jouw favoriete geluidsset
(26 reacties. Pagina 3 van 3)Moderator(s): Dré
ReemskiVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 22-10-2002 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 1370 | 30-6-2003 22:39 |
Oke, Labsub is bekend bij me... Zou je wat meer kunnen vertellen over de Labtop? | |
PowersoundStandaard Lid Uit: België Sinds: 9-2-2003 Laatste: 3-3-2010 Berichten: 255 | 30-6-2003 23:01 |
Is een project. Wordt serieus aan gewerkt, groep van enkele mensen. Ik help alleen maar met informatie/materiaal te geven/lenen. Dit omdat mijn kennis in dit gebied te klein is. Het wordt een soort mengeling van de SPL TD-1 en EAW. Een stukje unity summation aperture van Servodrive en een vleugje curvature aperture van EAW. Hornresp. en AKABAK laten mooie resultaten zien. Nu nog de testmodelletjes. | |
Shake your ass around, cause here we come with PowerSound! | |
Victor JuniorStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 17-4-2003 Laatste: 18-10-2015 Berichten: 1016 | 1-7-2003 11:41 |
Ik heb nog niet echt veel systemen gehoord, maar van wat ik gehoord heb (niet lachen, tis zeer klein) is de lucas1000 set van HK echt mijn keuze. Echt een heerlijke warme klank vond ik daaruit komen ook helemaal niet zo'n ernstig agressief hoog (zeker als het vergelijkt mijn ts-10's hehehe ) gewoon een mooie klank. | |
Waar zit de cut op dit apparaat? | |
RoeltjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-1-2003 Laatste: 30-9-2015 Berichten: 505 | 1-7-2003 19:16 |
Als dit een jaar geleden gevragen was, stond er Axys Source. Opzich nog leuke set... maar beetje aan et informeren geweest en schijnt toch niet echt zo super te zijn, maarja kenden toen niks anders. Als ik vrij budget had en ik ging op verhalen af, dan zou er een Funktion One set komen. Nooit gehoort, maar puur op de verhalen gebaseert die ik van anderen hoor. Zelf binnenkort een HK Premium set... das voor ons al een enorme stap vooruit, gaan er ook erg blij mee zijn :) | |
vaj-ta-lie-tie | |
FredjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-3-2003 Laatste: 20-5-2008 Berichten: 1195 | 2-7-2003 00:34 |
ik heb recent via dit forum een set overgenomen die een ongelooflijk mooi geluid voortbrengen.de set was in gebruik voor koor doeleinden,gospel en dergelijke-nu voor dj gebruik.daar zijn ze zover ik weet niet voor uitgebracht maar ik kan het iedereen aanraden.mocht je een wat ruimer budget hebben ga dan op zoek naar dit systeem,hiervoor maakte ik gebruik van EAW met CARVER versterkers-top off the bill maar de BOSE ACCOUSTIMAS PRO SERIE MET INGEBOUWDE BOSE (450 W,MAAR DAN OOK ECHT)versterkers klinken mooier,voller maar toch een heel natuurlijk geluid,zacht of hard=mooi,hoewel hoe harder hoe mooier/voller de middenlaag eruit komt groet | |
it's just one of those Day's ,they come and they Go. | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 13474 | 2-7-2003 00:53 |
kerstmanneke schreef: Als dit een jaar geleden gevragen was, stond er Axys Source.Klinkt erg netjes MAAR je hebt wel veel nodig om wat druk op te bouwen. Vooral bij de oude reeks is dit grotendeels te wijten aan de mieterige 200W eindtrapjes. Ik denk toch dat ALS ik weer serieus met verhuur bezig zou gaan, het een setje Meyer MSL-4's zou worden met een setje ServoDrive Basstech 7's eronder (hoewel ik die in combinatie nog nooit gehoord heb). De Meyer topjes heb ik altijd al een zwak voor gehad. Zo netjes en toch zo ver dragend (en niks geen line array flauwekul ;-) Alleen de prijs... | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- | |
RemcoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-7-2002 Laatste: 11-7-2020 Berichten: 149 | 11-7-2003 17:11 |
partyfish schreef: Waar ik behoorlijk van onder de indruk was, is de Funktion 1 Dance stack.Deze stond in frankfurt in een demo ruimte. Verschrikkelijk veel luchtverplaatsing door die subs en subsub (infrabass). Mijn broekspijpen voelde ik heen en weer bewegen. Ook erg helder mid en hoog, zonder ook maar enige vervorming. Nou is de dance stack natuurlijk niet echt hanteerbaar om er mee op pad te gaan. Groeten, Maarten Een dancestack is inderdaad niet ontworpen voor touring, hier zijn andere kasten goed voor. Overigens kan een dancestack redelijk nagemaakt worden door enkele touring kasten te combineren (RES 2, F218 en infra). Zo is deze set wel goed transporteerbaar voor "On The Road". Waarom niet gewoon de 650P kasten onder de MSL4'en Dré? Speciale reden of vind je de Servo's gewoon als sub erg goed en kom je zo op deze combi? | |