Forum > Algemeen Forum

Wat kosten jullie nou?

(2883 reacties. Pagina 25 van 289)
Moderator(s): Dré
BizzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-11-2003
Laatste: 19-5-2005
Berichten: 37
7-1-2004 08:47
Die goedkope drive-in shows verzieken eigenlijk de markt. Las laatst nog op een website dat ze een show voor 30 euro aanbieden. Hier kan je toch niet tegen concureren. Je moet dan niet zien wat voor troep ze allemaal meenemen, maar mensen kijken toch vaak naar de prijs ipv de apparatuur.
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 1370
7-1-2004 10:02
Dat valt ook wel mee hoor.

En klanten die niet meer dan 100 Euro voor een showtje over hebben, die wil je toch niet hebben.
Daarnaast zijn er weldegelijk klanten die kwaliteit willen. Ik ga niet tegen shows opconcurreren die onder de 200 Euro kosten. Dat redt ik toch niet, en daar biedt ik gewoon te veel kwaliteit voor aan.

Wel is het vervelender als kwalitatief goede shows voor een lage prijs worden aangeboden.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
7-1-2004 15:35

Reemski schreef:

Met zoveel effecten en losse dingen neem ik aan dat opbouw en afbreken ook aardig wat tijd in beslag neemt..
Opbouwtijd voor de grootste uitpak van af dat alles naar binnen is gereden is minder dan een uur als we gas geven.
Maar meestal doen we het op ons gemak en dan zijn we 30 minuten langer bezig.
Afbreken in 45 minuten.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
RonnieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
Berichten: 690
7-1-2004 18:58
ligt er natuurlijk ook maar net aan hoe ver de auto van je vandaan staat... wink ;) wij hadden laatst ons eerste feest waar we ons truss met wind-up statieven en al die meuk gingen gebruiken, daar hebben we een uurtje over het afbouwen gedaan...
ging dus best vlot, apparatuur hoefde alleen maar het podium af, deur door, en de auto in...

klanten waarderen dat ook als je lekker snel klaar bent met opruimen, zo'n zaal opruimen gaat meestal een stuk vlotter, en dan wil het personeel ook naar huis natuurlijk... wink ;)

als je lekker snel klaar bent, kun je altijd nog ff wat te drinken met ze nemen, even lekker nababbelen, en natuurlijk het geld innen... wink ;)
Music is what feelings sound like...
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
Berichten: 627
7-1-2004 21:14

RonnieB schreef:

als je lekker snel klaar bent, kun je altijd nog ff wat te drinken met ze nemen, even lekker nababbelen, en natuurlijk het geld innen... wink ;)
daar zat ik nou heel lang overna te denken
Innen jullie het geld VOOR of NA het feest?
Als je het voor het feest vraagt is het een beetje van geef me dat geld nou maar
Als je na het feest het geld vraagd kan het zo zijn dat joopje kees al weg is, En dan loop je dus je geld mis

Hoe doen jullie dit?
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.
DeWitStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2003
Laatste: 15-10-2018
Berichten: 648
7-1-2004 21:25
De gulden middenweg

Tijdens het feest.
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein
Wesley vd HStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-11-2002
Laatste: 23-11-2014
Berichten: 397
7-1-2004 21:39
Het voordeel van na het feest is dat als ze een hele gezellige tijd hebben gehad heb je meer kans op: Het was zo gezelig, hier heb je 50 euro extra laugh :D maar daar moet je niet van uit gaan want we blijven nederlanders wink ;)
HurricaneStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-10-2002
Laatste: 30-7-2020
Berichten: 343
7-1-2004 21:43

Wesley vd H schreef:

Het voordeel van na het feest is dat als ze een hele gezellige tijd hebben gehad heb je meer kans op: Het was zo gezelig, hier heb je 50 euro extra laugh :D maar daar moet je niet van uit gaan want we blijven nederlanders wink ;)
nou... Stijn en ik hadden een klus waar we 30 euro fooi kregen. "omdat we het zo goed hadden gedaan happy :)
...
Wesley vd HStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-11-2002
Laatste: 23-11-2014
Berichten: 397
7-1-2004 21:53
Nou wij hadden eerst op een fuif van jongetje gedraaid. Allemaal leuk en aardig maar toen kwam zijn vader naar mij toe: kunnen jullie dan en dan draaien of barbeque van ons schildersbedrijf.
Ikke denken dus ineens damn dan moeten we s'avonds discotje doen. Wij vragen hoelaat enzo, dus ik verteld van ander klusje dus zegt hij: het begint om 12 uur en hoelaat denk je dat je moet gaan voor het volgende klusje dus ik zeg 6 uur. Volgens hem alles goed dus zo gezegd zo gedaan en halverwege de klus komt ie naar mij toe(ik was alleen want maat was ziek geworden) Hier heb je 100 euro hahah ik vond alles goed :-D (we vroegen 50)
Alleen was wel klote klus, het moest zo zacht dat telkens een kantoor mens kwam vragen dat het zachter moet en de bouwlui wilden het harder. Ik even iets hardeer weer die kantoorpik, ik zeg zet de schuif maar zover open totdat hij zacht genoeg staat. Had ik niet moeten zeggen want ik hoorde zelf niet meer of de muziek aan stond of niet. Op het einde bijna had ik de oplossing gevonden : iets harder gezet en boxen omgedraaid laugh :D iedereen tevreden happy :)
HurricaneStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-10-2002
Laatste: 30-7-2020
Berichten: 343
7-1-2004 21:59

LJ DaAn schreef:

RonnieB schreef:

als je lekker snel klaar bent, kun je altijd nog ff wat te drinken met ze nemen, even lekker nababbelen, en natuurlijk het geld innen... wink ;)
daar zat ik nou heel lang overna te denken
Innen jullie het geld VOOR of NA het feest?
Als je het voor het feest vraagt is het een beetje van geef me dat geld nou maar
Als je na het feest het geld vraagd kan het zo zijn dat joopje kees al weg is, En dan loop je dus je geld mis

Hoe doen jullie dit?
50 % voor aanvang van het feest. En meot worden voldaan aan het einde van het feest. Staat ook duidelijk in ons contract.
...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)