Forum > Algemeen Forum

dj's gezocht

(39 reacties. Pagina 3 van 4)
Moderator(s): Dré
MontoyaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-5-2004
Laatste: 28-4-2009
Berichten: 23
22-7-2004 22:04
de visa voor china en onkosten enz nez worden allemaal door de organisatie daar betaald en om even een voorbeeld te geven jean, marc v dale, johan cyber, cor fijneman,peter v leeuwen ,tommy die gaan ook allemaal binnenkort dus dat zit wel goed.contracten,tickets en hotel worden via mij in nederland geregeld daar krijg je allemaal vouchers van en ja als je het niet vertrouwd dan ga je tog lekker niet.er zijn denk genoeg mensen die dit wel willen.
het leven is 1 groot feest je moet alleen zelf de slingers ophangen
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
22-7-2004 22:09

Montoya schreef:

Een plaatje overmixen en een praatje houden voor de microfoon kan zo´n beetje iedereen op dit forum, maar ECHT talent...
Ehmzz... en jij bepaalt wat talent is? Daarnaast is mijn opvatting v.w.b. talent en iemand die echt goed kan draaien heel verschillend. Ik draai nog geen 2 jaar (1 jaar en bijna 5 maanden), maar heb wel al redelijk wat ervaring v.w.b. discotheken en party's. Waarom zou ik dan niet mee mogen doen????

Nogmaals, stel al zou je de waarheid spreken, ik ga jou geen demo opsturen. Niet omdat ik denk dat ik niet doorga, maar omdat ik gewoon niet het risico wil lopen dat mijn demo gebruikt gaat worden door anderen. Ik heb nog nooit antwoord en/of nuttige feedback gekregen op een opgestuurde demo.

Als ze 10.000 eu overhebben om mij daar te laten komen (dus incl. vlucht, hotel, etc.), dan kunnen ze ook even deze kant opkomen en wat DJ's bezichtigen. Scheelt ze een hoop centen voor iets dat ze uiteindelijk niet bevalt.

Bovendien draai ik de wat hardere trance en hardstyle. Ik weet 100% zeker dat dat op dit moment ERG in is daar, maar dat voldoet blijkbaar niet aan de eis???

P.S. Niet professioneel om je website down te zetten. Maak dan een simpele pagina met een e-mail adres waarop je vertelt dat je website nu gerestyled wordt. Zou ik iig doen. Misschien even vragen aan de persoon die ermee bezig is?
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
Dj Psycho-DStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2004
Laatste: 20-2-2006
Berichten: 95
22-7-2004 22:13
Nogmaals, stel al zou je de waarheid spreken, ik ga jou geen demo opsturen. Niet omdat ik denk dat ik niet doorga, maar omdat ik gewoon niet het risico wil lopen dat mijn demo gebruikt gaat worden door anderen. Ik heb nog nooit antwoord en/of nuttige feedback gekregen op een opgestuurde demo.
Als je dat niet wilt kan je toch bijv iets inspreken van "copyright mr jows" ofzo en dat 2x in je demo plakken?
Niet geschoten is altijd mis!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
22-7-2004 22:13
2 x bewerkt. Laatst door Sylvia op 22-7-2004 22:16

montoya schreef:

en ja als je het niet vertrouwd dan ga je tog lekker niet.er zijn denk genoeg mensen die dit wel willen.
Tsja, en deze had ik dus al verwacht. Ik heb nog steeds geen fatsoenlijk antwoord op mijn vragen gekregen. En als jij serieus op zoek zou zijn naar talent, dan deed je dat op een professionele manier.

Dit is niet professioneel, maar slap gelul. 10.000 Euro onkosten, bekende "namen" noemen, beetje vaag praten verder, 'tuurlijk joh. Patspraat.

In weze maak je misbruik van mensen die tegen beter weten in nu hopen op een leuke kans. Maargoed, de mensen die hier intrappen zijn daar natuurlijk ook zelf bij.

Ik zou zeggen, als je het meent: neem een paar maanden de tijd, doe je huiswerk en kom met een serieus plan en geloofwaardig verhaal. Dit gaat nergens over.
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
22-7-2004 22:15

montoya schreef:

mijn website wordt op dit moment gerestyled dus is idd niet online.zodra die online is staan daar ook de foto's op van de tour daar.
djmontoya.nl vrij Whois Aanvragen
djmontoya.com vrij Whois Aanvragen
djmontoya.net vrij Whois Aanvragen
djmontoya.org vrij Whois Aanvragen
djmontoya.be vrij Whois Aanvragen
djmontoya.nu vrij Whois Aanvragen
djmontoya.biz vrij Whois Aanvragen
djmontoya.info vrij Whois

Mzzz.... ;) Zou je niet eerst even een domein aan gaan vragen dan? :P
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
22-7-2004 22:16

Dj Psycho-D schreef:

Nogmaals, stel al zou je de waarheid spreken, ik ga jou geen demo opsturen. Niet omdat ik denk dat ik niet doorga, maar omdat ik gewoon niet het risico wil lopen dat mijn demo gebruikt gaat worden door anderen. Ik heb nog nooit antwoord en/of nuttige feedback gekregen op een opgestuurde demo.
Als je dat niet wilt kan je toch bijv iets inspreken van "copyright mr jows" ofzo en dat 2x in je demo plakken?
Tjah als je dat bij elk foutje doet valt het misschien niet op ;) Nee, ik doe liever live iets of neem een setje op zowel op video als MD. Dan is iig te zien waar ik draai, dat ik het daadwerkelijk ben en hoe het publiek reageert. Dat kan gewoon niet met een demotje.
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
22-7-2004 22:38
2 x bewerkt. Laatst door Fredje op 22-7-2004 22:53
We gaan het zien of het ernstig genomen moet worden shocked 8O

Bij deze ga ik het avontuur aan. wink ;)

Geachte Adverteerder,

Na uw oproep gelezen te hebben kan ik u met zekerheid een aantal DJ's bezorgen met internationale faam.
Indien u van mening bent dat er in het door u genoemde land een markt open ligt ben ik bereid om daar in mee te gaan.
Zoals u wellicht zal weten is het van belang dat er dan ook DJ's gaan optreden die hun sporen al verdiend hebben en meetellen.
Ik wacht uw reaktie af.
Met vriendelijke groet;
---Tekst aangepast-
andere naam verwijdert,dat was zakelijk niet zo slim achteraf gezien(financieel gezien door toenmalige partner)
aka
Angel-Ibiza
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
DacideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
Berichten: 696
22-7-2004 22:42
Zozo dat beloofd wat. Fredje heeft zijn identiteit prijs gegeven happy :)

(nooit gedacht dat dat nog zou gebeuren op het forum wink ;) )

succes in elk geval, mijn zegen heb je!
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
22-7-2004 22:49
China ben ik nog nooit geweest,
lijk me leuk wink ;)
Enne ...
weten we meteen hoe t zit.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
DacideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
Berichten: 696
22-7-2004 23:06
redelijk offtopic:

Laatst was er een reportage op tv over het begrip "housemuziek" in Aziatische landen. (ik meen China)

De mensen zijn daar zo ontzettend enthousiast over deze muziek. Ze zijn al die jaren "getemperd" door de overheid en mogen zich eindelijk een beetje behoorlijk laten gaan op deze muziek.

en ze kennen ook nog al die nederlandse DJ's uit hun hoofd.

Leuk om te zien.
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson

Terug naar forum Afgesloten topic