Forum > Algemeen Forum

disco/club party's-stageplek

(198 reacties. Pagina 3 van 20)
Moderator(s): Dré
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
11-5-2004 14:34
fred gaaf plan!! Ik hoop dat het gaat lukken, waar we van uitgaan natuurlijk happy :)

met strobo's enz, zal ik wel oppassen. Er zitten waarschijnlijk ook mensen bij met epilepsie. Denk daar dus aan (wilde effecten enz)

Hartstikke top dat je moeite doet voor deze mensen! happy :)
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
11-5-2004 18:38
roberto,mijn dank voor je steun.
geeft me ook een lekker gevoel om er mee bezig te zijn.
as zaterdag heb ik een gig,waar ik best trots op ben daar t voor mensen in t vak is,ik beschouw dat soort boekingen altijd als een compliment.toch voelt t niet zo als wat ik nu aan t opzetten ben,dat gebeuren bij t hartekamp ben ik met volle overtuiging mee bezig,alles wat ik tot nu toe heb aangeschaft aan licht ed betaal ik uit eigen zak,ik heb er buiten de hartekamp helemaal niets aan.
en elke keer dat ik wat heb gekocht heb of wat rond heb gekregen-zoals met leon-ben ik helemaal happy.
top van de tips mbt strobo ed maar dat was waar ik op doelde bij die link van tom.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
Jan2Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-9-2003
Laatste: 29-9-2015
Berichten: 146
11-5-2004 21:26
Echt heel erg prachtig dat je dit doet Fred. Allerlei gear kopen om mensen een geweldige avond te bezorgen. Zou ik mogen vragen hoe je over de financieele middelen beschikt, om alle apparatuur voor deze avonden te kunnen kopen?
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
12-5-2004 07:54

Jan2 schreef:

Echt heel erg prachtig dat je dit doet Fred. Allerlei gear kopen om mensen een geweldige avond te bezorgen. Zou ik mogen vragen hoe je over de financieele middelen beschikt, om alle apparatuur voor deze avonden te kunnen kopen?
als jood geboren worden,dan kan je niet anders dan geld verdienen,daarbij niet vies zijn om hard en lang te willen werken,van je hobby ooit eens je beroep kunnen maken,mazzel hebben,risico's nemen,investeren,vanaf je twaalfde bij je ouders gaan werken dan zorgen dat je bijna 40 word en over 5 jaar alles de deur uit gooien en lekker bij dre in de buurt op een boerderijtje gaan wonen en alleen nog maar met je liefhebberijen bezig zijn of juist ver weg bij dre gaan wonen in t zonnige spanje.
dat is t strijdplan wat ik aan t uitwerken ben en dat heeft me nu toch al een ruimere financiele vrijheid gegeven dan een modaal inkomen.
Zit er aan te denken om dit concept te gaan verkopen maar jij hebt t alvast,beloof me dat je t onder ons houd.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
Dj thaanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-3-2003
Laatste: 25-9-2011
Berichten: 81
12-5-2004 10:14
Ik zat zelf gister even economie te leren toen las ik over subsidies enzo voor goede doelen enzo maar valt dit niet onder goede doelen(lijk mij wel) weet niet precies hoe dat zit hoor met subsidies maar dacht even melden misschien interessant

Veel succes er mee hoop dat je alles rond krijgt
tjah wat zal ik hier typen ;-)
DjLeon_VStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-3-2003
Laatste: 25-4-2008
Berichten: 240
12-5-2004 23:07

Dj thaan schreef:

Ik zat zelf gister even economie te leren toen las ik over subsidies enzo voor goede doelen enzo maar valt dit niet onder goede doelen(lijk mij wel) weet niet precies hoe dat zit hoor met subsidies maar dacht even melden misschien interessant

Veel succes er mee hoop dat je alles rond krijgt
thaan, volgens mij moet je dan eerst een bepaald keurmerk verdienen (o.a. artsen zonder grenzen, leger des heils, dierenbescherming (toch dré wink ;)) hebben dit
G.O.D. M.A.D.E. M.E. F.U.N.K.Y.
MEStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-1-2003
Laatste: 2-12-2009
Berichten: 358
12-5-2004 23:10
Dannoch is het wel waar dat je van stichtingen veel geld kan krijgen. Is vast wel een stichting voor verstandelijk gehandicapten die je kan aanspreken. Stichtingen ondersteunen dit soort projecten heel snel en hebben vaak VEEEEEEL geld.
correct me if I'm wrong...
BlazerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2003
Laatste: 5-1-2011
Berichten: 81
13-5-2004 00:18
Veel succes Fredje met je project! Ben vooral ook benieuwd naar je strijdplan.....
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
13-5-2004 23:04
jongens en dames!!
dank voor support,doet een mens goed.
de centjes zijn op zich geen probleem,dat word allemaal geregeld in de loop der tijden.
we zullen jullie op de hoogte houden maar daar gaat nog wat tijd over heen,vanaf juni/juli gaan leon en ik plan de campagne maken en gaat t balletje rollen.
uiterlijk september gaat de eerste party van start.
ik zelf zat er aan te denken om mijn compagnon!!(jawel leon,je bent nu al gepromoveerd en je hebt nog niks gedaan) t computergebeuren in zn schoenen te schuiven.
oftewel-leon gaat jullie op de hoogte houden en dit topic up to date houden,hij weet t nog niet maar zal dat straks wel lezen.
dat gaat dus lopen vanaf juni/juli.
voorlopig is de verantwoordelijke van de hartekamp twee weken op vakantie en daarna gaan we rond de tafel zitten om alles af te ronden.
leon had je nog gemaild,je bent super gedreven maar ook jij moet even wachten.geen zorgen geniet nou maar van je vrije tijd want dat is straks een stuk minder als we gaan beginnen.
groet fred
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
DjLeon_VStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-3-2003
Laatste: 25-4-2008
Berichten: 240
13-5-2004 23:30
oke compagnon wink ;)
Heb je email ontvangen, ik ben af en toe te bedreven wink ;)
maar ik heb er gewoon super veel zin in happy :)
G.O.D. M.A.D.E. M.E. F.U.N.K.Y.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)