Forum > Geluid

DAP P2000 of Inter-M M2000 ?

(29 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
That_Dj_SjokkieEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-1-2005
Laatste: 27-6-2005
8-5-2005 20:58

Groovelover schreef:

Maar om nu een duurder product aan te schaffen, omdat je bang bent dat wanneer je een goedkoper product uit je fikken laat schieten kapot gaat. Gaat me toch iets te ver. Maarja, als je geld teveel hebt shut up :X .

Nutteloze discussie dit..... shocked 8O

Groeten,
Niels.
De behuizing van een versterker is ook belangrijk, dan kan je zeggen wat je wilt. Natuurlijk is het onzin om iets duurders tekopen omdat je daarvan weet dat hij niet kapot gaat als hij valt. En daarbij een grapje is nooit mis. Tenslotte heeft StudioX toch al een besluit genomen happy :)
Hardcore is a feeling that's inside of us, it's the key of paradise!
SpeakerfreakStandaard Lid
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
8-5-2005 20:59

Groovelover schreef:

Maar om nu een duurder product aan te schaffen, omdat je bang bent dat wanneer je een goedkoper product uit je fikken laat schieten kapot gaat. Gaat me toch iets te ver. Maarja, als je geld teveel hebt shut up :X .

Groeten,
Niels.
uhm waarom denk je dat verhuurbedrijven enz. dat soort duren dingen kopen? omdat ze geld over hebben? neuh hoor

betrouwbaar heid... en nee dat gaat niet te ver
KVMVIP Lid (†)
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
8-5-2005 21:52
Dit topic is veranderd in versterkertje gooien laugh :D
Leuke sport. wink ;)

Maarrr, voordat we gaan gooien, is jou versterker wel in een roadproof case, roadproof bevestigd? sneaky :V

We nemen een stolpcase!(optimale bescherming) en een DAP versterker.
De versterker zet je vast aan de voorkant en aan de achterkant! (die gaten achterop de versterker zitten er niet voor niets.)

Het merendeel zal hoogstwaarschijnlijk de achterkant van de versterker niet vastzetten omdat er geen profiel in de case zit. Niet vastzetten is vragen om problemen waardoor bij een val (crash test) "oren" spontaan kunnen afbreken of verbuigen.

Ook de duurste bak slecht gemonteerd, kan kapot.

martin.
kvm entertainment
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 22-11-2024
10-5-2005 00:09

Groovelover schreef:

Groeten,
Niels.
Zo nutteloss is deze discussie niet,
jij krijgt misschien dingen te lezen die je eigelijk niet wilde lezen.

Maar wat betreft roadproof/goed gebouwd>>
Versterkers zullen niet telkens op de grond vallen,
maar wel lekker in de case over te stoep gereden,
waarbij het nodige stoot en schutwerk het ding overkomt.
Hoe beter hij dan in elkaar zit, hoe langer hij mee gaat,
denk je niet?

Maar ja, je hebt natuurlijk ook een hele meute waarbij de versterker niet verder komt dan de slaapkamer, of heel misschien de locale voetbalverenigng 2x per jaar.
en dan is het niet zo heel belangrijk dat hij degelijk in elkaar zit.
Want die ene keer zijn ze er wel voorzichtig mee.

Maar als je iedere week met de troep op route bent,
dan ga je otch op andere dingen letten,
dan het voorzichtige optillen en heen en weer rijden van je cases.
Daar heb je vaak gewoon geen tijd voor.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DréAdministrator
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 22-11-2024
10-5-2005 21:14
Bij het vallen van een versterker is er ook nog zoiets als "mazzel". Pas bij een steekproef die uit grotere aantallen bestaat kun je echt iets zeggen over de uitkomst.

Dus heren... Morgen allemaal maar versterkers het raam uit gooien (leve de wetenschap).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
That_Dj_SjokkieEx Lid
Sinds: 17-1-2005
Laatste: 27-6-2005
10-5-2005 21:26
Jij begint laugh :D
Hardcore is a feeling that's inside of us, it's the key of paradise!
PowerbeatStandaard Lid
Sinds: 4-1-2005
Laatste: 10-9-2014
10-5-2005 21:33
Ik ga wel onder je raam staan. laugh :D
(En bodybuilden als ik denk aan wat jou grootste bakkie weegt.)
I'll take you to the KoffieShop...
RoyStandaard Lid
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
11-5-2005 20:23

Powerbeat schreef:

(En bodybuilden als ik denk aan wat jou grootste bakkie weegt.)
Heb je nog geluk dat Dre van die lichtgewicht powerbakken heeft, dan vang je toch heel wat meer euro's per kilo als een simpel t-ampje laugh :D
Maar dat is MIJN mening...
GgroothuisStandaard Lid
Sinds: 7-10-2007
Laatste: 9-10-2007
7-10-2007 19:42

Dré schreef:

Bij het vallen van een versterker is er ook nog zoiets als "mazzel". Pas bij een steekproef die uit grotere aantallen bestaat kun je echt iets zeggen over de uitkomst.

Dus heren... Morgen allemaal maar versterkers het raam uit gooien (leve de wetenschap).
wetenschap, wetenschap, wetenschap... Hier aan de UM noemen ze dat nog steeds pseudowetenschap. Maar ik geef je gelijk, wat een onzin om te zeggen dat na 1 keertje vallen de versterker BETER is dan de andere! shocked 8O
mosterd, het smaakt zoals het klinkt...
Big bangVIP Lid
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 22-9-2024
8-10-2007 00:58

ggroothuis schreef:

Dré schreef:

wetenschap, wetenschap, wetenschap... Hier aan de UM noemen ze dat nog steeds pseudowetenschap. Maar ik geef je gelijk, wat een onzin om te zeggen dat na 1 keertje vallen de versterker BETER is dan de andere! shocked 8O
Beste,
Gezien het feit dat je pas een dag lid bent zal niemand je het aanrekenen, maar je kickt zojuist een topic van ruim 2 jaar oud. Nu is daar met een nieuwe vraag of informatie welke er wezenlijk toe doet niet zo erg, maar off topic of niet/nauwelijks interessante berichten worden dan niet erg op prijs gesteld wink ;). Conclusie: let de volgende keer even op de datum wink ;)
It's time to play the music, It's time to light the lights..

Terug naar forum Reageer (zonder quote)