Forum > Off-Zone

gezocht

(55 reacties. Pagina 3 van 6)
Moderator(s): Dré
SandervandermaatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2004
Laatste: 23-4-2007
Berichten: 520
15-1-2005 18:41
als ik zo'n vriend kon krijgen laugh :D laugh :D
liever een ster in me voorruit dan een ster in me gril
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
16-1-2005 11:50
Ik ben met een ander erbij begonnen, financieel lijkt het allemaal prachtig. Maar als je een beetje serieus ermee bezig wilt, ben je ook afhankelijk van de ander, dat die moeten kunnen. Daarom uiteindelijk gestopt en na een tijdje direct professioneel ingestapt, maar dan in m'n eentje. (reden was ook, dat mijn "richtniveau" een stuk hoger lag dan bij hem, wat ervoor zorgde dat er niet altijd de meest professionele apparatuur werd aangekocht (en "niet altijd de meest professionele apparatuur" is zacht uitgedrukt)).
Lekker zelf klussen inplannen, geen rekening met de agenda van een ander hoeven houden (als ik iemand nodig heb, en die kan niet, zijn er nog een aantal anderen die meekunnen), dus dat loopt eigenlijk wel lekker zo.
Nadeel is wel dat je in je eentje zult moeten investeren, wat langzamer gaat. Mijn werkgever heeft heel vroeger eens gezegd: Zorg dat je in je 1tje bent, dan gaat het allemaal makkelijker en op den duur zul je er dan veel meer mee kunnen, en meer plezier aan beleven. Heeftie toch gelijk in gehadwink ;)
Light Image
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 30-9-2024
Berichten: 1855
16-1-2005 13:49
Een leeftijd van 14 is inderdaad een wat jonge leeftijd waardoor je minder vertrouwen wint bij de consument, ben zelf 15 en heb hier af en toe ook last van, omdat mensen gewoon simpel weg geen pubers op hun feest willen (geld natuurlijk niet bij iedereen, want heb ook erg leuke feesten verzorgd waar de mensen uitermate tevreden waren!).

Qua samenwerking loopt het hier ook niet vlekkenloos hoor! Ik doe het nou met een klasgenoot, echter zorgt hij enkel voor het vervoer (zijn vader dan) omdat simpelweg alle apparatuur van mij is. (voordat laatste heb ik gekozen omdat, waneer ze stoppen ik niet afhaneklijk ben van een ander qua apparatuur).

Maar aangezien we na dit jaar beide een andere opleiding gaan doen, is de kans dat hij er mee ophoud erg groot, waardoor ik zonder vervoer kom te zitten, waardoor is dus noodgedwongen zal moeten stoppen.

Maargoed, met het probleem dat jij iemand zoekt kan ik je niet helpen omdat Terheijden toch nog ongeveer een half uur rijden is, en als dit geen probleem zou zijn ik al bij een andere drive-in show in Terheijden zou kunnen werken.
DjFxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-4-2004
Laatste: 9-6-2013
Berichten: 157
16-1-2005 14:08

Max schreef:

Een leeftijd van 14 is inderdaad een wat jonge leeftijd waardoor je minder vertrouwen wint bij de consument, ben zelf 15 en heb hier af en toe ook last van, omdat mensen gewoon simpel weg geen pubers op hun feest willen (geld natuurlijk niet bij iedereen, want heb ook erg leuke feesten verzorgd waar de mensen uitermate tevreden waren!).

Qua samenwerking loopt het hier ook niet vlekkenloos hoor! Ik doe het nou met een klasgenoot, echter zorgt hij enkel voor het vervoer (zijn vader dan) omdat simpelweg alle apparatuur van mij is. (voordat laatste heb ik gekozen omdat, waneer ze stoppen ik niet afhaneklijk ben van een ander qua apparatuur).

Maar aangezien we na dit jaar beide een andere opleiding gaan doen, is de kans dat hij er mee ophoud erg groot, waardoor ik zonder vervoer kom te zitten, waardoor is dus noodgedwongen zal moeten stoppen.
Ik doe het samen met een vriend (allebei 13, hij is iets ouder), apparatuur is van mij, soms zorgt de 1 voor vervoer soms de ander (meestal ik).
Mocht hij niet kunnen doe ik het gewoon alleen, dit kan gewoon nog omdat meestal het licht bestuurd/bedient moet worden.
Me vader helpt wel met opbouwen (soms helpt zelfs de opdrachtgever helemaal vrijwillig [:O] , en vragen ze steeds "kan ik nog wat doen?")
Mij (beste) vriend/collega krijgt 25% van het 'totaal sub-kosten excl. transport'.
We draaien om en om even lang, tenzij de ander zegt draai jij maar ff ik heb ...?
Het gaat best vind ik, soms wel wat onenigheid maar dat hoort erbij wink ;)
Stel hij kapt er definitief mee (om welke reden dan ook) kan ik gewoon door blijven gaan.

Offtopic:
Stel mijn beste vriend kan niet, meestal willen er 10 tallen klasgenootjes ook mee, moet je er dan is een keer 1 mee laten gaan? (krijgt ie geen geld or razz :p )
GrooveloverStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-3-2004
Laatste: 28-8-2010
Berichten: 462
16-1-2005 14:36

DjFx schreef:

Offtopic:
Stel mijn beste vriend kan niet, meestal willen er 10 tallen klasgenootjes ook mee, moet je er dan is een keer 1 mee laten gaan? (krijgt ie geen geld or razz :p )
Zou ik toch maar niet doen.
Van die onervaren gastjes kunnen alleen maar voor problemen zorgen ben ik bang. Tenzij je zegt dat ze de hele avond met hun armen over elkaar moeten blijven zitten/staan. Maarja......daar ga je niet voor mee.

Groeten,
Niels.
Pioneer cdj 800 mk2 - Synq SMX-2 - Pioneer cdj 800 mk2 - Technics RP-DH 1200
SandervandermaatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2004
Laatste: 23-4-2007
Berichten: 520
16-1-2005 14:41
1 keer gedaan VRE-SE-LIJK!!! zo 2 liter rookvloeistof erdoorheen gejaagd in m'n f-80 shocked 8O
gaat mij niet om die rookvloeistof maar nu stond die zaal blank van de rook en kon ik het publiek niet eens zien
heb toen maar gewoon de afstanbsbediening in m'n broekzak gedaan en zelf af en toe dat ding geactiveerd
liever een ster in me voorruit dan een ster in me gril
Dj NoizStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 16-6-2006
Berichten: 357
16-1-2005 14:42

DjFx schreef:

(soms helpt zelfs de opdrachtgever helemaal vrijwillig [:O] , en vragen ze steeds "kan ik nog wat doen?")
Dat gebeurt wel vaker hoor! (is dus niet zo abnormaal)
Zelf bij grotere "producties" zoals dorpsfeesten waar een grote podium met alles erop en eraan komt te staan loopt er soms wel de opdrachtgever rond die maar al te graag zijn steentje wil bijdragen ... (dan krijgt hij wel meestal het trek en sleurwerk voor zijn rekening happy :) )
Being a dj is not just a job for me, it's my calling!
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 30-9-2024
Berichten: 1855
16-1-2005 14:53
Heb wel een aantal keren meegemaakt dat de zaal eigenaar mee wilde helpen met afbreken, maar dit was meer uit eigenbelang doordat hij zo snel mogelijk na het feest (was 02.00 's nachts) naar huis wilde.

En waar ik dan niet tegenkan is als ze ongevraagd op een foute manier mijn kabels gaan oprollen, ze bedoelen het dan wel goed, Maar zo helpen ze wel mijn kabels naar de klote.
SandervandermaatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2004
Laatste: 23-4-2007
Berichten: 520
16-1-2005 15:45

Max schreef:

En waar ik dan niet tegenkan is als ze ongevraagd op een foute manier mijn kabels gaan oprollen, ze bedoelen het dan wel goed, Maar zo helpen ze wel mijn kabels naar de klote.
dus ik ben niet de enige die dat meemaakt wink ;) laugh :D
liever een ster in me voorruit dan een ster in me gril
DjmarkjeEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-9-2004
Laatste: 9-4-2005
Berichten: 141
16-1-2005 15:47
Waar wij vaak moesten draaien hier in terheijden was in zoon zaal van ene kroeg die eigenaar ken ik persoonlijk als het laat werd deed ik de deur dicht licht uit en weg volgede ochtend de boel opkomen halen.

maar niemand in omgeving breda??
tjaaa.. ander weet ik het ook niet meer

Terug naar forum Afgesloten topic