Forum > Algemeen Forum

Waar vervoeren jullie de drive in mee?

(2184 reacties. Pagina 3 van 219)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 21-11-2024
5-3-2003 22:23
Voor heren (en dames) zonder trekhaak.....
Zo'n ding kost niet veel hoor.
Meestal voor minder dan € 200,- heb je hem gemonteerd en wel bij de Euromaster of andere bandenboer.
Als je handig bent haal je zo'n ding bij de automaterialen groothandel (Breezand zit door heel Nederland) voor nog minder.
Er zit altijd een montage tekening bij en alle materialen.
De gaten zitten meestal al in je auto.
Ochtendje sleutelen, en klaar.
Allen doen als je weet waar je mee bezig bent natuurlijk.
Een losse met 80 kilometer per urr rondrijdende aanhanger is zo lastig shocked 8O
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
RonnieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
5-3-2003 23:26
idd, montage van een trekhaak laat ik ZEKER door een vakman doen... ook wil ik 100% zeker zijn dat die trekhaak goedgekeurd natuurlijk... ik kan zelf best wat bouten vastdraaien, maar ik vind het risico te groot om het zelf te doen...

(stel je rijd door een woonwijk oid met 50km/uur en dat ding schiet ineens een schoolpleintje op ofzo...)
Music is what feelings sound like...
DJ HanSie VStandaard Lid
Sinds: 23-1-2003
Laatste: 11-4-2015
5-3-2003 23:33

RonnieB schreef:

idd, montage van een trekhaak laat ik ZEKER door een vakman doen... ook wil ik 100% zeker zijn dat die trekhaak goedgekeurd natuurlijk... ik kan zelf best wat bouten vastdraaien, maar ik vind het risico te groot om het zelf te doen...

(stel je rijd door een woonwijk oid met 50km/uur en dat ding schiet ineens een schoolpleintje op ofzo...)
Haha, ja daar hebben wij ervaring mee :)
Een keer waren we klaar met draaien wij met de kar achter de auto naar de 'schuur', keiharde muziek aan..
Op eens echt grote vonken achter de auto en weg was de kar!
Met apparatuur en al zo een greppel in laugh :D
We schrokken ons de pleuris, maar alles was nog heel hehe..
Oorzaak: We reden te hard en met te harde muziek over een niet geziende verkeersdrempel happy :)
DréAdministrator
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-11-2024
6-3-2003 00:00

Niek Bolscher schreef:

...een bakwagen of een 4m. Hapert...
Vergeet de slingerbegrenzer niet. Da's een speciale koppeling met frictieblokken. Als je die niet neemt (en je neemt een Hapert K-2000 (of een ander merk)) dan krijg je ECHT problemen met slingeren, zelfs als je CAMAC banden (9 ply) gebruikt op 4.5 bar. Met de slingerbegrenzer kan ik met gemak (met een volle kar tot het dak gevuld) 120 rijden (niet dat ik dat OOIT doe natuurlijk ;-)

Zonder slingerbegrenzer vlieg je met 80 al van de weg af (zeker als je een personenauto gebruikt zonder hulpveren).

Been there, done that, don't wanna repeat it!
-- Pardon my French, I'm Dutch --
PeterStandaard Lid
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
6-3-2003 11:45
Me pa werkt bij de Essent dus die vervoert alle spullekes in ze busje (alleen die kleur... ;-) Probleem is dat er aan de zijkanten al rekken staan met gereedschap ed. dus valt de total ruimte nogal tegen.
Volgende keer Peter!
Wesley vd HStandaard Lid
Sinds: 27-11-2002
Laatste: 23-11-2014
6-3-2003 12:06

Tom schreef:

Voor heren (en dames) zonder trekhaak.....
Zo'n ding kost niet veel hoor.
Meestal voor minder dan € 200,- heb je hem gemonteerd en wel bij de Euromaster of andere bandenboer.
Als je handig bent haal je zo'n ding bij de automaterialen groothandel (Breezand zit door heel Nederland) voor nog minder.
Er zit altijd een montage tekening bij en alle materialen.
De gaten zitten meestal al in je auto.
Ochtendje sleutelen, en klaar.
Allen doen als je weet waar je mee bezig bent natuurlijk.
Een losse met 80 kilometer per urr rondrijdende aanhanger is zo lastig shocked 8O
Heej tom daar heb je wel gelijk in maar volgens mij kan het bij lang niet alle auto's hoor.
Ik noem nu maar en heel stom voorbeeld maar bijvoorbeld bij een porsche (ik zij toch dat ie stom was )
Maar zoals ik al zij er zijn toch ook auto's waarbij het niet kan of mag of zit ik er nu naast?
RonnieBStandaard Lid
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
6-3-2003 12:09
voor bijna elke auto is er wel een trekhaak te koop, voor je porsche is natuurlijk niet zo'n goed idee, dan sleept je kont over de grond als je hem verkeerd laad... razz :p
Music is what feelings sound like...
MaxStandaard Lid
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 20-11-2024
6-3-2003 12:10
wat het probleem bij mij (wéér) is, we hebben een nieuwe auto ... (ondertussen als weer 1,5 jaar oud shocked 8O ) en mijn vader wil er geen trekhaak achter laten maken sad :(
Tha joshhStandaard Lid
Sinds: 27-9-2002
Laatste: 31-1-2010
6-3-2003 20:16
Ik moet jammer genoeg genoegen nemen met een niet el te riant grote opel corsa laugh :D laugh :D 'T is even passen en meten maar tot nu toe past het nog...
if everything seems under control, you're just not going fast enough.
Wesley vd HStandaard Lid
Sinds: 27-11-2002
Laatste: 23-11-2014
6-3-2003 21:45
wij vervoeren alles in een volkswagen busje.
Zo'n echte oude ehh ik wet het type niet maar die je ook in de fanta reclame zag.
Eerst paste alles net en toen kreeg ik twee sub's erbij en het past nog laugh :D raar he.
Maare zolang het gaat gaat het wink ;)
Ik ben wel op zoek naar een overdekte aanhanger maar ik wil niet te overhaast kopen dus even rustig rondkijken he.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)