Forum > Geluid

Pioneer HDJ 1000

(25 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
22-5-2004 23:20
Gisteren bij de platenzaak hoorde ik ze ook al niet anders als zeuren over die dingen. Ze hadden er 15 op voorraad en daar zijn er 11 van verkocht en 7 zijn er alweer terug gebracht met problemen.

Niet echt een aanrader dus die HDJ1000 als ik het overal zo hoor.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
22-5-2004 23:46

djbidji schreef:

het is misschien wel lang gelden maar toch.

Ik heb deze nu 5 maand, resultaat:
hij speelt niet meer doordat er aan de jack inwendig de draadjes afgebroken zijn.
De lederen bescermhoes over de beugel is aan het scheuren en is gekrompen ook!!! shocked 8O shocked 8O .
Als de datum van aanschaf van de HDJ-1000 minder dan 1 jaar geleden is, gewoon mee terug gaan naar de winkel.
geef mij maar de sennheiser hd 25!!
Ik kan met behoorlijke stelligheid zeggen dat je een "oetl#l" moet zijn om de HD 25 stuk te krijgen ;-)
-- Pardon my French, I'm Dutch --
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
23-5-2004 01:36

Dré schreef:

Ik kan met behoorlijke stelligheid zeggen dat je een "oetl#l" moet zijn om de HD 25 stuk te krijgen ;-)
En die van mij is dus dood sinds vorig weekend.

Hij kon er niet zo heel best tegen toen een collega dj er een platenkoffer boven op knalde. 1 kant compleet gebroken en naar de gallemiezen.
Tis dat het een bekende/vriend was anders had ie nu onder de groene graszoden gelegen wink ;) en als het goed is zou ie van de week een nieuwe bestellen.

Moet het nu thuis doen met mijn oude SE450 van pioneer en wat is dat een ramp zeg. Klinkt naatje, zit naatje, en ga zo maar door.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 1370
23-5-2004 03:23

Reemski schreef:

Oke, even een update over het stukje wat ik een tijd geleden heb geschreven.

blablablabla

Voor deze koptelefoon dus een grote min, wat betreft de sterkte.
Hee, vet.. Ik kom dit topic weer tegen.
Mijn HDJ1000 is onderhand ook gestorven. Intern is de koppeling (busje van beugel) van de linkerschelp gebroken, en heeft het draadje meegenomen (die door de beugel liep). Helaas weet ik niet of dit door slijtage, of door een onhandige iemand komt. Dingetje was plots stuk toen ik even weg was. Tis ook niet meer te maken. Erg jammer.
Da LexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-5-2003
Laatste: 23-4-2015
Berichten: 31
23-5-2004 19:52
Na een kapotte beugel heb ik nu dat de linkerschelp het niet meer doet! Flink de balen van. Kwaliteit is niet top!! Zal Dre maar weer mailen.
"mijn qoute is dood..."
KaosStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2004
Laatste: 9-9-2024
Berichten: 108
23-5-2004 21:43
Ik heb hem nu een half jaar en tot nu toe nog geen problemen mee gehad. Klinkt echt super en is nog steeds heel.
Het is inderdaad een vrijwel volledig plastic geval, dus eigenlijk verbaasd het me niet dat ie niet zo degelijk blijkt te zijn.
Verder had ik altijd begrepen dat je bij pioneer zo'n beetje alle onderdelen kunt bestellen, maar dat valt dus ook tegen.
iig is dit topic voor mij een waarschuwing om er nog voorzichtiger mee te zijn en cker niet ff uit te lenen ...
Think Different ..

Terug naar forum Reageer (zonder quote)