Forum > Algemeen Forum

capaciteit berekenen

(74 reacties. Pagina 3 van 8)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
1-9-2003 23:13

Lazy schreef:

En wij hebben hier een heftruck met luchtbanden, dat ze die bij jullie nog niet uitgevonden hebben....
Beetje minder kan ook wel.
En dan nog iets... ga jij wel je pa daardoor krijgen dan door die smalle gangen??
Dan ben ik benieuwd wat voor pa jij hebt, maar die van mij gaat erin ieder geval niet door..
Onze grootste case is 60x110x80 bxlxh.
Alles staat bij ons op wielen, en kan dus uitstekend overal door heen en langs.
De meeste van onze cases hebben een breedte maat van 60 centimeter.
Alleen de boxen zijn iets groter.
Je moet nog al een show hebben, als je een heftruc met luchtbanden op lokatie mee neemt.
Ik denk dat je dan wel de grootste show hier op dit forum hebt.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
1-9-2003 23:49

Lazy schreef:

Tom schreef:

Lazy schreef:

maar waarom zou je je drive in niet op een soort frame/pallet kunnen zetten zodat het super makkelijk te verplaatsen is??
De trap of een verhoging op??
Een zandpad over??
Een smalle gang door met hoeken war je niet kan draaien??
Handig die pallets sad :(
Zeker met een palletwagen.....
Tjah... dan ga jij lekker het red bull meubel tillen...
Strike one...
En wij hebben hier een heftruck met luchtbanden, dat ze die bij jullie nog niet uitgevonden hebben....
En die neem je mee naar elke klus? Mag ik je vragen wat je vervoer is.
En dan nog iets... ga jij wel je pa daardoor krijgen dan door die smalle gangen??
Strike 2. Niet iedereen is een pokdalige puber van 16 met een ego groter dan z'n IQ.
Dan ben ik benieuwd wat voor pa jij hebt, maar die van mij gaat erin ieder geval niet door..
Strike 3.

Kun je me ook maar EEN reden geven waarom ik je niet direct definitief van ons forum moet bannen? Tom bijvoorbeeld is waarschijnlijk van de leeftijd van jouw vader. Lul je ook zo dom tegen je vader? Heb je in dat geval nog wel oren aan je hoofd (IK had ze er namelijk direct afgedraaid).

En nu RAP inbinden anders pleur ik je linea recta van het forum!
-- Pardon my French, I'm Dutch --
QuincManStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-8-2003
Laatste: 15-5-2010
Berichten: 784
2-9-2003 09:58
bedoelde je mij? (zat gisteravond zonder internet :'()
wij draaien over algemeen in 1 en de zelfde zaal, daar zijn van die brede deuren van 2x2 dus daar kenne we door met die pallets en daar sta je als je door die deuren gaat ook meteen op de vloer waar je moet draaien.
als we in zalen draaien waar dat niet mogelijk is dan zetten we de speakers gewoon op van die bloembakken karretjes (je weet wel die vierkante dingen met anti slip gevallen) werkt perfect!
NijhuisrVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-3-2003
Laatste: 10-9-2024
Berichten: 2195
2-9-2003 10:21

QuincMan schreef:

bedoelde je mij? (zat gisteravond zonder internet :'()
nee hoor, het ging over lazy.

@DRE : ik hoop dat je de post van Lazy goed gelezen hebt. ik begrijp niet waarom je zo boos word. Tip: lees pa als PA (public adress) en niet als je vader. denk dat daar de fout zit.....
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!...
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
2-9-2003 10:29
Ik geloof niet dat *dat* het probleem is...
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
LazyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-5-2003
Laatste: 27-7-2004
Berichten: 51
2-9-2003 10:51
1 x bewerkt. Laatst door Lazy op 2-9-2003 11:00

Tom schreef:

Lazy schreef:

En wij hebben hier een heftruck met luchtbanden, dat ze die bij jullie nog niet uitgevonden hebben....
Beetje minder kan ook wel.
En dan nog iets... ga jij wel je pa daardoor krijgen dan door die smalle gangen??
Dan ben ik benieuwd wat voor pa jij hebt, maar die van mij gaat erin ieder geval niet door..
Onze grootste case is 60x110x80 bxlxh.
Alles staat bij ons op wielen, en kan dus uitstekend overal door heen en langs.
De meeste van onze cases hebben een breedte maat van 60 centimeter.
Alleen de boxen zijn iets groter.
Je moet nog al een show hebben, als je een heftruc met luchtbanden op lokatie mee neemt.
Ik denk dat je dan wel de grootste show hier op dit forum hebt.
Ja ik werk bij een bedrijf waar wij allemaal dj setjes weg zetten en niet de kleinste ook, maar jah die heftruck hebben we omdat we dus ook meubeltjes maken waaronder die van red bull en die krijg je met geen mogelijkheid opgetild!!
LazyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-5-2003
Laatste: 27-7-2004
Berichten: 51
2-9-2003 10:59

Dré schreef:

Lazy schreef:

Tom schreef:

Lazy schreef:

maar waarom zou je je drive in niet op een soort frame/pallet kunnen zetten zodat het super makkelijk te verplaatsen is??
De trap of een verhoging op??
Een zandpad over??
Een smalle gang door met hoeken war je niet kan draaien??
Handig die pallets sad :(
Zeker met een palletwagen.....
Tjah... dan ga jij lekker het red bull meubel tillen...
Strike one...
En wij hebben hier een heftruck met luchtbanden, dat ze die bij jullie nog niet uitgevonden hebben....
En die neem je mee naar elke klus? Mag ik je vragen wat je vervoer is.
En dan nog iets... ga jij wel je pa daardoor krijgen dan door die smalle gangen??
Strike 2. Niet iedereen is een pokdalige puber van 16 met een ego groter dan z'n IQ.
Dan ben ik benieuwd wat voor pa jij hebt, maar die van mij gaat erin ieder geval niet door..
Strike 3.

Kun je me ook maar EEN reden geven waarom ik je niet direct definitief van ons forum moet bannen? Tom bijvoorbeeld is waarschijnlijk van de leeftijd van jouw vader. Lul je ook zo dom tegen je vader? Heb je in dat geval nog wel oren aan je hoofd (IK had ze er namelijk direct afgedraaid).

En nu RAP inbinden anders pleur ik je linea recta van het forum!
Tja.. was misschien een beetje opgefokt ja door een of andere reden maar wat ik ermee wil zeggen is dat jullie het idee van die jongen niks vonden van die pallets maar dat dat idee dus wel vaker gebruikt wordt.. Ik heb onder mij eigen drive in ook geen pallet staan met een heftruck erbij maar bij het bedrijf waar ik werk hebben wij dus zoals jullie nou al weten het red bull meubel gemaakt wat o.a. bij race en rally stond, dat is helemaal van aluminium maar dat ding is zo zwaar en log dat ze hem gewoon op een onderstel hebben staan die ze door middel van een heftruck binnen kunnen rijden...

mijn verdere excuses als ik iemand beledigd mocht hebben maar ik was gewoon een beetje opgefokt door het een en ander...
LazyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-5-2003
Laatste: 27-7-2004
Berichten: 51
2-9-2003 11:02
Dan nog ff iets... ik lees hier net ff een reply...

pa bedoel ik je geluidssysteem mee!!
had ff niet aan gedacht dat het op die andere manier best lullig over komt...

mijn excuses maar ik bedoelde dus je P.A. of geluidssysteem
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
2-9-2003 11:38
Nee, ik geloof dat we hier op het forum aardig tegen elkaar bleven, of iemand nou gelijk heeft oof niet. En als je zo begint te l*llen als Lazy doet, nou dat past nou niet bepaald in de kerstgedachte!
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
2-9-2003 11:51
oke, verder over capiciteit berekenen en niet over hoe jij je set naar binnen brengt!
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)