Forum > PC related Forum

Welke geluidskaart?

(23 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
S-mtekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-5-2004
Laatste: 29-3-2006
Berichten: 3
18-1-2006 19:05

Dré schreef:

Behringer heeft tegenwoordig ook een leuke (en nog redelijk betaalbare) externe geluidskaart. Gewoon met 6,3mm jacks (dus geen Mickey Mouse gedoe).
Dit lijkt me een vrij goed alternatief! Maar..

Heeft deze kaart 2 verschillende in- en uitgangen om bv. te gebruiken met djdecks of mspinky?
Zit daar een voorversterker in ingebouwd?

mvg
JadjongStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-8-2002
Laatste: 2-1-2021
Berichten: 614
18-1-2006 21:43

S-mtek schreef:

Dré schreef:

Behringer heeft tegenwoordig ook een leuke (en nog redelijk betaalbare) externe geluidskaart. Gewoon met 6,3mm jacks (dus geen Mickey Mouse gedoe).
Dit lijkt me een vrij goed alternatief! Maar..

Heeft deze kaart 2 verschillende in- en uitgangen om bv. te gebruiken met djdecks of mspinky?
Zit daar een voorversterker in ingebouwd?

mvg
Vergeet niet dat de inputs mono zijn en voor 2 virtuele draaitafels je 4 mono in/out moet hebben.
S-mtekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-5-2004
Laatste: 29-3-2006
Berichten: 3
19-1-2006 12:53
OK, bedankt!

Deze kaart is dan niet geschikt dus.

mvg
SgrovertStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-12-2002
Laatste: 12-3-2023
Berichten: 625
19-1-2006 15:24

DJ.T schreef:

En weet je ook of het een leuke geluidskaart is, of heb je er verder nog niets van gehoord?
Het is hetzelfde idee als de MP3+ van Creative, met als verschil dat de Behringer met Jack pluggen werkt vanuit de kast, en de Creative met tulpjes (scheelt weer een verloopje).
Verder als ik het zo snel zie niet echt flinke verschillen, de Behringer kost alleen iets meer (mp3+ kost 55 euro).
Ik gebruik deze zelf ook al een hele tijd (jaar of 2 schat ik), alleen heb ik nu "problemen" met het bijgeleverde USB kabeltje. Deze wil nog wel eens aan de kant van de geluidskaart niet helemaal goed contact maken, waardoor er ruis ontstaat. Het kabeltje anders leggen wil dan wel uitkomst bieden.
Lost in Music

Terug naar forum Reageer (zonder quote)