Forum > Off-Zone

gezocht

(55 reacties. Pagina 1 van 6)
Moderator(s): Dré
DjmarkjeEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-9-2004
Laatste: 9-4-2005
Berichten: 141
14-1-2005 20:18
Ik weet niet of dit mag hier maar ik probeer het maar.

Mijn maat is gestopt met dj-en dus nu sta ik hier met al me app.
Heb lang nagedacht en ik heb besloten dat ik verder wil, maar in je 1tje lukt dat niet.
Ik ben dus opzoek naar iemand in omgeving breda die mischien wel hetzelfde probleem heeft als mij de ander gestopt.
Ik heb al aan wat mensen gevraagt maar die hebben helemaal geen ervaring "zeggen ze: ik heb nog 2boxen staan van me oude stereo" daar heb ik dus al geen zin in want dat tijdperk ben ik nu wel voorbij.
Ik heb zelf nu 3jaar ervaring, ik ben dus opzoek naar iemand die wel wat ervaring heeft en samen met mij mischien samen wil gaan doe.

ps. sorry dat ik zo vaak spelfouten maar enzo ik heb een ernstige vorm van dislectie en ik probeer er zo veel mogelijk op te letten.
tjaaa.. ander weet ik het ook niet meer
Jan2Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-9-2003
Laatste: 29-9-2015
Berichten: 146
14-1-2005 20:49
Zo erg vind ik dit niet, haal het anders door de spellingscontrole van Word, dan moet het helemaal goed gaan wink ;) .

Ik woon niet bij je in de buurt, helaas laugh :D .
CalipsoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-3-2004
Laatste: 7-9-2024
Berichten: 506
14-1-2005 21:09
sorry maar breda licht voor mij net iets te ver anders had ik je graag geholpen..
tenzij je vervoer kunt regelen
wat een onzin in dit vak
DjmarkjeEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-9-2004
Laatste: 9-4-2005
Berichten: 141
14-1-2005 21:41
ik wil graag ook persoonlijk contact houden enzo dus omgeving breda echt.
Woon zelf in terheijden.

of iemand die een drive in heeft er er nog iemand bij kan gebebruiken ik heb zelf een complete drive in staan die kan verkopen in investeren in de gene waar ik bij ga dan.
tjaaa.. ander weet ik het ook niet meer
Infected SoundsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2004
Laatste: 18-3-2008
Berichten: 295
15-1-2005 11:00
Je kan toch ook gewoon in je 1tje verder?
Dat doet sylvia ook.
Btw, ik woon ook in Breda, maar we zijn al met z'n tweën en we hebben slechte ervaringen met meer dan 2 mensen.
Thanx Dré !
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 29-9-2024
Berichten: 998
15-1-2005 11:06
In je eentje kan natuurlijk altijd (doe ik zelf ook), maar er kleven toch ook wel behoorlijk wat nadelen aan. Zo moet je dus in je eentje van de auto naar de zaal je spullen verslepen. Soms krijg je hulp van omstanders, soms niet.
Dan begin je alleen op te bouwen, want daar vertrouw ik omstanders niet in. Dan sta je alleen achter je meubel, en moet je het toch even goed inschatten of je even weg kunt naar toilet ed. Vaak zorg ik dat ik dan dat de organisator, of iemand anders met wie ik gesproken heb, even een oogje in het zeil houdt.

En dan, na een lange avond, moet je alleen afbreken, terwijl de eigenaar van de zaal ongeduldig staat te wachten, omdat hij ook naar huis wilt. En 's nachts gaat het in je eentje toch niet zo snel als hij zou willen.
Maar goed, er zitten ook voordelen aan, zo ben je eigen baas in het aannemen of weigeren van feestjes. Als iemand belt om morgen te draaien, kun je zelf kijken of het je lukt, en ben je niet van een ander afhankelijk die nog vrij moet vragen enz.

Dus het is maar net wat je wilt.happy :)
Dance the night away!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
15-1-2005 11:20
Wat Imco schetst klopt, maar ervaring leert dat een positieve houding zorgt dat er genoeg mensen zinvolle hulp aanbieden. Dus zoiets:

Imcowelter schreef:

Zo moet je dus in je eentje van de auto naar de zaal je spullen verslepen. Soms krijg je hulp van omstanders, soms niet.
Da's op de heenweg inderdaad bijna altijd het geval. Op de terugweg zijn er meestal wel wat plakkende feestgangers te vinden die even een handje willen helpen. Erg zorgwekkend toen ik mijn spullen nog niet in flightcases vervoerde, dat wel. Maar ingekist geen enkel probleem.

Imcowelter schreef:

Dan begin je alleen op te bouwen, want daar vertrouw ik omstanders niet in.
Yep, maar ik vind dat altijd wel prettig. Beetje rommelen en doen, de ruimte invoelen. Opbouwen is meestal mijn laatste relaxmoment voordat het harde werk begint.

Imcowelter schreef:

Dan sta je alleen achter je meubel, en moet je het toch even goed inschatten of je even weg kunt naar toilet ed. Vaak zorg ik dat ik dan dat de organisator, of iemand anders met wie ik gesproken heb, even een oogje in het zeil houdt.
Me too. Ik zet een volgend nummer klaar, schuif alvast open en wijs zo iemand de playknop van de cd-speler aan. Meestal staat ze als ik terugkom als een ijslollie te zenuwen omdat ze bang zijn dat ik het niet zou halen op tijd.

Imcowelter schreef:

En dan, na een lange avond, moet je alleen afbreken, terwijl de eigenaar van de zaal ongeduldig staat te wachten, omdat hij ook naar huis wilt. En 's nachts gaat het in je eentje toch niet zo snel als hij zou willen.
Maar 8 van de 10 zaaleigenaren helpen mij gewoon een handje mee. Het scheelt misschien dat ik een vrouw ben, en op commando hulpeloosheid kan uitstralen laugh :D .
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 29-9-2024
Berichten: 998
15-1-2005 11:24
Ja Syl, dat zal het dan wel zijn! Ik heb mindere ervaringen met zaaleigenaren. Die je echt de zaal uit kijken, zonder ook maar 1 vinger uit te steken. Ik heb het zelfs gehad dat de eigenaar mooi alle stoelen en tafels had opgestapeld, precies op mijn weg naar de uitgang.sad :(

Maar ik heb er zeker geen problemen mee om alleen te draaien. Ook het opbouwen is heerlijk om alleen te doen. Iedere kabel ligt precies zoals ik dat wil! razz :p
Dance the night away!
DjmarkjeEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-9-2004
Laatste: 9-4-2005
Berichten: 141
15-1-2005 11:31
Tog wil ik niet aleen gaan doen als je emt ze 2e aankomt ziet er al profesioneler uit en ik wil niet tever naar me niveau van 2jaar terug dalen voordat ik gestopt was draaiden we voor zalen van 100man enzo nou 100man in je 1tje doen lukt gewoon niet.
Dus ik zoek eigelijk iemand in omgeving breda die het zelfde probleem heeft als mij of ene drive in die wil groeien btw:als ik al me eige spul verkoop en me eige geld heb ik wel tegen de 2000euro te bestede
tjaaa.. ander weet ik het ook niet meer
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 29-9-2024
Berichten: 998
15-1-2005 11:43

djmarkje schreef:

Tog wil ik niet aleen gaan doen als je emt ze 2e aankomt ziet er al profesioneler uit...
Sorry, maar dit vind ik regelrechte bullsh#t! Waarom zou een eenmans drive-in er minder-professioneel uitzien als dat er 2 of meer mensen komen opdraven?
...en ik wil niet tever naar me niveau van 2jaar terug dalen voordat ik gestopt was draaiden we voor zalen van 100man enzo nou 100man in je 1tje doen lukt gewoon niet.
Ik bewijs toch vaak genoeg het tegendeel hoor! Gaat prima, ook met meer dan 100 personen. Het aantal personen achter de cd-speler is toch niet gerelateerd aan het aantal mensen in de zaal??
Dance the night away!

Terug naar forum Afgesloten topic