Forum > Algemeen Forum

G-forze 2004 outdoor

(49 reacties. Pagina 3 van 5)
Moderator(s): Dré
CyberDanceVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 1-7-2020
Berichten: 1212
24-5-2004 02:21
PS:
Ik zit momenteel ook te tekenen aan een openluchtklusje en dacht nu plots aan die parachute tent waar je het over had. Heb je daar toevallig meer info over? of een linkje naar een bedrijf wat die dingen heeft? Zou misschien nog wel es van pas kunenn komen aangezien ik hier dingen aan het tekenen ben die niet echt haalbaar zijn binnen een standaard trusstentje razz :p razz :p razz :p
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2
DJJDStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-7-2003
Laatste: 29-11-2012
Berichten: 515
24-5-2004 09:15

dj large schreef:

hoe moet ik nu die foto's voor iedereen toegankelijk maken?

dj mikkie schreef:

als je wilt kan ik wel wat webruimte voor je vrijmaken
Dj largeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-10-2003
Laatste: 2-2-2009
Berichten: 220
24-5-2004 15:35
Ik zit momenteel ook te tekenen aan een openluchtklusje en dacht nu plots aan die parachute tent waar je het over had. Heb je daar toevallig meer info over? of een linkje naar een bedrijf wat die dingen heeft? Zou misschien nog wel es van pas kunenn komen aangezien ik hier dingen aan het tekenen ben die niet echt haalbaar zijn binnen een standaard trusstentje
ik zal t effe na vragen maar let op t zal niet goedkoop zijn omdat er ook een kraan voor moet komen
Spectrum Drive-in Show
JoepvandemortelStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 3-9-2024
Berichten: 170
24-5-2004 19:22

CyberDance schreef:

Vind het toch een beetje merkwaardig/slordig dat een (dan toch vrij groot bedrijf) z'n materiaal zo laat verregenen. Aan de kistjes en stickers op diverse apparaten te zien kwam er nog wel meer van martin rental laugh :D .
Denk niet dat die wizzard's van reflection zijn. Sluis (ontwerper truss en collega van op) heeft mij namelijk nog benaderd of wij deze konden leveren.
CyberDanceVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 1-7-2020
Berichten: 1212
24-5-2004 20:33
Doet er ook niet toe wat er ingehuurd is, waar het vooral om gaat is dat een bedrijf andermans spullen laat verregenen. Dat je je eigen spullen sloopt is je eigen probleem, maar dit hadden niet mijn spullen moeten zijn zegmaar.
Verder ben ik wel erg benieuwd naar dat tentje razz :p
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
24-5-2004 21:18
Ik wil hier niet mister professional uithangen die alles weet maar erm, OF heb je je apparatuur BEWUST onoverdekt gezet omdat je dacht dat het toch niet zou regenen of ben je ZO dom dat je niet wete dat het hier kan regenen.
Als je de truss vaker zo zet en je doet er geen "plaatje" onder dan buigen de connectortjes op ene gegeven moment om of er komen scherpen randjes aan, nog niet gesproken over de veiligheid daarvan. Tjah hoe die kortsluiting komt zou ik ook niet weten sad :( razz :p angry. De stroom, check je dat van tevoren niet even? Wat zei het verhuurbedrijf doen je de volgelopen zooi kwam terugbrengen? Al met al NIET iets op trots op te zijn.
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
Dj largeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-10-2003
Laatste: 2-2-2009
Berichten: 220
24-5-2004 21:45
jongens jongens ik heb de apparatuur niet geleverd maar t bedrijf waar ik bij werk, die hebben over een aantal dingen al op hun flikker gekregen, maar ik kan daar nog weinig van zeggen, ik ben ook maar oproepkracht en ze hebben zelf ook al gezegd dat ze een aantal dingen niet meer zullen doen. zoals ik al zij was bijna alles (dus ook de wizzards ed.) van reflexion behalve een gedeelte van de truss, de lichtcontroler en de macs 250 niet! en over dat van laks omgaan met regenbescherming: probeer maar eens om overal boven die truss plastic ofzo aan te brengen, en ook al lukt t dan ziet t nog niet uit en normaal moetten macs en parren regen kunnen hebben, alleen atomics en colorchangers niet! en die versterkers was gewoon pech dat t zeil omhoog was gewaait

t enigste dat aan reflexion te wijten valt is dat van die truss die bijna op instorten stond (of in ieder geval gamel was maar zoalang t nog gewoon op die trusspalen stond was t echt wel stevig

gr lars
Spectrum Drive-in Show
Dj fleurStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-6-2003
Laatste: 24-3-2010
Berichten: 391
24-5-2004 21:48

dj large schreef:

jongens jongens ik heb de apparatuur niet geleverd maar t bedrijf waar ik bij werk, die hebben over een aantal dingen al op hun flikker gekregen, maar ik kan daar nog weinig van zeggen, ik ben ook maar oproepkracht en ze hebben zelf ook al gezegd dat ze een aantal dingen niet meer zullen doen. zoals ik al zij was bijna alles (dus ook de wizzards ed.) van reflexion behalve een gedeelte van de truss, de lichtcontroler en de macs 250 niet! en over dat van laks omgaan met regenbescherming: probeer maar eens om overal boven die truss plastic ofzo aan te brengen, en ook al lukt t dan ziet t nog niet uit en normaal moetten macs en parren regen kunnen hebben, alleen atomics en colorchangers niet! en die versterkers was gewoon pech dat t zeil omhoog was gewaait

t enigste dat aan reflexion te wijten valt is dat van die truss die bijna op instorten stond (of in ieder geval gamel was maar zoalang t nog gewoon op die trusspalen stond was t echt wel stevig

gr lars
volgende keer met regen eens kijken of me comp ut ook zo leuk vind.

een beetje vocht zullen ze wel kunnen hebben, maar als jij even de macjes door laat regenen, vinden ze dat denk ik minder sad :(
 
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
24-5-2004 21:58
Ga dr maar van uit dat je macjes en je parretjes tegen regen kunnen! Zet ze volgende keer weer buiten! DIE dingen moeten tegen regen kunnen!. GA MAAR VAST SPAREN!

Het spijt me wel hoor maar oh mijn god!
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
CyberDanceVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 1-7-2020
Berichten: 1212
24-5-2004 22:09
Parren kunnen regen aardig hebben das het punt niet. De koppen van de maccen ook (als ze aanstaan!!), maar de bases beslist niet, gaten genoeg waarlangs water naar binnen kan druppelen als ze ophangen. Base inpakken is dus het minste, en niet eens zoveel werk. Het blijft altijd risico werk die buiten klussen, paar weken terug ook stapeltje maccen zo opgehangen zonder bescherming, maar wel tot het laatste uur voor de show nog staan twijfelen of de truss nog ff omlaag kwam voor zakken rond de bases of niet. (Uiteindelijk niet gebeurd: weerbericht gaf al enkele dagen droog weer en de lucht werd alleen maar blauwer, tis ook droog gebleven). Maar met zo een luchtje als daar had ik het wel geweten.
Verder no offence to you DJ Large.
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2

Terug naar forum Reageer (zonder quote)