Forum > Off-Zone

gezocht

(55 reacties. Pagina 1 van 6)
Moderator(s): Dré
DjmarkjeEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-9-2004
Laatste: 9-4-2005
Berichten: 141
14-1-2005 20:18
Ik weet niet of dit mag hier maar ik probeer het maar.

Mijn maat is gestopt met dj-en dus nu sta ik hier met al me app.
Heb lang nagedacht en ik heb besloten dat ik verder wil, maar in je 1tje lukt dat niet.
Ik ben dus opzoek naar iemand in omgeving breda die mischien wel hetzelfde probleem heeft als mij de ander gestopt.
Ik heb al aan wat mensen gevraagt maar die hebben helemaal geen ervaring "zeggen ze: ik heb nog 2boxen staan van me oude stereo" daar heb ik dus al geen zin in want dat tijdperk ben ik nu wel voorbij.
Ik heb zelf nu 3jaar ervaring, ik ben dus opzoek naar iemand die wel wat ervaring heeft en samen met mij mischien samen wil gaan doe.

ps. sorry dat ik zo vaak spelfouten maar enzo ik heb een ernstige vorm van dislectie en ik probeer er zo veel mogelijk op te letten.
tjaaa.. ander weet ik het ook niet meer
Jan2Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-9-2003
Laatste: 29-9-2015
Berichten: 146
14-1-2005 20:49
Zo erg vind ik dit niet, haal het anders door de spellingscontrole van Word, dan moet het helemaal goed gaan wink ;) .

Ik woon niet bij je in de buurt, helaas laugh :D .
CalipsoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-3-2004
Laatste: 7-9-2024
Berichten: 506
14-1-2005 21:09
sorry maar breda licht voor mij net iets te ver anders had ik je graag geholpen..
tenzij je vervoer kunt regelen
wat een onzin in dit vak
DjmarkjeEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-9-2004
Laatste: 9-4-2005
Berichten: 141
14-1-2005 21:41
ik wil graag ook persoonlijk contact houden enzo dus omgeving breda echt.
Woon zelf in terheijden.

of iemand die een drive in heeft er er nog iemand bij kan gebebruiken ik heb zelf een complete drive in staan die kan verkopen in investeren in de gene waar ik bij ga dan.
tjaaa.. ander weet ik het ook niet meer
Infected SoundsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2004
Laatste: 18-3-2008