Forum > Zelfbouw Speakers

Fluitende BR-poorten

(22 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
StefanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-2-2003
Laatste: 12-10-2013
Berichten: 728
11-7-2003 17:24
Ik vind het toch best aardig dat dre helemaal de moeite neemt om jouw projectje door te gaan rekenen, een reactie zoals jij die nu geeft vind ík nou ongepast. Als je niet tegen kritiek kunt moet je je niet op een forum begeven. Je moet alles gewoon niet zo persoonlijk opvatten.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 9489
11-7-2003 17:28
Dan blijft nog steeds het feit overeind,
als je wilt expririmenteren, dat je er wel de juiste onderdelen voor moet nemen.
Dus geen speaker die niet geschikt is voor br systemen.

En als je het dan niet wilt aannemen, ondanks een heel duidelijke uitleg van ons, dan raken sommigen daar lichtelijk over gepikkeerd.

Evengoed vinden we het altijd wel leuk om een goede discussie aan te gaan wink ;)
Dus ik hoop dat je ons toch eens wat vaker op andere pagina's bekijkt. En dan zul je ontdekken dat we de kwaadsten niet zijn, en al een hoop kindertjes op de rit hebben gezet.

Wij(De mensen met een beetje kennis bedoel ik daarmee.) hangen hier helaas niet het spreekwoord van "de zachte heelmeesters" aan.
Wij zeggen liever een beetje duidelijk waar het op staat, zodat er geen (dodelijke/dure) vergissingen gemaakt worden wink ;)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 13472
11-7-2003 17:55

Erix schreef:

Wat mijn doel van dit experimenteren was met BR-poorten?! Heel simpel:
Tot nu toe heb ik alleen hoorn-kasten gemaakt een iemand kwam naar mij toe met de vraag of ik voor een nacht-cafe hier in de buurt 2 BR kasten kon maken. Aangezien ik nog nooit echt serieus met een BR kast bezig ben geweest ben ik eerst wat gaan spelen met BR-poorten om de uitwerking van het verschil in vormen te bekijken.
De ronde vorm (bij voorkeur voorzien van een flare aan beide kanten) is veruit de meest ideale vorm. Bij vierkante en andere exotische poorten ontstaan al snel wervelingen die hun eigen bijgeluiden met zich mee kunnen brengen. Verstoringen in de wanden hebben ook hun nadelige invloed op bijgeluiden.

Over al die persoonlijke flauwekul... Tja. Ik heb in ieder geval de moeite genomen de driver voor je door te rekenen (niets te danken). Dat je je daarbij persoonlijk aangevallen voelt is voor je eigen rekening. Wellicht hoor je liever foute dingen die met een lief sausje overgoten zijn dan correcte dingen die ietwat stevig geschreven zijn? In dat geval ben je hier inderdaad op het verkeerde forum.

Mensen wegjagen??? Af en toe vind je hier en daar stuurlui die aan de walkant staan te roepen hoe het moet...
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)