Forum > Off-Zone

Foto's van new-paradise

(49 reacties. Pagina 3 van 5)
Moderator(s): Dré
TkimaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-11-2001
Laatste: 22-6-2017
27-9-2003 21:45
Ja daar heeft Max idd een punt shocked 8O

Kijk eens naar de mensen van 14/15/16 jaar op dit forum, die met bloed zweet en tranen alles bij elkaar gewerkt hebben om een (kleinere) show neer te zetten, en dan zelfs nog wel eens afgezeken worden omdat ze een 'slechte' show hebben in de ogen van andere forummers shocked 8O En dan komt er op eens een mannetje van 13 aan die een complete show neerzet, dat is dan toch wel Kwalitatief Uitermate Teleurstellend voor ze sad :(

Maar die mensen kunnen tenminste, zodra ze zo'n show neergezet hebben, trots op zichzelf zijn happy :) Ook hebben zij door steeds shows te geven veel meer ervaring opgedaan en hebben zij 'het' ook verdient wink ;)
Advanced Drive-in Shows
Mr. EdieStandaard Lid
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
27-9-2003 22:03
Ik vind dat max ook gelijk heeft hierin, het gaat zich niet alleen om de show zelf, maar ook om de persoon erachter, of het nou een jongetje is die alles gekregen heeft, alles bij elkaar gespaard heeft (met veeeeel moeite) of een oude stinkerd die het zo uit het handje schut...

Zo'n show van hem kan ik niet eens neerzetten, zit er wel bijna aan te komen, maar ik denk nog wel een jaartje of 2 dus daarom geloof ik nooit dat HIJ dat bij elkaar gespaard heeft, klaar. razz :p
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 31-10-2024
27-9-2003 23:27
Stikkers kan je altijd proberen te verwijderen met een haarföhn, niet met een verfföhn! Maar pas op, de achterliggende materialen worden heet, dus let op dat er niets overhit of smelt.

Blijven er dan nog lijmresten achter, verwijder je die het makkelijkste met gewone wasbenzine.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
MaxStandaard Lid
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 31-10-2024
27-9-2003 23:29
wat voor powerdrive statieven gebruik je ?
de ref 40 of een wind-up versie ?
JordyStandaard Lid
Sinds: 3-12-2002
Laatste: 9-4-2013
28-9-2003 10:17

Mr. Edie schreef:

Ik vind dat max ook gelijk heeft hierin, het gaat zich niet alleen om de show zelf, maar ook om de persoon erachter, of het nou een jongetje is die alles gekregen heeft, alles bij elkaar gespaard heeft (met veeeeel moeite) of een oude stinkerd die het zo uit het handje schut...

Zo'n show van hem kan ik niet eens neerzetten, zit er wel bijna aan te komen, maar ik denk nog wel een jaartje of 2 dus daarom geloof ik nooit dat HIJ dat bij elkaar gespaard heeft, klaar. razz :p
Laat een ding duidelijk zijn , Ik heb niet alles van me ouwe gekregen. Als jullie goed hebbe gelezen , ben ik al van me 8e jaar bezig. In de tussentijd heb ik een folderwijk gehad, verjaardags geld , en ook dingen van sinterklaas en veel optredens. Ik heb mischien maar 1/3 van me vader gekregen. Waaronder de flightcases, want die heeft ie zelf gemaakt.
Ik hou niet van mensen die hun zin niet af..
Dj JasperStandaard Lid
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 7-9-2018
28-9-2003 10:29

jordy schreef:

Ik heb de apparatuur allemaal van me vader gekregen
Nu zeg je opeens 1/3!
JordyStandaard Lid
28-9-2003 11:44

dj Jasper schreef:

jordy schreef:

Ik heb de apparatuur allemaal van me vader gekregen
Nu zeg je opeens 1/3!
Ik heb zelf het geld verdient, en me vader kocht de apparatuur, hij legde er soms wel wat bij , maar het meeste heb ik wel zelf betaald.
Mr. EdieStandaard Lid
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
28-9-2003 11:51
Hmm... toen ik 8 was dacht ik nog aan Lego etc etc, wist helemaal nog niet dat dit bestond dus...
JordyStandaard Lid
28-9-2003 12:02

Mr. Edie schreef:

Hmm... toen ik 8 was dacht ik nog aan Lego etc etc, wist helemaal nog niet dat dit bestond dus...
Ik interesseerde me er al in door met disco's te gaan helpen opbouwen en afbouwen bij ons op de camping Of bij ons in de sporthal als er een groot optreden was.
GoeieGastStandaard Lid
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
28-9-2003 12:37
Heel netjes! Eindelijk weer is een goede standaard show! Ziet er goed uit, dat het dap en showtec is, maar ja (je hebt wel rijke ouders zeker razz :p) dat komt nog wel. Wat ik ook goed vind is iemand die eerst voor basisverlichting gaat en niet eerst tig effecten gaat kopen. ga zo door! P.s. 8 jaar is omgerekend groep 6 bij mij, toen stond ik ook al op school bij de uitvoeringen achter de knoppen en liep ik mee met een grote drive-in show. LEUK dat er ook eens iemand anders is op deze leeftijd die al zoveel doet (want veel mensen wilden het bij mij maar niet geloven). En ach dat je het niet allemaal zelf betaald hebt? WAT boeit dat, ik geef ook niet elke euro uit aan mn show, die andere gaat dat naar mn instrument wink ;). Nee ik geloof van niemand van onze leeftijd dat zn ouders 0,00 hebben bijgelegd.
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)