Forum > Algemeen Forum

gezocht drive in partner

(41 reacties. Pagina 3 van 5)
Moderator(s): Dré
DjspikyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2006
Laatste: 29-9-2024
Berichten: 413
8-6-2008 19:26
Zie een paar posts hierboven (zeg je precies het zelfde laugh :D), dit topic is al een paar jaar oud. Maar ik had hem gekickt omdat ik nog iemand zoek.
StijnSStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 30-9-2007
Laatste: 26-2-2017
Berichten: 255
8-6-2008 19:41
Hmm... Interessant topic

Ik vind het ook wel plezierig om met iemand samen te kunnen werken. Ik heb dit tot voor kort gedaan, maar mijn "collega" heeft er de brui aan gegeven.
Ik doe voornamelijk all-around feestjes, met ambiance muziek. Elektronisch spul aan mekaar draaien ligt me niet zo helemaal. Dus als er iemand is die dat wat goed kan is het zeker leuk meegenomen.

Ondertussen heb ik al een stevig setje onder de vingers (Sub-top met W-BIN basskast"jes")

En niet onbelangrijk: Ik ben 17.8 (nog 2 maandjes en 18 laugh :D) en zit in Hechtel, Noord-Limburg, België.
"Weet jij écht waar al die knopjes voor dienen???"
XplodStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 12-3-2005
Laatste: 2-10-2024
Berichten: 210
8-6-2008 20:43

StijnS schreef:

Hmm... Interessant topic

Ik vind het ook wel plezierig om met iemand samen te kunnen werken. Ik heb dit tot voor kort gedaan, maar mijn "collega" heeft er de brui aan gegeven.
Ik doe voornamelijk all-around feestjes, met ambiance muziek. Elektronisch spul aan mekaar draaien ligt me niet zo helemaal. Dus als er iemand is die dat wat goed kan is het zeker leuk meegenomen.

Ondertussen heb ik al een stevig setje onder de vingers (Sub-top met W-BIN basskast"jes")

En niet onbelangrijk: Ik ben 17.8 (nog 2 maandjes en 18 laugh :D) en zit in Hechtel, Noord-Limburg, België.
Dus het gaat enkel om het draaien? En hoe zou je het dan regelen ivm vergoeding?

Mvg
Goed bedoelde rotzooi is ook rotzooi...
StijnSStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 30-9-2007
Laatste: 26-2-2017
Berichten: 255
8-6-2008 20:51

Xplod schreef:

StijnS schreef:

Hmm... Interessant topic

Ik vind het ook wel plezierig om met iemand samen te kunnen werken. Ik heb dit tot voor kort gedaan, maar mijn "collega" heeft er de brui aan gegeven.
Ik doe voornamelijk all-around feestjes, met ambiance muziek. Elektronisch spul aan mekaar draaien ligt me niet zo helemaal. Dus als er iemand is die dat wat goed kan is het zeker leuk meegenomen.

Ondertussen heb ik al een stevig setje onder de vingers (Sub-top met W-BIN basskast"jes")

En niet onbelangrijk: Ik ben 17.8 (nog 2 maandjes en 18 laugh :D) en zit in Hechtel, Noord-Limburg, België.
Dus het gaat enkel om het draaien? En hoe zou je het dan regelen ivm vergoeding?

Mvg
Ach, ik sta ook open voor andere dingen. Mensen die graag een hulpje willen bij PA mogen me ook altijd opbellen.
Vergoeding? Ik ben erg flexibel, en wil gerust alles bespreken.
"Weet jij écht waar al die knopjes voor dienen???"
XplodStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 12-3-2005
Laatste: 2-10-2024
Berichten: 210
8-6-2008 21:15

StijnS schreef:

Xplod schreef:

StijnS schreef:

Hmm... Interessant topic

Ik vind het ook wel plezierig om met iemand samen te kunnen werken. Ik heb dit tot voor kort gedaan, maar mijn "collega" heeft er de brui aan gegeven.
Ik doe voornamelijk all-around feestjes, met ambiance muziek. Elektronisch spul aan mekaar draaien ligt me niet zo helemaal. Dus als er iemand is die dat wat goed kan is het zeker leuk meegenomen.

Ondertussen heb ik al een stevig setje onder de vingers (Sub-top met W-BIN basskast"jes")

En niet onbelangrijk: Ik ben 17.8 (nog 2 maandjes en 18 laugh :D) en zit in Hechtel, Noord-Limburg, België.
Dus het gaat enkel om het draaien? En hoe zou je het dan regelen ivm vergoeding?

Mvg
Ach, ik sta ook open voor andere dingen. Mensen die graag een hulpje willen bij PA mogen me ook altijd opbellen.
Vergoeding? Ik ben erg flexibel, en wil gerust alles bespreken.
Ok, mocht je ooit hulp nodig hebben, dan laat je maar iets van je horen!

Btw, ik zag hier dat je binnenkort afzakt naar Bree? laugh :D Laat je me tegen dan (indien mogelijk) weten hoe/wie/wat/waar/wanneer? happy :) Altijd leuk om eens kennis te maken met iemand van het forum.

Mvg
Goed bedoelde rotzooi is ook rotzooi...
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 1078
9-6-2008 10:33

djspiky schreef:

Zie een paar posts hierboven (zeg je precies het zelfde laugh :D), dit topic is al een paar jaar oud. Maar ik had hem gekickt omdat ik nog iemand zoek.
Krijg de hik sad :( weet ik veel dat het zo'n oud topic is wink ;)
Had ook geen idee dat ik dat al eerder geschreven ( toch maar eens naar de dokter misschien, voor een onderzoekje altsheimer??)
Alles komt goed....
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
9-6-2008 23:59

Malle Pietje schreef:

Krijg de hik sad :( weet ik veel dat het zo'n oud topic is wink ;)
Had hem nog niet eerder gelezen wink ;)
[OT]Ach, de muziek wereld is klein.
Zijn vader is ook muzikant. Jibs Momenteel zit ik echter in een ander genre, dus zie ze niet zoveel meer.

Martin.
kvm entertainment
DJ-JanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-2-2009
Laatste: 12-7-2014
Berichten: 104
23-4-2009 23:52
Ik dan ook maar eens met een grote kick. Ik zoek nog iemand om mee samentewerken (of af en toe gewoon te helpen)
Draaien kan ik niet (maar wat er niet is kan er altijd nog komen wink ;) ). Ik ben zelf 15 jaar en woon in Bilthoven, verder heb ik een deel van mijn apparatuur in Hilversum staan.

Geluid:
B-52 Devastator set
versterker
Een CD-speler en mengpaneel

Licht:
4x mac250
4x par 56
2x manfrotto wind-up incl truss adaptors
6 meter truss
4x ledtube
laptop met freestyler
1x Phantom HTI-150
1x Aztec 1500 watt rookmachine
1x light deks 136
een hoop bekabeling, nog wat analoge controllers.
Event-Light
DjatworkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-7-2003
Laatste: 1-3-2024
Berichten: 44
24-4-2009 14:39
Even een opmerking tussendoor maar ik lees nu altijd van ja ik vul een zaal met 150 man met 2 15" topjes, ja sorry maar dat is toch practisch onmogelijk om een beetje fatsoenlijk geluid weg te zetten. Ik durf mijn Soundmate 2 dr niet voor in te zetten. Goed nu is dat ook niet Top kwaliteit natuurlijk. ;)

Infected Sounds schreef:

Ik vul ook een zaaltje met 2x Wharfedale 15" topjes. (ong. 150 man.) gaat prima.

Zolang je de goede muziek draait (dus die het publiek leuk vindt), krijg je vanzelf klanten.

Edit: als je door bijhuren wel kan draaien, zou ik gewoon bijhuren voor dezelfde prijs, het blijft tenslotten een hobby. Dan maar een keer een biertje minder tijdens het uitgaan.
JL-SOUNDS
EriswaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-8-2006
Laatste: 21-4-2016
Berichten: 366
24-4-2009 15:34
Gast, dat was een opmerking uit 2005!
Ik denk dat de persoon in kwestie onderhand gestopt is of wel meer heeft dan 2 15"inch topjes.
Wat je niet opbouwt hoef je ook niet af te breken.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)