Forum > Algemeen Forum

PA beurs

(24 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
21-2-2004 09:50

Elvis schreef:

is het dan de moeite waard om eens op de PA-Beurs te gaan kijken?
Of kan ik beter bij een proffesionele zaak mezelf gaan orienteren?
Om niet met de verkeerde zaken thuis te komen is het allereerst belangrijk om je precies af te vragen wat je met je set wilt doen.
Ten tweede is het zeker aan te bevelen om je eerst in de materie te verdiepen.
Je komt een hoop te weten op ons forum wink ;)

Als je dat niet doet, ga je als een lam naar de slachtbank, en hangt het sterk van de eerlijkheid van de verkoper af, of dat je niet met veel te veel, te slecht, te duur, te weinig, enz.;
thuis komt.
Voor onervaren kopers zou ik de Pa beurs dan ook zeker afraden om direct tot dure aanschaf over te gaan.
Er word veel oude meuk verkocht, waarbij je wel verstand moet hebben van zaken om zeker te weten dat iets goed werkt, en betrouwbaar is.

Mocht je iets aanschaffen, maak dan de afspraak (schriftelijk) met de verkoper dat je het mag terugbrengen en geld terug;
als het niet goed werkt.
Als de spullen betrouwbaar zijn, en de verkoper ook, dan zal hij daar weinig beswaar mee hebben.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
ElvisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-2-2004
Laatste: 27-2-2004
Berichten: 2
21-2-2004 09:59
Thanks,
Als ik er heen ga zal dit inderdaad puur orienterend zijn.
Ik wil zeker niet onbeslagen te ijs komen en met de verkeerde rommel thuiskomen.
Ik heb gelukkig een aantal mensen om me heen die me hier wegwijs in kunnen maken, zij zijn zelf al een aantal jaren actief met geluid/zang bezig en kunnen mij vertellen wat ik precies nodig heb.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
21-2-2004 10:03
Nog een tip voor de PA beurs:

Als je iets wilt kopen wat kapot is:
Ga er van uit dat je er geen orginele onderdelen meer van kunt bestellen, en bepaal dan of je het kunt repareren.

Zijn er toch orginele onderdelen, dan zal blijken dat die dingen vrij duur zijn en dat is dan ook meestal de reden dat het app. kapot verkocht word.

een adnere reden dat iets (kapot) verkocht word is omdat er opvolgers zijn die beter en vaak ook goedkoper zijn.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Dj RoelStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-2-2004
Laatste: 16-3-2004
Berichten: 1
22-2-2004 22:07
Ik hoorde dat er een nieuwe beurs is op 28 maart, weet iemand waar dat is?
Tis Groen en als je het doorslikt ga je dood?.................. Een tafeltennistafel
BobWStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-2-2003
Laatste: 8-8-2014
Berichten: 490
22-2-2004 22:09
De volgende beurs is op 28 februari [aanstaande zaterdag dus wink ;)] en zal plaats vinden in het Euretco gebouw in Houten, voor meer info: www.pa-markt.nl wink ;)

[EDIT: Rob, je was me net voor wink ;)]

Terug naar forum Reageer (zonder quote)