Forum > Geluid

Nieuw: Denon DN-S5000 Tabletop CDspeler!

(125 reacties. Pagina 3 van 13)
Moderator(s): Dré
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
2-3-2003 18:06

beverke schreef:

De prijs van rond de 1000 euro lijkt hoog. Maar vergis je niet dat deze cd-speler te updaten is. Zo is er nu een update te downloaden die je de mogelijkheid geeft om mp-3 af te spelen. Dat zie ik Pioneer niet doen op dit moment. Overigens zal Pioneer zo rond september hoogstwaarschijnlijk met een nieuwe speler op de markt komen. Ook is Technics bezig met het ontwikkelen van een - naar het schijnt een revolutionaire - dj cd-speler.
1000EUR lijkt me voor zo'n toestel toch niks teveel denk ik persoonlijk... Je zegt het al zelf door te verwijzen naar de softwareupdates (voor MP3's ... zaaaaalig 9/10 meer plaats in mijn koffer!!! happy :))
Laten we hopen dat ze dat draaiend plateau snel gefixt krijgen dat het écht lijkt op een platendraaier!!


bedenking

Als ze zo blijven verderontwikkelen aan die CDspelers zou het er dan toch nog ooit eens van kunnen komen dak overschakel naar CD's sad :( naaaaa....wink ;)
/bedenking
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
PowersoundStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 3-3-2010
Berichten: 255
2-3-2003 18:15
Die DN4000 lijkt echt kewl !
Shake your ass around, cause here we come with PowerSound!
BobWStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-2-2003
Laatste: 8-8-2014
Berichten: 490
2-3-2003 20:49
Per toeval was ik gister ff bij F**db*ck Rotterdam, en daar stond de S-5000 in de vitrine, echt een heel mooi ding, maar aangezien er geen prijs bij stond dacht ik al dat hij nieuw was.
En die functie van 2 nummers van 1 CD mixen lijkt me heel functioneel, maar voor mij is die hele speler niet te betalen, dus dan hoop ik maar dat Denon en de goedkopere merken die functie over een aantal jaar standaard op hun spelers planten en het allemaal iets goedkoper zal worden.

Groeten, Bob
JasperbStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 23-11-2002
Laatste: 18-8-2009
Berichten: 90
2-3-2003 21:38
leuke spelertjes, zelf zou ik persoonlijk waarschijnlijk deze cd-speler niet kopen. Ik vind de Pioneers ten eerste:

- 100x mooier (van binnen is natuurlijk nog zelfs iets belangrijker)
- veel overzichterlijker happy :)

Aangezien iemand in dit topic zei dat er nieuwe spelers komen van o.a.

- technics (wat waarschijnlijk wel weer het duurste spelertje zal worden lijkt mij)
- pioneer

Aangezien André veel contacten heeft (denk ik tenminste) is mijn vraag aan hem:

Komt er echt een nieuwe cd speler van Pioneer? Zou jah heb je al een foto van een demo ofzo? Hetzelfde voor de technics
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
2-3-2003 22:56
Masterlijk gewoon hoe die platter meedraait met de CD!
Hier MOET ik gewoon voor gaan sparen als die op de markt komt!

Mzzl,
Bastisito
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 13470
3-3-2003 00:25

beverke schreef:

Ook is Technics bezig met het ontwikkelen van een - naar het schijnt een revolutionaire - dj cd-speler.
Bronvermelding SVP. Kroeg???

Als het waar is... Laten we hopen dat ze beter hun best doen dan bij de SLP-1200
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 13470
3-3-2003 00:29

DSalembier schreef:

1000EUR lijkt me voor zo'n toestel toch niks teveel denk ik persoonlijk... Je zegt het al zelf door te verwijzen naar de softwareupdates (voor MP3's ... zaaaaalig 9/10 meer plaats in mijn koffer!!! happy :))
Gebruik hoesjes in plaats van doosjes en je bespaart een factor 5 ruimte zonder je geluid te hoeven verminken.

Vergeet ook niet dat ALS je LEGAAL met MP3's wilt draaien, je ALLE originelen OOK bij je zult moeten hebben. Dus wat nou ruimte besparing???
Laten we hopen dat ze dat draaiend plateau snel gefixt krijgen dat het écht lijkt op een platendraaier!!
Ik zou graag willen dat een auto wat meer reageerde als een motor (hangen in de bocht e.d.). Uiteraard zou ik dan ook graag willen dat als ik m'n voeten NIET neerzet als ik stop voor een stoplicht, de auto direct op z'n zij valt!

Ik blijf het vreemd vinden dat mensen een CD-speler willen die een draaitafel na moet doen.

HET IS GEEN DRAAITAFEL!!!

(gelukkig niet zou ik haast zeggen).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
3-3-2003 16:15

Dré schreef:

DSalembier schreef:

voor MP3's ... zaaaaalig 9/10 meer plaats in mijn koffer!!! happy :)
Gebruik hoesjes in plaats van doosjes en je bespaart een factor 5 ruimte zonder je geluid te hoeven verminken.
Vergeet ook niet dat ALS je LEGAAL met MP3's wilt draaien, je ALLE originelen OOK bij je zult moeten hebben. Dus wat nou ruimte besparing???
Ik speel enkel legaal, diefstal is niet aan mij besteed! Als je alle originelen bij je moet hebben is het inderdaad geen plaatsbesparing! Ik dacht er gewoon aan om op verplaatsing te kunnen werken met mp3-cd's terwijl thuis de originelen zouden liggen... nu ja, geen discussie hierover, jij zult het wel al uitgezocht hebben, dus geloof ik je op je woord happy :)

Dré schreef:

DSalembier schreef:

Laten we hopen dat ze dat draaiend plateau snel gefixt krijgen dat het écht lijkt op een platendraaier!!
Ik zou graag willen dat een auto wat meer reageerde als een motor (hangen in de bocht e.d.). Uiteraard zou ik dan ook graag willen dat als ik m'n voeten NIET neerzet als ik stop voor een stoplicht, de auto direct op z'n zij valt!
Ik blijf het vreemd vinden dat mensen een CD-speler willen die een draaitafel na moet doen.
HET IS GEEN DRAAITAFEL!!!
shocked 8O wou je niet boos maken hoor!
Kijk, ik heb thuis geen enkele CDspeler staan op mijn mengpaneel. Waarom niet? Gewoon omdat ik het leuker vind om met vinyl te mixen! Enige nadeel van vinyl (althans volgens mij!!) is de kostprijs per liedje.
Wanneer men nu een CDspeler op de markt zou kunnen brengen die identiek werkt aan een PU, dan zou voor mij de overstap van vinyl naar CD al een heel stuk kleiner worden!! Waarom denk je dat Final Scratch zoveel bekijks heeft? Simpel: je werkt op de methode van vinylmixen maar je koopt je muziek aan de CDprijs!! Een droom gewoonweg!!
Ik beweer zeker niet dat élke CDspeler moet werken als een PU, maar het zou leuk zijn moesten er een paar toestellen zijn die dat kunnen bereiken!

Duidelijker nu? happy :)

Didier
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 13470
3-3-2003 18:26
Ga voor de grap eens een paar weken op een CDJ-800 (of een CDJ-1000) mixen. Niet een half uurtje maar een paar weken. Dan zul je NA die paar weken zien dat de CD-speler interface (zoals hij is zonder ronddraaiend plateau) helemaal zo gek nog niet is ;-)

Een draaiende jog op een CD-speler vind ik net zoiets als pitch bend buttons op een draaitafel. Een oplossing waar BETERE opties voor zijn!

En laten we ons geen illusies maken over de populariteit van Final Scratch (hype is verkoop tot de macht 10).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
F3nderStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-2-2003
Laatste: 5-4-2003
Berichten: 23
3-3-2003 20:20
Euh sorry maar ik vind dit dus totale b.s., als je iets wilt dat rond draait, koop dan een slijptol. De CDJ-800 's winne voor mij volledig, gewoon die strakheid, ze zijn zo simpel, persoonlijk ben ik niet voor denon, nare ervaring met hun dubbele cd-spelers, ik kon gewoon amper vinden hoe ze werken, terwijl ik mij vandaag nog aan een stel cdj-800's zetten en het ging vanzelf. Terwijl je voor die denons een kaart nodig hebt eer je ze kan gebruiken, alleen daarom zullen ze al niet te vaak gebruikt worden denk ik. Ik denk dan ook dat deze speler het niet zal halen van pioneer, het gevoel van die pioneers is on nabootselijk zelfs al hebben ze een tol er boven op staan. CD's mixen is gewoon anders!!!! en dat moet voor mij niet veranderen! happy :)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)