Forum > Licht

Kwaliteit van de duurdere Showtec producten

(54 reacties. Pagina 3 van 6)
Moderator(s): Dré
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
3-1-2005 21:14
Blijkbaar mis ik die advertentie, 2 macs 500 + case +/- 2,5 jr oud staan voor t.e.a.b. en de andere 2 met case voor 3500.
dus geen 2000 euro.Leek mij eigelijk ook al sterk.

Sommige adverteerders vermelden eerst een stuksprijs om later te veranderen in t.e.a.b. of een prijs per 2.

Martin.
kvm entertainment
H.Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-10-2003
Laatste: 17-12-2009
Berichten: 326
3-1-2005 22:24
ok, daar hebben jullie gelijk in happy :)

maar over de kwaliteit kan niemand hier wat zeggen?
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 9491
3-1-2005 23:34
Ik denk dat enkele goede redenen in het duurdere spul om voor een echt merk te kiezen,
kan zijn:
* aanzien/status
* afschrijving
* restwaarde
* ervaring met de betrouwbaarheid;merken hebben een naam hoog te houden
* de verkrijgbaarheid van onderdelen
* degelijheid waarmee het in elkaar is gezet
* kennis van de importeur over alle ins en outs
* kennis bij de td van zon importeur voor defecten
* ben ik nog wat vergeten?
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
JoepvandemortelStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 22-9-2024
Berichten: 170
4-1-2005 00:34
Wij verhuren nogal eens wat, en neem van mij aan dat een Showtec movingheadje in de verhuur niet schrikbarend goedkoper kan zijn dan een headje van b.v. Martin.

Als je dan gaat redeneren vanuit de ogen van een huurder;
Voor een paar euro meer heb ik een Martin, die heeft:

* Betere uitstraling
* Is vaak een bekend product (m.b.t. programmeren etc.)

Deze 2 punten zijn meestal al genoeg om het verschil van ong. 2 tot 5 euro per headje goed te maken.

Daar komt bij dat wij als verhuurder ook nog wel eens moeten bijhuren. Dan is het toch makkelijk dat je dezelfde spots kunt bijhuren.
H.Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-10-2003
Laatste: 17-12-2009
Berichten: 326
4-1-2005 12:00
ik heb nou al heel veel antwoorden gekregen waarom ik dat spul niet moet kopen, maar nu weet ik nog niks over de kwaliteit van het spul...
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
4-1-2005 12:05

H. schreef:

ik heb nou al heel veel antwoorden gekregen waarom ik dat spul niet moet kopen, maar nu weet ik nog niks over de kwaliteit van het spul...
Das omdat iedereen wordt afgeraden het te kopen, oftewel: niemand heeft het, dus geen ervaringen met de kwaliteit.
Light Image
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
4-1-2005 12:09
Beste H,
zoals je al vermoed zal dat hier zo blijven laugh :D
Ga naar showtec en laat zij jou maar vertellen wat kwalitatief zo goed is aan hun spul.
Laat dat afwegen tegen een gelijksoortig type lamp van bijv mac.
Kijk dan s wat ze aan antwoorden gaan geven en bekijk s of je uberhaupt wat hebt aan hun produkten en service.
Kom dan hier terug met specifieke gegevens en laat de forummers hier(met verstand van dit soort lampen)tezamen met jou nou s uitvogelen wat voor kwaliteit showtec gebruikt en verkoopt.Heel belangrijk is ook het praatje wat showtec of leverancier je hebt gegeven om toch de showtec aan te schaffen hier ter discussie te stellen.
Zo kom je ergens achter.
groet
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
H.Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-10-2003
Laatste: 17-12-2009
Berichten: 326
4-1-2005 12:09

jeroenvdv schreef:

Das omdat iedereen wordt afgeraden het te kopen, oftewel: niemand heeft het, dus geen ervaringen met de kwaliteit.
daar was ik al bang voor dus, maar als iemand nog iemand weet die ermee werkt, vraag het eens hoe het bevalt wink ;)
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
4-1-2005 12:14
Ik ken wel een bedrijf hier in de buurt met hurricane250 heads van showtec, vorige vakantie hielp ik met de showroom inrichten daar, ook nog ff mee geklooid, lichtopbrengst was iig niks mis mee, ook lachuh prisma. Maar had er geen vergelijkings materiaal naast, dus kan niet heel veel zinnigs erover zeggen, k zal binnenkort is vragen hoe die headjes volhouden, misschien volgend schoolfeest ff twee huren.
Waar zit de cut op dit apparaat?
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
4-1-2005 12:16

fredje schreef:

Beste H,
zoals je al vermoed zal dat hier zo blijven laugh :D
Ga naar showtec en laat zij jou maar vertellen wat kwalitatief zo goed is aan hun spul.
Laat dat afwegen tegen een gelijksoortig type lamp van bijv mac.
Kijk dan s wat ze aan antwoorden gaan geven en bekijk s of je uberhaupt wat hebt aan hun produkten en service.
Kom dan hier terug met specifieke gegevens en laat de forummers hier(met verstand van dit soort lampen)tezamen met jou nou s uitvogelen wat voor kwaliteit showtec gebruikt en verkoopt.Heel belangrijk is ook het praatje wat showtec of leverancier je hebt gegeven om toch de showtec aan te schaffen hier ter discussie te stellen.
Zo kom je ergens achter.
groet
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)