Forum > Off-Zone

SL800CDJ en herken de homo

(278 reacties. Pagina 3 van 28)
Moderator(s): Dré
vorige 1 2 3 4 5 .. 28 volgende
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
2-2-2005 01:49

calipso schreef:

die slipmat is vehet :D
Ja en die komt bij mij vandaan laugh :D

Ik had ze weer van Jeroen gekregen maar ik vond dit wel een mooi iets om ze aan te schenken. Ze staan beter op die van Fred dan op mijn my little pony draaitafels.

De CDJ draaitafel is overigens erg nice geworden.

speakerfreak schreef:

of een typisch geval dat mensen echt ernstig kunnen overdrijven shocked 8O sorry hoor, ziet er inderdaad gaaf en leuk uit maar om er zo-over dreven over te doen shut up :X
Das een beetje een kronkel die je in je kop moet hebben, iets willen hebben wat niemand heeft en wat eigenlijk wel iedereen zou willen hebben.

Ik doe er nog een schepje boven op en laat ze in nichten roze spuiten met een my little pony er op.......... ja dan is er iderdaad ergens iets verkeerd gegaan met je geboorte. Echter heb ik straks wel iets waarvan ik 100% zeker weet dat niemend het heeft en waarvan ik weet dat niemand het ook snel zou doen en dat is nou juist hetgeen waar het om draaid.

De SL's worden straks mijn huis setje samen met 2 fasoenlijke cd spelers waarvoor ik hard geld opzij aan het zetten ben. Zoals het er nu naar uit ziet gebruik ik over een jaar amper vinyl meer, maar 2 draaitafels zijn toch ook nog wel handig (mijn hele collectie digitaliseren zie ik absoluut niet zitten namelijk).
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
NijhuisrVIP Lid
Sinds: 10-3-2003
Laatste: 14-4-2025
2-2-2005 01:57
Die van jouw zijn straks de lul, maar ze zijn al wit met primer gespoten, dus je nieuwe MD3tjes zijn nooit maar orgineel. razz :p

ik krijg de stickers van fredje. ik hoop dat ze de lak doorstaan, ik zal eerst een test doen natuurlijk.
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!...
FredjeStandaard Lid
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
2-2-2005 02:05
Die ouwe Joodse Mams van mij had nog veel meer opmerkingen;

Waar het jaloezie in de ogen is loopt de mond over.

Oftewel-men pretendeert dat iets overdreven is terwijl het niet zo is laugh :D
Overdrijven was nog niet gevallen en daar heeft een mede forummer zich aan gewaagt om dat hier in het topic te stellen.Daar ook een statement van te maken laugh :D

Zich ergert aan het feit dat ik,ja ja...IK,er vol van ben.
(Het zijn ook mijn draaitafels razz :p)
Zich ergert dat anderen er over spreken sneaky :V

Wellicht erger je je ook aan het feit dat ik maar 6 maanden per jaar werk?
Of dat ik ineens een smak geld uit geef waar anderen hopen dat ooit te hebben om gear te kopen-terwijl die kale sukkel dat aan aanverwanten uitgeeft(aanverwanten is wat er bij hoort maar in theorie niet doorslaggevend of noodzakelijk)

Nou laat mij maar lekker overdreven doen-ik noem het supervol van iets zijn en weloverwogen besteed ik mijn geld daaraan.

Groetjes
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
ReindStandaard Lid
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
2-2-2005 02:15

fredje schreef:

Oftewel-men pretendeert dat iets overdreven is terwijl het niet zo is laugh :D
Nee wat mij betreft mag er ook nog wel een BPM/Pitch display op, range settings voor de pitch, start en stop up time adjust en een extra stopcontact voor de senseo zodat ik altijd een vers bakje koffie heb.... (ik hoor nu iemand denke, er zijn dan stopcontacten zat in de buurt, en das waar).

Overdrijven is mischien echter wel het geval. Maar dat vind ik ook van mensen die een halve ton aan audio in de huiskamer uit geven. Of die in een mega BMW jeep moeten rijden terwijl ze alleen de boodschappen doen met dat ding, 3 keer per jaar op vakantie blablablabla.

Het hele leven is overdrijven en de 1 gaat daar net wat verder in als de ander. Ik ben benieuwd wie er straks voor de mickey en donald draaitafels gaat wink ;)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
FredjeStandaard Lid
2-2-2005 02:22
Dan een Dagobert TT.
De overtreffende trap,meer en beter dan Bling laugh :D
De rijkste eend in het heelal,zwemt in de goudstukken.

Wauuuuuw,hoe zou die dagobert TT eruit zien?
ReemskiVIP Lid
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 29-4-2025
2-2-2005 02:28
Doe mij maar Sophie en Sandy draaitafels.... laugh :D
ReemskiVIP Lid
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 29-4-2025
2-2-2005 02:29

fredje schreef:

Wauuuuuw,hoe zou die dagobert TT eruit zien?
Vast net zo lelijk als die gouden Anniversary TT sneaky :V
FredjeStandaard Lid
2-2-2005 02:55
waar is reind met zn foto's?
en zn verhaal?Dan kunnen we het beetje aanvullen en iedereen zijn/haar info geven.
Van Technisch tot DJ gebeuren.

Heb je nog meegekregen dat Roog morgen doorgeeft wat hij ervan vond?
Zal mij benieuwen?

groetjes
FredjeStandaard Lid
2-2-2005 03:00
Wat ik wel alvast mee wil geven-

De opzet en presentatie was naar behoren en men heeft zeker moeite gedaan en daar ook geld voor uitgegeven om de gasten het naar de zin te maken.
De club stond ter beschikking incl personeel en de versnaperingen waren op kosten van opdrachtgever.
Oftewel-keurig zoals het hoort.
DJ SietseStandaard Lid
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
2-2-2005 03:00
Ochja dat was die produkt presentatie van die nieuwe mixer vanavond.
Ik zou er ook aanwezig zijn, als ik het niet met mijn stomme kop vergeten was sad :(
Door internet beperkt

Terug naar forum Reageer (zonder quote)