Forum > Off-Zone

biertjehhh??? tijdens het draaien...

(348 reacties. Pagina 23 van 35)
Moderator(s): Dré
DacideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
Berichten: 696
16-6-2004 12:14
ik snap hem helemaal. Ik had daar nog niet over nagedacht.

Ok helemaal duidelijk dus.

Mochten er nog volwassen mensen zijn die graag de desbetreffende link willen hebben, mail me dan maar.
Vriendelijke groeten,

Tony
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
16-6-2004 12:40

Tom schreef:

Ik ben het gedeeltelijk met je eens,
maar stel je voor dat een 12 jarige die hele uitleg gaat lezen,
en denk ja , ik ook, lekker stiekum,
en moeders komt erachter.........
en vraagt:
hoe hij aan die wetenschap komt,
en zegt dan: van het New-line forum laugh :D

Voel je hem? shocked 8O
Jah oke... Maar je kan ook een disclaimer plaatsen op het forum.

New-Line is niet verantwoordelijk voor blablabla ;) uitlatingen op dit forum! en kan derhalve niet aansprakelijk worden gesteld. Misschien een tip?

Net als: Niets van deze website mag gekopieerd worden zonder toestemming van de eigenaar blablabla etc.

Een disclaimertje, kan wel eens handig zijn :D Kost alleen weer even tijd om het te schrijven :D
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
DacideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
Berichten: 696
16-6-2004 13:09
ook al staat het in de disclaimer. het imago van New-line krijgt toch (een te verwaarloze) domper.
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson
PimWStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-4-2003
Laatste: 15-12-2010
Berichten: 207
16-6-2004 14:19

Dré schreef:

Zo, tijd voor de beertender (heeft het al de hele avond zonder mij moeten stellen...).
Mag ik je vragen hoeveel zo'n beertender kost (en de vaatjes)? Als aankomend student zijn er plannen om gezamenlijk zo'n goddelijk apparaat te kopen happy :)
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 13472
16-6-2004 14:31
Hier de standaard disclaimer die je al sinds JAAR EN DAG moet accepteren om je in te kunnen schrijven in ons forum:
Gebruiksregels New Line Forums

Een aantal regeltjes op deze forums:
Probeer bij het discussiëren op deze forums niet te persoonlijk te worden. Je kunt het prima en hartgrondig met iemand oneens zijn zonder dat naar het persoonlijke vlak te trekken. Bedenk wat je zou zeggen als je met elkaar in dezelfde ruimte zou zitten. Ook racistische uitlatingen worden hier absoluut niet getolereerd.

Denk "Bandbreedte":
Niet iedereen heeft een T-1 verbinding door z'n huis lopen. Houdt ook rekening met de mensen die het moeten stellen met een 33k6 modem (ja, die bestaan nog). Plaats dus green grote foto's in deze fora. Als een meer dan 20kB per post aan foto materiaal aanwezig is wordt deze door ons verwijderd. Denk ook aan de lengte van je posts. Quote niet onnodig lange stukken tekst maar probeer het kort en bondig te houden.

Kijk voor je vraagt:
In de loop van de tijd zijn er natuurlijk diverse vragen reeds aan de orde geweest. Kijk dus, als je een vraag hebt, eerst even of deze vraag niet al een keer eerder is beantwoord.

Verantwoordelijkheden:
Je bent verantwoordelijk voor alles wat je schrijft. Berichten die door medewerkers van ons in dit forum worden geschreven worden geschreven uit hoofde van privé! New Line kan niet aansprakelijk gesteld worden voor de teksten die op deze forums verschijnen.

Deze fora zijn NIET bedoeld voor het plaatsen van advertenties.

Wat gebeurt er met je gegevens:
Je gegevens worden enkel door onze website gebruikt en worden NIET vrijgegeven aan derden.

Browser instellingen:
Om in deze forums te kunnen schrijven dien je de "cookies" in je browser op aan te zetten. Ook maken onze fora beperkt gebruik van j@vascript.
Dat geen hond ook daadwerkelijk de moeite neemt dat door te lezen... Ja, daar waren we al achter!
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DJ-IpkissStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-2-2003
Laatste: 23-7-2012
Berichten: 320
16-6-2004 14:44
meteen voor kleine foutjes Dré:
Plaats dus green grote foto's in deze fora.
Haal ik uit je quote uit de disclaimer!
Oftewel:
ALLEMAAL ZEER GROTE GROENE FOTO's POSTEN IN DIT FORUM laugh :D
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 13472
16-6-2004 14:59
Fout hersteld (in de originele pagina; niet in de quote hierboven natuurlijk).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Jan2Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-9-2003
Laatste: 29-9-2015
Berichten: 146
16-6-2004 15:46

PimW schreef:

Dré schreef:

Zo, tijd voor de beertender (heeft het al de hele avond zonder mij moeten stellen...).
Mag ik je vragen hoeveel zo'n beertender kost (en de vaatjes)? Als aankomend student zijn er plannen om gezamenlijk zo'n goddelijk apparaat te kopen happy :)
www.kijkshop.nl/online/Shop/product_details.asp?product_id=103483&variant_id=103483

250€, geloof dat er ook een goedkopere versie was. Vaatjes zijn best wel duur!
HesselStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2003
Laatste: 7-11-2013
Berichten: 61
16-6-2004 15:54

PimW schreef:

Dré schreef:

Zo, tijd voor de beertender (heeft het al de hele avond zonder mij moeten stellen...).
Mag ik je vragen hoeveel zo'n beertender kost (en de vaatjes)? Als aankomend student zijn er plannen om gezamenlijk zo'n goddelijk apparaat te kopen happy :)
De adviesprijs voor het ding zelf is 200 euro iig. vaatjes weet ik niet.
Dat is iig de adviesprijs van heineken zelf.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 13472
16-6-2004 16:05
Fustjes zijn iets van 9 euro per stuk (4 liter). Fiks duurder dan een kratje bier dus (in verhouding). Dus daarvoor hoef je het niet te doen. Het is gewoon lekker EN gezellig.
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)