Forum > Off-Zone

Slechtste ervaring

(792 reacties. Pagina 29 van 80)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
5-6-2005 18:04
Cd's jatten, aggossie.
Dan valt er bij mij heel wat te jatten,
ik heb nergens een slotje op, en als ik alles heb open staan, kan iedereen er bij.
Ik laat soms mensen ook gerust wel eens kijken wat er tussen zit.

Als iuk me daar zorgen om moet gaan maken.....
pffffffffff
zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten
en las je vertrouwen toont, dan krijg je dat meestal ook terug.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 6-9-2024
Berichten: 998
5-6-2005 18:13
Nou je moet toch heel goed weten bij welk feest je zoiet doet Tom. Dat kun je echt niet zomaar overal doen. Maar ik moet er zelf ook niet aan denken dat je ergens staat, en je voortdurend moet opletten dat er niks gejat wordt. Dan is er toch geen lol meer aan? Slotje ed. gebruik ik niet, ik zorg gewoon dat niet zomaar iemand aan mijn cd's kan komen.
Dance the night away!
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
5-6-2005 18:14
beter wantrouwen dan vertrouwen.
Cd koffers staan bij mij nog wel eens voor de show onbeheerd als ik even weg ben, lopen dan genoeg mensen rond... en tussen al die goeie peren zit ook weleens een rotte appel wink ;)
Dj-excaAccount Geblokkeerd
Uit: België
Sinds: 11-2-2005
Laatste: 1-2-2006
Berichten: 43
5-6-2005 18:31
mensen die thuis een stereotje hebben met 5 cd's, zien daar je booth vol materiaal staan, zien je koffers vol met cd's, denken 'jezus dat professionele gedoe moet wel allemaal een fortuin hebben gekost, 1 cdtje zal hij wel gewoon niet merken en dat zal hun kapitaal wel niet betekenen...' Maar ze vergeten dat de mogelijkheid dat de dj privé zijn materiaal heeft aangekocht, er hard hebben voor gewerkt en niet altijd bij een verhuurbedrijf werkt waar er niet op cd gekeken, bijgevolg de dj zijn vertrouwen ontnemen, die elk van zijn cd's uit zijn hoofd kent...

Heb nog nooit iemand toegelaten tot mijn stand laat staan in mijn cd's laten kijken, tot waar ze mogen komen is net voor mijn stand om een liedje aan te vragen. En als het overgeinteresseerde leken zijn die op mijn vingers komen zien en er niks van weten, bijgevolg komen vragen voor wat dient dit en voor wat dat, dan krijg ik het al helemaal...
Ruud_schepersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-11-2003
Laatste: 15-8-2013
Berichten: 297
5-6-2005 20:18
Heb het zelf al wel meegemaakt, even niet opletten en je bent 2 cd's kwijt. bij poging tot een 3e cd werd het opgemerkt.
De persoon in kwestie had nog 1 cd bij zich, de andere was al verdwenen, hij is ook door de organisatie van het terrein gezet, en hoeft zich daar ook niet meer te vertonen. Gelukkig was het een oude cd, kwam hem later in een winkel tegen en heb hem maar weer meegenomen, uiteraard heeft de organisatie deze betaald, hun zouden het wel regelen met de persoon in kwestie.
Nu ook via de .eu te bereiken.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
5-6-2005 20:27
Het risico op diefstal kun je als dj nooit helemaal uitschakelen, maar zeker wel aardig inschatten.

Op besloten familiefeestjes ben ik minder alert op diefstal dan wanneer ik draai in een voor iedereen toegankelijke club. En in die openbaar toegankelijke clubs ben ik op "eigen terrein" weer wat makkelijker dan in een tent waar ik nooit eerder ben geweest en geen mensen om de booth heen ken. De gemiddelde leeftijd van de bezoekers, de algehele sfeer, professionaliteit van het bar- en deurpersoneel en het soort muziek dat je draait zegt niet alles, maar maakt wel degelijk uit, net als de hoogte van het entreegeld en de drankprijzen.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
5-6-2005 20:41
Toch heb ik in de loop van de tijden op heel wat rare locaties gedraaid.
Ik sta ook op de markt te draaien (gisteren)
Kunnen ze zo de 802's van de statieven afhalen 100 meter van waar ik sta.

Maar ja, waarom zou je een 802 100 meter van de dj verwijderd jatten als je vlak achter hem een cd kunt jatten.

Uiteraard zijn er ook feesten waar je wat voorzichtiger bent,
maar om nou te zeggen dat ik in een kluis draai, nee.

Komt er idd zoals Syl opmerkte wel een beetje bij dat ik over het algemeen op de wat nettere feestjes draai, en het risiko daar wel wat minder zal zijn dan op een of ander underground feest met gratis toegang.....
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
ZinziStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-10-2004
Laatste: 1-6-2018
Berichten: 56
12-6-2005 19:10
Afgelopen donderdag moest ik draaien op een gala, van m'n school. Het eerste probleem ontstond het weekend ervoor, toen een uitgeleende trussset met statieven omwoei. Dit kwam omdat men de set op een onveilige plek had geplaatst. Hierbij raakte 1 takelstatief onherstelbaar beschadigd. Voor de donderdag moesten er dus vervangende statieven gehuurd worden's. donderdags ochtend zijn we om 8 uur begonnen om de geluidsset op te halen bij een vriend van me. Toen kwam probleem twee aan het licht, de verlichting van de zijn kar was kapot. Na dit gemaakt te hebben zijn we terug naar huis gereden. Hier hebben we de bus en de aanhanger volgeladen. Er moest op school nog even een kabel opgehaald worden en dan konden we naar de zaal. 100 meter voor de school sloeg de motor af en wou deze niet meer aan. We zijn naar een garage gesleept en die kon er die dag ook niets meer aandoen. Daarna meteen de school gebeld. Deze zeiden: huur maar een busje. Met dit busje zijn we uiteindelijk bij de zaal gekomen. We hebben een hele leuke avond gehad. maar 's nachts na het laden bleek dat de verlichting van de gehuurde bus het had begeven. Weer een half uur sleutelen tot dit was opgelost. Uiteindelijk was ik vrijdag morgen om 9:30 weer thuis. De statieven moeten na flink wat geruzie met de verhuurder morgenochtend (maandag i.p.v vrijdag) worden terug gebracht. En dan is hopelijk deze keer draaien geheel ten einde.
Ronny BStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
Berichten: 554
12-6-2005 19:36
Dat is allemaal heel lullig dat het op een dag aan het licht komt.
Maar ik laat me dan ook niet vangen door dit soort dingen. (muv licht stetief dat zou ik ook moeten huren) Ik wil altijd mijn ,of van een ander, de apparatuur een dag van te voren hebben(of ik moet zeker weten dat het allemaal werkt). Zodat ik van te voren weet dat het allemaal werkt, en er nog iets aan kan doen voor weg echt weg moeten. Verlichting aanhanger werkt niet: is de aanhanger van jezelf/ vriend dan vind ik het heel slordig dat deze niet werken. Je zorgd er immers toch voor dat alles van je zelf werkt?!
Heb je de aanhanger gehuurd: dan had je de verlichting maar moet controleren toen je hem ging ophalen en het door het bedrijf zelf laten oplossen. Heel snel maken of ander aanhanger mee laten geven. Het is lullig dat er 100 mtr. voor de school de motor uitviel, maar om je dan weg te laten sleppen, dat is niet mij keuzen ik zou uitladen en dan maar even verder lopen met alles. OM vervolgens ANWB te bellen, en deze vervangd vervoer te laten regelen. Je betaald toch niet voorniets de ANWB?
Als het feest maar geslaagd was en de bezoekers/ opdracht gever het naar zijn zin hebben gehad dan is het goed.
alleen heel vervelend dat alles op een dag samenkomt.

Groetuh Ronny B
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...
ZinziStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-10-2004
Laatste: 1-6-2018
Berichten: 56
12-6-2005 19:41
De school was in Nijmegen, maar ik moest draaien in Beunigen, 15 km verderop. En 15 km lopen is in dat geval toch wel erg ver.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)