Forum > Geluid

Gemini Cdj-20 kapot?

(115 reacties. Pagina 3 van 12)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 15-2-2025
29-7-2004 19:40

DJDarkness schreef:

Dré heeft wel; eens gezegd dat een heel nieuwe binne werkje 125 euro kosten.
Het loopwerkje is iets van 40-50 euro inclusief BTW (voor 125 euro heb je een Denon loopwerk ;-).

<<<<<<<<<<<<<<<<

Anyway... De speler is bij ons binnen gekomen. Gelukkig was er niet veel kapot, alleen de ophanging van de playknop zelf was defect. Ik zou zweren dat ik nog ergens zo'n knopje had liggen (omdat een jaar (of wat) geleden ook een keer een speler een kapotte play knop had en ik altijd wat extra bestel als zoiets gebeurt) maar Cor EN Joke konden niets in het magazijn vinden. Ik begon al aan m'n geheugen te twijfelen en heb direct nieuwe knopjes besteld bij de importeur.

Net ging ik even naar het magazijn om zo'n reservefader van de SMX-1 op te zoeken (vanwege lopende topic over deze mixer) en wat denk je... Ligt mooi een zakje met daarin 2 play knopjes en een stuk of wat knopjes van de PS-reeks mixers. Nadeel is wel dat ik nu pas weer komende maandag je speler kan versturen (had ik nou vanmiddag maar even zelf in het magazijn gekeken)...

Dinsdag heb je dus weer je speler in huis.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Patrick van VugtStandaard Lid
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
29-7-2004 20:35

Dré schreef:

DJDarkness schreef:

Dré heeft wel; eens gezegd dat een heel nieuwe binne werkje 125 euro kosten.
Het loopwerkje is iets van 40-50 euro inclusief BTW (voor 125 euro heb je een Denon loopwerk ;-).

<<<<<<<<<<<<<<<<

Anyway... De speler is bij ons binnen gekomen. Gelukkig was er niet veel kapot, alleen de ophanging van de playknop zelf was defect. Ik zou zweren dat ik nog ergens zo'n knopje had liggen (omdat een jaar (of wat) geleden ook een keer een speler een kapotte play knop had en ik altijd wat extra bestel als zoiets gebeurt) maar Cor EN Joke konden niets in het magazijn vinden. Ik begon al aan m'n geheugen te twijfelen en heb direct nieuwe knopjes besteld bij de importeur.

Net ging ik even naar het magazijn om zo'n reservefader van de SMX-1 op te zoeken (vanwege lopende topic over deze mixer) en wat denk je... Ligt mooi een zakje met daarin 2 play knopjes en een stuk of wat knopjes van de PS-reeks mixers. Nadeel is wel dat ik nu pas weer komende maandag je speler kan versturen (had ik nou vanmiddag maar even zelf in het magazijn gekeken)...

Dinsdag heb je dus weer je speler in huis.
Sorry hoor, maar ik snap het niet helemaal.
Gaat dit stukje teks nou over mijn cdj of over waypoints cdj?, mijne is ook pas verstuurd en daar was de playknop van kapot (en hierboven ook).
Ik vraag dit omdat dit topic een paar maanden geleden is gestart wink ;) .
*Quukske*
DréAdministrator
29-7-2004 21:32
Gaat over jouw CDJ-20. Het is alweer, zoals hierboven al aangegeven, een fikse tijd geleden dat ik een speler hier had met een defecte play knop.
29-7-2004 21:56

Dré schreef:

Gaat over jouw CDJ-20. Het is alweer, zoals hierboven al aangegeven, een fikse tijd geleden dat ik een speler hier had met een defecte play knop.
Ok, heel erg bedankt voor het repareren happy :)!, nou heb ik nog een klein vraagje:
Zou u dit verloop kabeltje ( www.new-line.nl/v/6031 ) met de cdj 20 mee kunnen versturen (bespaart weer verzend kosten)?

Ik heb hier daarnet ook al even over gemaild...
*Quukske*
DréAdministrator
29-7-2004 22:06
Is dat niet een beetje misbruik maken van? De speler wordt onder garantie hersteld (dat knopje is immers niet spontaan finaal AFGEBROKEN dus mag dit absoluut onder de noemer coulance geplaatst worden!!!) en als bedankje voor deze coulance wordt ik getrakteerd op een vraag of ik even buiten de automatisering om een kabeltje bij je CD-Speler wil doen (waar dan weer een factuurtje voor gemaakt moet worden etc. etc. etc.).

We zullen kijken hoe m'n bui maandag is. Nu (na veel te lang achter elkaar gewerkt te hebben op deze warme (28 graden in kantoor) en stressvolle dag) zou m'n antwoord zijn "Nee"!
29-7-2004 22:08

Dré schreef:

Is dat niet een beetje misbruik maken van? De speler wordt onder garantie hersteld (dat knopje is immers niet spontaan finaal AFGEBROKEN dus mag dit absoluut onder de noemer coulance geplaatst worden!!!) en als bedankje voor deze coulance wordt ik getrakteerd op een vraag of ik even buiten de automatisering om een kabeltje bij je CD-Speler wil doen (waar dan weer een factuurtje voor gemaakt moet worden etc. etc. etc.).

We zullen kijken hoe m'n bui maandag is. Nu (na veel te lang achter elkaar gewerkt te hebben op deze warme (28 graden in kantoor) en stressvolle dag) zou m'n antwoord zijn "Nee"!
Hé misbruik maken?, de verzend kosten zijn toch voor mij?
Ik dacht als de verzend kosten toch voor mij zijn, dan kan ik gelijk wat mee bestellen.
Sorry dit wist ik niet, was niet mijn bedoeling sad :(
*Quukske*
HansStandaard Lid (†)
Sinds: 30-4-2002
Laatste: 13-11-2014
29-7-2004 22:16

Dré schreef:

....na veel te lang achter elkaar gewerkt te hebben op deze warme (28 graden in kantoor)....
hebbie niet eens een airco gekregen van de baas, kon dat er niet meer vanaf laugh :D
DréAdministrator
29-7-2004 22:36
Zit vast in de auto('s). laugh :D
DréAdministrator
29-7-2004 22:39

Patrick van Vugt schreef:

No harm done (en SVP niet zo tegen Hans uitvallen; nergens voor nodig op zo'n warme avond).

Optie: Maak die 4,8 euro over (rekeninggegevens heb je wel en anders staan ze wel op de site) en zet er even bij "kabeltje Patrick". Dan zorg ik dat het kabeltje erbij komt.

Bij garanties zijn de verzenkosten van jou naar ons toe voor je eigen rekening (carry in). De verzendkosten van ons naar jouw toe zijn echter voor onze rekening (binnen Nederland). Het is dus niet 100% carry-in maar een beetje 50/50.
29-7-2004 22:43

Dré schreef:

Patrick van Vugt schreef:

No harm done (en SVP niet zo tegen Hans uitvallen; nergens voor nodig op zo'n warme avond).
Ik ben ook een beetje moe en sjaggo na 9 uur in een tomaten kas gewerkt te hebben met dit weer wink ;) , dus sorry.
Optie: Maak die 4,8 euro over (rekeninggegevens heb je wel en anders staan ze wel op de site) en zet er even bij "kabeltje Patrick". Dan zorg ik dat het kabeltje erbij komt.
Ok, ik zal het nu direct doen.
Bedankt!!!
happy :)
Bij garanties zijn de verzenkosten van jou naar ons toe voor je eigen rekening (carry in). De verzendkosten van ons naar jouw toe zijn echter voor onze rekening (binnen Nederland). Het is dus niet 100% carry-in maar een beetje 50/50.
Nou heb ik toch weer wat geleerd vandaag laugh :D
*Quukske*

Terug naar forum Reageer (zonder quote)