Stanton DJ Pro 2000
(70 reacties. Pagina 3 van 8)Moderator(s): Dré
Patrick van VugtStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 31-1-2004 Laatste: 14-10-2008 Berichten: 466 | 26-7-2004 22:16 |
sylvia schreef: Patrick van Vugt schreef: Ik heb nu daarnet ook hetzelfde ondekt , ik stond gewoon te mixen (zoals wel vaker) en ineens valt er iets klein grijskleurig naar beneden. | |
*Quukske* | |
Patrick van VugtStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 31-1-2004 Laatste: 14-10-2008 Berichten: 466 | 29-8-2004 10:25 |
Nu is inmiddels de stanton verder gaan schuren, er zit nu een flinke scheur bij de schroefjes. Ik heb er nu tijdelijk even een stuk ducktape overheengedaan om verder uitscheuren te voorkomen. Stanton zegt dat het garantie is, de importeur niet, wat moet ik nu doen ? | |
*Quukske* | |
MassiveStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-12-2003 Laatste: 28-8-2005 Berichten: 525 | 29-8-2004 10:43 |
De belangrijkste partij in deze kwestie geeft toe, dus als je importeur echt niet wil meewerken (wel erg slecht trouwens) zou je altijd nog in overleg kunnen gaan met de winkel waar je gekocht hebt, om de koptelefoon op te sturen. En dan dus niet naar de nederlandse importeur, maar de fabrikant zelf. Maar nogmaals; als Stanton écht aangeeft dat het ding gewoon onder garantie gerpareerd wordt kán de importeur toch niets anders dan daarin meegaan? Mark. | |
Patrick van VugtStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 31-1-2004 Laatste: 14-10-2008 Berichten: 466 | 29-8-2004 10:51 |
Het lijkt mij dat ik naar stanton moet mailen, maar ik wacht eerst dré reactie af... Wel erg stom dat hij zomaar scheurt , hij ligt altijd netjes op mijn mixer, zo vind ik hem s'morgens en zo leg ik hem terug s'avonds. Ik ben er nooit op gaan staan, laten vallen ook niet. En in de nek leggen moet toch kunnen met een koptelefoon | |
*Quukske* | |
MassiveStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-12-2003 Laatste: 28-8-2005 Berichten: 525 | 29-8-2004 10:56 |
hoho, dan hadden ze het wel een NEKtelefoon genoemd hè Alleen gebruiken waarvoor bestemd, vinden ze in de garantiewereld een erg mooie zin Maar hoop dat het allemaal goed geregeld wordt, zodat je eens een compleet werkende set thuis hebt staan Mark. | |
Patrick van VugtStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 31-1-2004 Laatste: 14-10-2008 Berichten: 466 | 29-8-2004 11:07 |
massive schreef: hoho, dan hadden ze het wel een NEKtelefoon genoemd hèAlleen gebruiken waarvoor bestemd, vinden ze in de garantiewereld een erg mooie zin Maar hoop dat het allemaal goed geregeld wordt, zodat je eens een compleet werkende set thuis hebt staan Mark. Toen ik eergisteren het kleine scheurtje bij de schoefjes ondekte dacht ik dat dat niet erg zou zijn, ik heb toen gewoon nog 2 uur staan mixen. Toen ik hem afzette was het "scheurtje" 3 keer zo groot. Nu duft ik hem niet meer op te zetten, bang dat hij scheurt, want tja 100 euro = voor mij 1 maand werken (4 zaterdagen) En wat nu nog veel erger is, ik kan niet meer mixen (zonder headphone is moeilijk). Eerst het gek**t met die cdj 20 (die is inmiddels keurig gemaakt ) en nu de stanton. Hier baal ik echt enorm van | |
*Quukske* | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 13474 | 29-8-2004 19:10 |
Dat was toch die CDJ-20 waarvan spontaan een play knop volledig was afgebroken??? Ahum... Laten we daar geen misverstanden over hebben. Die CDJ-20 was weliswaar door mij onder garantie hersteld MAAR de oorzaak was gewoon onkundig gebruik. Ik kan er wel zoete broodjes van bakken maar daar heeft NIEMAND wat aan. Iemke Roos is zeer duidelijk in haar garantie policy: Scheuren in de beugel zijn het resultaat van onkundig gebruik. Daar kun je het wel of niet mee eens zijn maar het is niet anders. Stanton kan (aan de andere kant van de wereld) natuurlijk de meest mooie dingen roepen MAAR laat ze dan maar de daad bij het woord voegen en de koptelefoon onder garantie omruilen voor een ander exemplaar!!! | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- | |
RemczeroStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-11-2002 Laatste: 26-2-2010 Berichten: 336 | 29-8-2004 19:20 |
Dré schreef: Iemke Roos is zeer duidelijk in haar garantie policy: Scheuren in de beugel zijn het resultaat van onkundig gebruik. Daar kun je het wel of niet mee eens zijn maar het is niet anders. Stanton kan (aan de andere kant van de wereld) natuurlijk de meest mooie dingen roepen MAAR laat ze dan maar de daad bij het woord voegen en de koptelefoon onder garantie omruilen voor een ander exemplaar!!! | |
Patrick van VugtStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 31-1-2004 Laatste: 14-10-2008 Berichten: 466 | 29-8-2004 20:13 |
Dré schreef: Dat was toch die CDJ-20 waarvan spontaan een play knop volledig was afgebroken???Ahum... Laten we daar geen misverstanden over hebben. Die CDJ-20 was weliswaar door mij onder garantie hersteld MAAR de oorzaak was gewoon onkundig gebruik. Ik kan er wel zoete broodjes van bakken maar daar heeft NIEMAND wat aan. Ik ben 300% zeker dat ik NIET hard op die playknop heb gedrukt of er raar mee gedaan heb (en nog moet ik als een brugman praten om het te doen geloven ). Ik weet heel goed dat dat soort spul kwetsbaar is, en daar nog bij dat ik 3 maanden lang in een bloedhete kas heb gewerkt voor 1 van de speler (dus 6 maanden lang). Ook ben ik heel blij dat ik ze heb, ik gebruik ze minstes 2 uur per dag. Dus ik ben er hartstikke zuinig op!!! Wel heeft de speler een schaaf op de zijkant waar ik NIET weet waar hij vandaan komt. Ook weet ik dat dré er heel veel verstand van heeft, en ik geloof met heel m'n hard en ziel dat dat alleen kan gebeuren als er hard op geslagen word, tewijl ik zelf zeker weet dat niet gedaan te hebben. Wat zou ik nu dan moeten aanemen ? Maargoed het is klaar nu, geen woord er meer over, zand er op en een grote steen... Nu over de stanton: Ik vind het toch wel jammer, ik ga stanton nog mailen en proberen garantie te krijgen. Wel weet ik zeker dat als deze het begeeft, ik een andere neem. Want dit gaat natuurlijk nergens over | |
*Quukske* | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 13474 | 29-8-2004 21:34 |
Hier de reactie die ik kreeg van de importeur naar aanleiding van een garantieclaim een maand of 2 geleden: ------------------ Even voor de goede orde:Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud over de reparaties van 2x DJPRO2000S (xxx en xxx) het volgende: De scheurtjes in de band ontstaan door slijtage en foutief gebruik van de hoofdtelefoon. Het is mogelijk om een nieuwe band op de hoofdtelefoon te zetten de kosten hiervoor zijn EURO 22,85 excl. B.T.W. en arbeidsloon. ------------------ Ik vind de kleine hoekjes die afbreken bij de rand van de beugel (waar deze overgaat in het zwarte stuk) geen probleem (kleine driehoekjes van ca. 1.5 x 1.5 mm die afbreken en puur cosmetisch zijn). Ik vind de scheur in de beugel (op de plaats van de 2 schroeven) WEL een probleem. Ook ik vind dat dit onder garantie moet vallen tenzij duidelijk is dat de koptelefoon mishandeld is. Bij de koptelefoon waarbij IK garantie probeerde te claimen was hier voor zover ik weet zeker geen sprake van. | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- |