Forum > Geluid

Boeken over licht/geluid

(22 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 1207
15-11-2003 12:58
Ja Shoque als je informatie wilt dan kan je dat vaak wel makkelijk opzoeken maar als je nou echt nog niks weet van 'het vak' dan kom je niet ver.
Dylan heeft mij via msn plat gebombardeerd met vragen, dus heb ik hem maar aangeraden om eens een of meerder boeken te kopen waar de nasis informatie instaat, dus echt voor beginners maar dan met een beetje meer diepgang. Ik bedoel je kan je voorstellen dat als iemand het verschil tussen powercon en XLR niet ziet, dat hij dan best wel een beginner is.
No offense dylan, maar jij bent echt de beginner van de beginners wink ;) razz :p
Darth Crossfader
DanielVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-3-2004
Laatste: 30-9-2024
Berichten: 384
10-11-2006 18:02
Douglas C. Giancoli, Natuurkunde voor Wetenschap en Techniek / deel II: Golven en Geluid - Kinetische Theorie en Thermodynamica - Electriciteit en Magnetisme - Licht, ISBN 9062339077

Vandaag zag ik 'em weer staan. Na een paar keer te hebben geleend, heb ik het boek toch maar aangeschaft. Persoonlijk vind ik dit één van de betere boeken op het gebied van geluid. Voor de zelfbouwers onder ons, die vooral geïnterresseerd zijn in de theorie, is dit boek een aanradertje!

Daniël.
ClimaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-11-2005
Laatste: 12-5-2012
Berichten: 75
13-11-2006 21:18
wat dacht je van: handboek PA-techniek van: Michael Ebner.
volgens mij al eerder hier vernoemd.
de basis over geluid opstelling apparatuur akoestiek en bekabeling en in het nederlands.
sorry voor de kick btw
so much to learn so little time. Pioneer and electro voice

Terug naar forum Reageer (zonder quote)