Forum > Licht

Space color laser Jb Systems

(26 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
MitchelStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-9-2003
Laatste: 22-7-2010
Berichten: 186
10-5-2006 22:43

MBF schreef:

Ik zag ook nog [url=]deze laser[/url] maar wel een fiks stuk duurder (nu in de aanbieding)voor de prijs van een jb. Ik link naar een andere webshop, dat mag toch als dre het product nie verkoopt of helemaal niet shocked 8O ? Zonee dan haal ik hem meteen weer weg!
ik zou alleen het merk en type hier neer zette en het dan vragen wink ;)
dan krijg je ook geen gezeik dus om problemen te voorkomen wink ;)
Waar een wil is, is een weg.
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
11-5-2006 01:26

MBF schreef:

Ik zag ook nog de Actor-Mate MagicBox II, drie-kleuren Laser
maar wel een fiks stuk duurder (nu in de aanbieding)voor de prijs van een jb.
Ik heb hier de volledige Actor-mate serie CD liggen die ik tijdens de chinese frankfurt strooptocht heb meegenomen, als de laser zelf net zo slecht is als de presentatie cd zou ik er niet aan beginnen.
Persoonlijk vond ik dat actor-mate uitsluitend in de kleinere lasers iets doet, dat is bij de fabriek waar de JB vandaan komt wel anders.

Als je dit topic goed gelezen hebt is een belangrijk punt dat een nederlandse (degelijke) importeur erachter staat en dat er duidelijk over het product is nagedacht.
Welliswaar is fairlight importeur van actor-mate, maar volgens de website info leveren zij slechts 3 modellen, het door jou genoemde model staat er niet bij.

Ook al heeft Dré het genoemde product niet, is linken naar een andere webshop niet zo netjes.
Een beetje zoekwerk had je gebracht bij https://www.actlaser.com.tw

Martin.
kvm entertainment
Lj_DaanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-1-2006
Laatste: 12-7-2006
Berichten: 2
29-5-2006 20:04
Wij gebruiken hem op het moment ook, zeker een leuk ding. Vele mogelijkheden. Je kunt er een mooie show mee neerzetten. Maar daar heb je natuurlijk ook de juiste lj voor nodig sneaky :V razz :p
Jeweettoch.....toch??
Lj-thijsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-7-2007
Laatste: 23-3-2024
Berichten: 24
5-8-2009 16:09
Sorry voor de kick, maar wil graag hier m'n vraag stellen aangezien ik helaas (nog) geen antwoord heb gekregen via de "Stel een vraag over dit product" functie happy :) .
Mijn vraag over de Space Color Laser is dus of het toestel stappenmotors of een galvanoscanset heeft en wat de scansnelheid van de laser ongeveer is. (Heb m'n Laserworld EL-80G DMX al weggedaan omdat ik de scansnelheid (2-5 kpps) te laag vond.)

Alvast bedankt happy :)
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
5-8-2009 16:11
Space Color = niets beter dan dat.
Light Image
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
5-8-2009 20:54

lj-thijs schreef:

Sorry voor de kick, maar wil graag hier m'n vraag stellen aangezien ik helaas (nog) geen antwoord heb gekregen via de "Stel een vraag over dit product" functie happy :) .
Mijn vraag over de Space Color Laser is dus of het toestel stappenmotors of een galvanoscanset heeft en wat de scansnelheid van de laser ongeveer is.
Ik heb het nergens terug kunnen vinden en je vraag daarom voorgelegd aan de importeur. (En die is niet altijd even snel met antwoorden.)
Lj-thijsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-7-2007
Laatste: 23-3-2024
Berichten: 24
5-8-2009 22:58
Fijn om te weten, want het is nergens te vinden, niet in de gebruiksaanwijzing, niet op de site van Beglec zelf en ook niet op andere fora.
Ik wacht het in ieder geval even af happy :)

lj-thijs

Terug naar forum Reageer (zonder quote)