Forum > Geluid

Axys Flex Range B89/U92

(22 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
Koen van der kStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-5-2009
Laatste: 8-3-2011
Berichten: 128
16-4-2010 18:51

mijntje0 schreef:

Hallo Big Bang en anderen.

Jullie discussie gelezen over Axys van Duran Audio.
Big Bang mag dan iemand kennen binnen Duran maar deze zal hem beslist niet verteld hebben dat je na 5/6 jaar niet meer aan hoeft te komen voor onderdelen. Je krijgt een simpele reactie per telefoon dat deze producten niet meer gerepareerd worden en dat je maar nieuwe spullen moet kopen.

Via een dealer contact gehad en deze gaf me helaas ook nul op mijn vraag aangezien ze bij Duran hem ook niet willen/kunnen helpen.

Het was prachtig spul maar je verwacht toch nog enige support of een fatsoenlijk antwoord.

Ze zullen wel meer verdienen aan die zuilen die ze verkopen.
5/6 jaar ? maak daar maar 25/26 jaar van. Ben ik tevens benieuwd wie die "dealer" dan mag zijn, lijkt me meer 'n gevalletje van niet teveel moeite willen doen.
Service van Duran heb ik nooit over te klagen gehad, die is meer dan prima. Dat ze na 25 jaar zo zachtjes aan door de spares zijn vind ik nog knap en niet verwonderlijk. Inderdaad klopt het dat men met de komst van de nieuwe lijnen het oudere materiaal niet meer actief servicen, als je had gebeld naar Duran voor service aan je oudere apparatuur was je waarschijnlijk bij mij uitgekomen.

Zoals JVS reeds mededeelde is dit materiaal geen rocket-science maar goeddoordachte eenvoud. Naast de gebruikelijke slijtage-dingetjes gaat er nagenoeg nooit iets echt defect. Klanktechnisch heeft eenieder zo z'n smaak.

Zo, einde promo-praatje wink ;)

Ik hoor 't wel mocht je problemen met je set hebben.

Groeten !
StijnSStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 30-9-2007
Laatste: 26-2-2017
Berichten: 255
17-4-2010 13:40
Hier ook goede ervaringen met de service van Axys. Oude module opsturen, en je krijgt een nieuwe (herstelde) teruggestuurd. Modules leveren zonder dat je de oude opstuurt doen ze niet meer...
"Weet jij écht waar al die knopjes voor dienen???"
JVSVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-5-2003
Laatste: 18-6-2024
Berichten: 540
17-4-2010 21:32
Hier ook +1 voor wat betreft de service bij Duran. Nog nooit tevergeefs gebeld, altijd vlot een antwoord gekregen op technische vragen. Ze helpen je waarmee ze kunnen.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)