mixtechnieken met draaitafels
(28 reacties. Pagina 3 van 3)Moderator(s): Dré
Dj JasperStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-6-2003 Laatste: 7-9-2018 Berichten: 393 | 11-2-2004 20:52 |
Op een hifi draaitafel zat zo'n mooi knopje om de arm op en af de plaat te krijgen | |
DJ-IpkissStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 1-2-2003 Laatste: 23-7-2012 Berichten: 320 | 11-2-2004 23:02 |
dj Jasper schreef: Op een hifi draaitafel zat zo'n mooi knopje om de arm op en af de plaat te krijgen@ Dré: Zei ik niet precies hetzelfde? Ik had palm neergezet in plaats van muis(maar wel uitgelegd daarna wat ik bedoelde!) | |
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 12-2-2004 02:22 |
Ik heb nog een goede -> Geen blousse aan doen tijdens het draaien. Als je dan voor over bukt om te luisteren wat die mooie dame tegen je wilt zeggen en je blijft met je borstzakje aan het element hangen en je gaat dan iets te hard omhoog dan................... | |
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen! | |
Didier_SStandaard Lid Uit: België Sinds: 4-1-2003 Laatste: 13-11-2011 Berichten: 747 | 12-2-2004 10:08 |
Dré schreef: Elementhouders die met de DUIM opgepakt worden (meestal daarbij nog lekker drukkend richting de lagers van de arm). FOUT.Héhé, wat op het eerste zicht zo'n vreemde thread leek, heeft me dan toch geholpen! Vanaf vandaag beloof ik plechtig dat ik er (probeer) rekening mee te houden . Nee, serieus, blijkbaar zijn er veel DJ's die dingen doen die eigenlijk niet goed zijn, zonder dat ze het zelf beseffen en ik ben er blijkbaar geen uitzondering op! Reind schreef: Geen blousse aan doen tijdens het draaien. | |
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records. | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 13474 | 12-2-2004 10:10 |
DJ-Ipkiss schreef: @ Dré:Zei ik niet precies hetzelfde? Ik had palm neergezet in plaats van muis(maar wel uitgelegd daarna wat ik bedoelde!) Nog een paar dingen (inhakend op Reind): - GEEN ringen, geen kettingkjes en GEEN lange mouwen tenzij ze strak op je lichaam zitten. - GEEN peuk in de mond, geen glas in de hand. Drinken en roken doe je op een ANDERE plek. - GEEN faders slopen maar met een soepele pols de faders bedienen. Als de mixer verschuift tijdens jouw fadertechniek dan verdien je een ram voor je kop. Als men de faders meters verderop hoort klakken dan is dat een vrijbrief voor verplichte amputatie van ledematen. [edit]En wederom zeg ik een aantal dingen die al gezegd zijn... Begin van seniliteit...[/edit] | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- | |
DJ MarcusStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-1-2004 Laatste: 1-3-2005 Berichten: 148 | 12-2-2004 10:19 |
Dré schreef: DJ-Ipkiss schreef: @ Dré:Zei ik niet precies hetzelfde? Ik had palm neergezet in plaats van muis(maar wel uitgelegd daarna wat ik bedoelde!) Nog een paar dingen (inhakend op Reind): - GEEN ringen, geen kettingkjes en GEEN lange mouwen tenzij ze strak op je lichaam zitten. - GEEN peuk in de mond, geen glas in de hand. Drinken en roken doe je op een ANDERE plek. - GEEN faders slopen maar met een soepele pols de faders bedienen. Als de mixer verschuift tijdens jouw fadertechniek dan verdien je een ram voor je kop. Als men de faders meters verderop hoort klakken dan is dat een vrijbrief voor verplichte amputatie van ledematen. [edit]En wederom zeg ik een aantal dingen die al gezegd zijn... Begin van seniliteit...[/edit] Ben je ook al lid van de nierstichting? (aan gezien je ook al lid was van...dierenbescherming: www.new-line.nl/forum/read/?t=6921 | |
[...:I S.M.0.K.3 MY SigareT WitH $.T.Y.L.3:...] | |
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 12-2-2004 10:26 |
Dré schreef: - GEEN ringen, geen kettingkjes en GEEN lange mouwen tenzij ze strak op je lichaam zitten.- GEEN peuk in de mond, geen glas in de hand. Drinken en roken doe je op een ANDERE plek. | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 13474 | 12-2-2004 12:34 |
Met "drinken en roken doe je op een andere plek" bedoel ik een tafel/flightcase/whatever die een (paar) meter verderop staat (natuurlijk!) | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- | |
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 12-2-2004 12:49 |
Ik mag hem dus niet meer op het randje van de mixer leggen mijn peuk? Das mooi euhmmmmmmm jammer (ow en dat deed ik eerder wel altijd maar toen het een keer fout ging ben ik er maar mee gestopt) | |
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen! |