Forum > Algemeen Forum

Gezocht: Punisher PA set

(40 reacties. Pagina 3 van 5)
Moderator(s): Dré
MitchelStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-9-2003
Laatste: 22-7-2010
Berichten: 186
6-3-2006 20:40

bjorn habets schreef:

Nu weet ik niet zo heel veel van stack's bouwen e.d.
Maar volgens mij heb je meer basdruk als je een centerstack bouwt in het midden.
Dus bv. 4 punishers midden en topjes op statieven aan weerszijde.
(correct me if i'm wrong)

Bjorn
laatste bericht is 27 jan geplaatst sneaky :V
dus nu heeft dat niet veel zin meer.

ps. hoe is dit gegaan wat heb je uit eindelijk gehuurt?
Waar een wil is, is een weg.
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
6-3-2006 21:11

mitchel schreef:

ps. hoe is dit gegaan wat heb je uit eindelijk gehuurt?
Niek had een passend FoH systeem dat geschikt was voor de klus, technische kant van dat systeem heb ik me niet in verdiept, zal je Niek zelf moeten vragen.

Misschien even een kleine samenvatting dan, voor de geinterreseerden:

09:30 begonnen met opbouw, mooi doorgewerkt in de kou, 16:15 volledig draaiklaar (16:00 was de bedoeling, maar de dj kon om 16:00 al beginnen). Dj Cor (Héé Hóó) heeft een setje gedraaid, Der Rudi (éééh, biertje) heeft een act gedaan en Robbie Ronalds (Ab Normaal) heeft een stukje voor het barpersoneel gezongen. Huis dj van het Waagplein (Sander) heeft die acts aan elkaar gedraaid. Show zag er goed uit, ik heb geen foto's maar heb Niek wel met een camera zien lopen, misschien dat we nog wel een totaalplaatje te zien krijgen. happy :)

Over het feest zelf: ik denk dat als we meer als 100 man over de hele dag gehad hebben, dat het veel is. Was 400 man verwacht. Dat was wel even minder en dat gecombineerd met de kou maakt de sfeer er niet beter op. En uiteraard, toen de party een half uurtje afgelopen was, begon het centrum te lopen en om 0:00 stond er een wachtrij voor de deur van het Waagplein. Rutger kan denk ik wel bevestigen hoe druk het was. Even wat nagepraat en wat biertjes, zo rond 2 uur aangetrapt want je had gewoon geen fatsoenlijke zitplaats.

Het feest was technisch gezien geslaagd, dus Niek bedankt voor je inzet! wink ;)
Vergeet niet te lachen
DJ JBStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 24-10-2005
Laatste: 17-5-2010
Berichten: 191
6-3-2006 21:29
Ik ben ook even daar wezen buurten. Totaalplaatje zag er erg goed uit, acts zelf waren ook goed geprogrammeerd. Jammer dat de bevolking in Almelo er niet naar is. Zelf kom ik totaal niet uit de regio en het beeld dat ik heb gekregen van de omgeving is dat ze erg verwend zijn met te veel feesten. Daarnaast had het net wat meer aandacht mogen krijgen (dus meer promotie).

Dus jammer van de opkomst! Helaas, maar het was niet anders. Ik moet wel zeggen: het nabieren was gezellig (toch, Mark?) wink ;)

[zeikmodus]
Ik hoop dat na het gesprek duidelijk was dat een paar details anders moesten. Had nog enkele technische tekortkomingen die jullie gemakkelijk hadden kunnen voorkomen.
[/zeikmodus]

Volgend jaar weer? razz :p
Lichtje erbij?
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
6-3-2006 23:09

DJ JB schreef:

Dus jammer van de opkomst! Helaas, maar het was niet anders. Ik moet wel zeggen: het nabieren was gezellig (toch, Mark?) wink ;)

Volgend jaar weer? razz :p
Opkomst was jammer inderdaad, heeft niet aan de promotie gelegen, die was er volop, ik vermoed dat er gewoon geen animo voor is, en al helemaal niet op zo'n tijdstip. Je hebt zelf gezien dat het om 23:00 begon te lopen en er om 0:00 een wachtrij stond (waar we overigens geen last van hebben gehad laugh :D). Animo voor uitgaan is er wel, maar pas rond 0:00. Rutger kan je daar vast wel meer over vertellen aangezien hij ook huis dj is bij het Waagplein.

Nabieren? Dat was borrelen, en ja dat ging wel in een lekker tempo. Als je dan toch van de andere kant van NL komt, moet je natuurlijk wel even op z'n Almeloosch beschonken raken natuurlijk! laugh :D

Volgend jaar is nog maar de vraag, gezien het geld wat die middag gekost heeft, denk ik dat ze zich volgend jaar wel achter hun oren krabben en minder optimistisch zijn.
Vergeet niet te lachen
RutgerLANStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-1-2005
Laatste: 5-2-2019
Berichten: 387
6-3-2006 23:57
Was écht jammer zaterdag...

Stond mooie set, mooi carrétje, goede DJ's/acts. Jammer dat er geen animo voor was.
Wel heel typisch...

Ik moest zaterdag avond draaien bij Waagplein, en het feest was binnen al begonnen, toen ik aan kwam karren met m'n trolley.
Vanaf 23:30 uur tot ong. 3 uur heeft er een flinke rij voor de deur gestaan, en het is tot het eind giga druk geweest.
Kwamen zelfs mensen vragen 'ik dacht dat er vanavond een aprés ski party was?!'. Dus een beetje slecht geadverteerd/ geïnformeerd.

Wat er zowel stond aan apparatuur, tja, voor zover ik heb kunnen zien:
Geluid,
2x QSC PL4.0
8x ESW-1018 basjes
4x EV Deltamax toppen
2x Carver amp voor mid/hoog (vraag me niet welke)

Licht,
4x Mac 250
5x T-4 Par56
SGM scan tafel

En voor de rest zou je Niek/Mark moeten vragen wink ;)

Ik heb trouwens nog wel een paar foto's van de opstelling. Gemaakt met m'n telefoon, dus niet van wonderbaarlijke kwaliteit.
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
7-3-2006 18:30
Vergeet onze rookmachine's niet! laugh :D Wedstrijdjes rook blazen, god wat een lol. Ik vond wel dat Niek een voorsprong had door zijn ventilator, dus dat moet ooit nog een keer over.. razz :p

Verder zo uit mijn hoofd:

Prolyte carre 6x6x4
5 t4 p56
4 mac250
2 mx4 copy
2 blinder
2 blacklight
2 floorspot
sgm en behringer tafel
mijn behringer set als monitor
Niek's set als FoH (incl. Carver, QSC, EV Deltamax toppen, RCF subjes, DBX)
mijn dj gear die gesloopt werd (pioneer op de grond, dateq ont-schuift, her-ingedeeld, je noemt 't maar op razz :p)

Zal vast nog wel wat vergeten zijn, maar dit was het in grote richtlijnen wel.
Vergeet niet te lachen
RutgerLANStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-1-2005
Laatste: 5-2-2019
Berichten: 387
7-3-2006 19:00

Dj Mark schreef:

Vergeet onze rookmachine's niet! laugh :D Wedstrijdjes rook blazen, god wat een lol. Ik vond wel dat Niek een voorsprong had door zijn ventilator, dus dat moet ooit nog een keer over.. razz :p
Klopt, Niek speelde fals ;-)
Mede doordat "oh-zo-lekkere" aarbei geurtje, dat zich door Almelo verspreide.
mijn dj gear die gesloopt werd (pioneer op de grond, dateq ont-schuift, her-ingedeeld, je noemt 't maar op razz :p)
Die CDJ-100's waren dus van jou? razz :p

In de JOG zat echter niet veel beweging meer in ;-)
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
7-3-2006 20:05
Die geur mag Niek bekendmaken, het was in ieder geval geen aardbeien-vloeistofje wat erdoorheen zat. laugh :D

En die cdj's, tja de jog zat wat vastjes bij 1 van de 2 (de ander was namelijk zgan), maar muurvast zat ie echt niet. Heeft inmiddels z'n schoonmaakbeurtje gehad, draait nu weer kiplekker. De klap van ruim een meter zonder flight heeft ie overleefd godzijdank, heb tot nu toe nog geen problemen gemerkt en hij heeft zondag toch wel de nodige uren gemaakt hier thuis.

Denon is overigens ook niet 1x gebruikt volgens mij.. razz :p
Vergeet niet te lachen
NiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
Berichten: 882
7-3-2006 21:13

Dj Mark schreef:

Die geur mag Niek bekendmaken, het was in ieder geval geen aardbeien-vloeistofje wat erdoorheen zat. laugh :Drazz :p
Cherry en red-bull mix laugh :D laugh :D laugh :D
RutgerLANStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-1-2005
Laatste: 5-2-2019
Berichten: 387
7-3-2006 21:16

Niek schreef:

Dj Mark schreef:

Die geur mag Niek bekendmaken, het was in ieder geval geen aardbeien-vloeistofje wat erdoorheen zat. laugh :Drazz :p
Cherry en red-bull mix laugh :D laugh :D laugh :D
Whou hé. Begon er spontaan van te huilen, zo zoet ;-)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)