wedding planner 10% bemiddeling , nee dank u.
(22 reacties. Pagina 3 van 3)Moderator(s): Dré
Ws soundexpresseStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 29-9-2002 Laatste: 18-9-2020 Berichten: 214 | 20-5-2006 12:03 |
normaal idd wel, maar als reacties krijg van, is dit alles voor wat ik betaald heb, ga ik toch even infomeren wat er precies betaald is. Dat een BK (ik werk alleen maar voor BK's) aan mij verdient owkay, maar de prijs moet niet 3x over de kop gaan. En ik heb het meegemaakt, een dj (staat bij mij op de loonlijst) gaat weg voor 275 excl. BTW, wordt er een mail gestuurd of ik even 785 incl. BTW contant wou vangen daar..... Dat gaat dus niet door! Die dj ziet me al aan komen, hey wil je even 785 voor me cashe.... Nee ik vind wel dat iets of iemand zijn geld waard moet blijven. En dat is een kwestie van afspraken maken! Verder ook al eens telefoontjes gehad van, hey kan jij een dj regelen voor 150 ofzo, vervolgens alles geregeld, blijkt later dat ze er 600 voor moeten betalen, dan ben je bij mij snel klaar! | |
Sound-Light-Laser-FoamParty's-Led Dancefloor | |
KVMVIP Lid (†) Uit: Nederland Sinds: 20-11-2003 Laatste: 8-12-2009 Berichten: 3843 | 20-5-2006 16:47 |
ws soundexpresse schreef: En ik heb het meegemaakt, een dj (staat bij mij op de loonlijst) gaat weg voor 275 excl. BTW, wordt er een mail gestuurd of ik even 785 incl. BTW contant wou vangen daar..... Dat gaat dus niet door!Wel vreemd overigens dat jij daar het geld contant in ontvangst moet nemen, dat gaat namelijk altijd via het boekings bureau. Maar goed, buiten de "degelijke" bureaus heb je ook mindere. Er is dus eigenlijk geen duidelijk oordeel te geven. Martin. | |
kvm entertainment | |
YourLiVeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-5-2004 Laatste: 27-10-2021 Berichten: 1849 | 23-5-2006 10:22 |
ws soundexpresse schreef: normaal idd wel, maar als reacties krijg van, is dit alles voor wat ik betaald heb, ga ik toch even infomeren wat er precies betaald isVooral als je vaak voor dezelfde opdrachtgever werkt weet je ongeveer wel voor welk bedrag een show verkocht wordt. Dat moet je ook gewoon bespreekbaar houden. Zowel de klanten als de artiesten weten bij mij precies waarvoor ik iets verkoop, staat namelijk gewoon op onze websites. En meer dan 700 euro voor een gewone allround dj is geen normale prijs. De meeste professionele allround dj's zitten ergens tussen de 150 en 350 euro (zonder apparatuur). 500 euro voor een no name zanger is wel een normale prijs, dat kosten ze overal. En nogmaals, als een klant zo stom is om niet even rond te shoppen om te kijken wat de normale prijzen zijn... | |
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com |