Forum > Licht

Showtec RGB led tube

(88 reacties. Pagina 3 van 9)
Moderator(s): Dré
Fl@xStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-10-2003
Laatste: 2-6-2010
Berichten: 49
27-3-2005 04:52

Dré schreef:

En die is van het hier genoemde merk? Met dezelfde specs?
Yep, dit waren 24 showtec Led-tubes inclusief 4 controllers.
Komt wel degelijk veel licht vanaf, ik gebruikte ze i.p.v parren om een beetje extra kleur te zetten boven de dansvloer.
Erg leuke dingen, jammer dat ze niet RGB zijn.
>>Zo niet, dan toch!!<<
-bart-VIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-10-2002
Laatste: 14-8-2015
Berichten: 388
27-3-2005 19:36
En dit is standje vol-blauw ?
Petty materialists!
Fl@xStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-10-2003
Laatste: 2-6-2010
Berichten: 49
27-3-2005 20:04

-bart- schreef:

En dit is standje vol-blauw ?
Yep, één van de donkerste kleuren die er in zitten.
>>Zo niet, dan toch!!<<
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
28-3-2005 14:43
Van de geplaatste foto val ik achterover shocked 8O
Echter op deze foto lijkt het effect al wat minder,
Tubes

Maar ja ik ben ook altijd degene die zegt dat je aan een foto niet kan zien wat het "eigenlijke" effect is.

In een showroom heb ik namelijk ook deze tubes gezien en vondt het enorm tegenvallen.

Bij Froger in de Arena werd het ook gebruikt. Daar zag het er ook veel beter uit.

Ik heb enigsinds het idee waarom, Tubes (b.v.) rood en omgevingslicht rood geeft een betere indruk. daardoor lijkt het dat de tubes enorm veel licht afgeven.

Martin.
kvm entertainment
Fl@xStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-10-2003
Laatste: 2-6-2010
Berichten: 49
28-3-2005 21:37

kvm schreef:

Van de geplaatste foto val ik achterover shocked 8O
Echter op deze foto lijkt het effect al wat minder,
Tubes

Maar ja ik ben ook altijd degene die zegt dat je aan een foto niet kan zien wat het "eigenlijke" effect is.

In een showroom heb ik namelijk ook deze tubes gezien en vondt het enorm tegenvallen.

Bij Froger in de Arena werd het ook gebruikt. Daar zag het er ook veel beter uit.

Ik heb enigsinds het idee waarom, Tubes (b.v.) rood en omgevingslicht rood geeft een betere indruk. daardoor lijkt het dat de tubes enorm veel licht afgeven.

Martin.
Tja, die foto is met flits genomen. Ik kan je vertellen dat 24 van die buizen echt een onwijs gaaf effect geven. Met name de specials zoals half kleuren, color-bounce en strobe effect geven je show een speciaal tintje. Ik kan deze tubes dus zeker aanraden als je iets speciaals wilt toevoegen aan een show.
>>Zo niet, dan toch!!<<
MarkyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 4-6-2010
Berichten: 124
29-3-2005 11:23
Laat je niet wijsmaken dat je met die led tubes dingen kan verlichten, daar zijn ze trouwens ook niet voor ontworpen. Led tubes zijn ontworpen om naar te kijken: die dingen genereren mooie patronen en dragen zo bij tot het geheel van effect belichting. Om dingen uit te lichten bestaat er tegenwoordig wel ander LED spul...

Wat de mooie foto betreft: digitale camera's zijn erg gevoelig voor blauw zodat die blauwe kleur (ook al is het een donkere kleur) er erg mooi uitkomt. Maar... foto bedriegt in dit geval. wink ;)
Fl@xStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-10-2003
Laatste: 2-6-2010
Berichten: 49
29-3-2005 11:52

Marky schreef:

Laat je niet wijsmaken dat je met die led tubes dingen kan verlichten, daar zijn ze trouwens ook niet voor ontworpen. Led tubes zijn ontworpen om naar te kijken: die dingen genereren mooie patronen en dragen zo bij tot het geheel van effect belichting. Om dingen uit te lichten bestaat er tegenwoordig wel ander LED spul...

Wat de mooie foto betreft: digitale camera's zijn erg gevoelig voor blauw zodat die blauwe kleur (ook al is het een donkere kleur) er erg mooi uitkomt. Maar... foto bedriegt in dit geval. wink ;)
Heb ik ooit gezegd dat je er dingen mee kan verlichten! Ik reageerde op de vraag of er wel een beetje licht uit kwam. En neem van mij aan, deze foto's bedriegen dus niet! shut up :X
>>Zo niet, dan toch!!<<
StekelvarkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-12-2003
Laatste: 2-8-2014
Berichten: 713
29-3-2005 12:46
ik heb de showtecs ook al gezien en deze vallen zeker niet in het niets, en voor uit te lichten zijn deze niet gemaakt maar dat neemt niet weg dat er toch wel veel licht vanaf komt.
exit night into LIGHT
Danny25Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2005
Laatste: 5-4-2006
Berichten: 205
29-3-2005 12:49
Dus als ik alles goed begrijp is de RGB tube geschikt voor uitlichting van reclame achter melkglas.
Is erg bij met de optie. rechts boven. ik kan nu mijn laaste reacties sneller bekijken dre bedankt
StekelvarkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-12-2003
Laatste: 2-8-2014
Berichten: 713
29-3-2005 12:54
dit zouw moeten lukken, ik weet niet hoe hoog jouw reklamepannel is maar let er wel op dat het een buis is die maar een 6-7tal cm "dik" is(het kan ook wel zijn dat ik niet goed kan schatten razz :p ) dus je hebt er mss 2 nodeg
exit night into LIGHT

Terug naar forum Reageer (zonder quote)