Forum > Off-Zone

Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin

(1451 reacties. Pagina 26 van 146)
Moderator(s): Dré
MutzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-8-2004
Laatste: 1-4-2010
Berichten: 211
27-6-2007 11:13
onder het motto kwaliteit en verbazing.

Menig hobby-ist maakt liever/eerder gebruik van concorde elementjes dan de Stantons. Je zou verwachten dat als 't dan om kwaliteitsfeestjes gaat, er ook kwaliteit apparatuur geleverd wordt. En preferably beter dan thuisspul.

Dat laatste wil nog wel eens niet 't geval zijn. Zo stonden er onlangs in de winkel van Sinkel tijdens PANN festival, waar een maat van mij moest draaien, netjes 2 SL's klaar met daaraan de stanton elementjes met het welbekende "kwartje" op de headshell voor extra druk. Op zo'n moment vraag ik me dan af waarom ze 't op zulke kleine doch cruciale dingen laten afweten?
Rest van de apparatuur was netjes hoor, MK3's djm 800 etc. maar toch....
niet nodig
Luc2366Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-6-2017
Berichten: 686
27-6-2007 12:46
omdat ik persoonlijk voor de verhuur liever 4x een nieuwe stanton-cel steek dan 3x een nieuwe concorde én omdat een zichzelf respecterende DJ zelf z'n cellen meebrengt
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 13472
27-6-2007 12:57
Idem hier. Mooi een Stanton 500 in een verhoerbakje (uhm, verhuurbakje bedoel ik natuurlijk). Alleen dat kwartje hoeft natuurlijk niet (iemand die kan lezen weet hoe het wel moet; wellicht kan niet elke verhuurder lezen...).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
27-6-2007 14:27
Een kwartje? Ik plakte er vroeger wel eens een gulden op. ashamed :$
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
MutzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-8-2004
Laatste: 1-4-2010
Berichten: 211
27-6-2007 14:35
ja, ja en ja... Ik heb ze vroeger ook wel gehuurd met kwartjes guldens etc erop.

Waar ik op doel is dat winkel van sinkel toch naar mijn idee een gerenormeerde tent is. En daar verwacht ik zelf toch ook kwaliteit tot in de puntjes.

Die heerlijke aftandse toko's in leeuwarden, Toog, hofnar, Vat69 (onderzaal) en noem maar op, ja daar kan ik t begrijpen. Maar ik had toch van deze tent iets beters verwacht.
niet nodig
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
27-6-2007 15:37

mutz schreef:

Waar ik op doel is dat winkel van sinkel toch naar mijn idee een gerenormeerde tent is. En daar verwacht ik zelf toch ook kwaliteit tot in de puntjes.
Ik heb die nacht tijdens het Pann beneden in de kelder en in de lounge gedraaid, wat slecht geregeld, dus ik even praten met de licht- geluidsbaas van De Winkel. Die jongen bleek nieuw en behoorlijk aan zijn lot overgelaten, dus het gehele bouw- en breekwerk was slecht geplande stressklus, maar dat terzijde van die muntjes.
RenevanhEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-9-2006
Laatste: 16-6-2008
Berichten: 528
6-7-2007 22:49
Man man man... je kan ook pech en pech hebben zeg...

Zet de PA in het jongerencentrum aan... woofer dood shocked 8O
Gewoon scheur in het membraam... fijn...

Kom je thuis, wil je nog even een CD'tje branden... PC is uitgevallen vanwege oververhitting, brander dood angry
(Drie CD's verknoeit, toen maar op de laptop van m'n vader gedaan).

Wil je naar bed gaan, even radio instellen als wekker... display begint ineens te flippen...

Ik ga maar snel m'n bed in denk ik... alles gaat kapot als ik er naar kijk razz :p
JadjongStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-8-2002
Laatste: 2-1-2021
Berichten: 614
7-7-2007 04:04

renevanh schreef:

Man man man... je kan ook pech en pech hebben zeg...

Zet de PA in het jongerencentrum aan... woofer dood shocked 8O
Gewoon scheur in het membraam... fijn...

Kom je thuis, wil je nog even een CD'tje branden... PC is uitgevallen vanwege oververhitting, brander dood angry
(Drie CD's verknoeit, toen maar op de laptop van m'n vader gedaan).

Wil je naar bed gaan, even radio instellen als wekker... display begint ineens te flippen...

Ik ga maar snel m'n bed in denk ik... alles gaat kapot als ik er naar kijk razz :p
Welkom in mijn wereld.
RenevanhEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-9-2006
Laatste: 16-6-2008
Berichten: 528
9-7-2007 17:53

renevanh schreef:

Man man man... je kan ook pech en pech hebben zeg...

Zet de PA in het jongerencentrum aan... woofer dood shocked 8O
Gewoon scheur in het membraam... fijn...

Kom je thuis, wil je nog even een CD'tje branden... PC is uitgevallen vanwege oververhitting, brander dood angry
(Drie CD's verknoeit, toen maar op de laptop van m'n vader gedaan).

Wil je naar bed gaan, even radio instellen als wekker... display begint ineens te flippen...

Ik ga maar snel m'n bed in denk ik... alles gaat kapot als ik er naar kijk razz :p
En het is nog niet gedaan ook...
Zaterdag voeding van m'n externe HDD stuk, nu is m'n router/modem compleet door het lint aan het gaan (reboot zichzelf steeds) en blijkt het enige chipje wat ik nog niet van een reparatielaptop vervangen had (de volt regulator... zelfs het mobo was al nieuw) stuk te zijn...
What's next... shocked 8O
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
9-7-2007 18:33

renevanh schreef:

renevanh schreef:

Man man man... je kan ook pech en pech hebben zeg...

Zet de PA in het jongerencentrum aan... woofer dood shocked 8O
Gewoon scheur in het membraam... fijn...

Kom je thuis, wil je nog even een CD'tje branden... PC is uitgevallen vanwege oververhitting, brander dood angry
(Drie CD's verknoeit, toen maar op de laptop van m'n vader gedaan).

Wil je naar bed gaan, even radio instellen als wekker... display begint ineens te flippen...

Ik ga maar snel m'n bed in denk ik... alles gaat kapot als ik er naar kijk razz :p
En het is nog niet gedaan ook...
Zaterdag voeding van m'n externe HDD stuk, nu is m'n router/modem compleet door het lint aan het gaan (reboot zichzelf steeds) en blijkt het enige chipje wat ik nog niet van een reparatielaptop vervangen had (de volt regulator... zelfs het mobo was al nieuw) stuk te zijn...
What's next... shocked 8O
Als ik het zo lees mag je van geluk spreken dat je zelf nog heel bent laugh :D. Succes ermee!
It's time to play the music, It's time to light the lights..

Terug naar forum Reageer (zonder quote)