Forum > Off-Zone

Ergenissen on stage/ tijdens het draaien

(2492 reacties. Pagina 223 van 250)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 21-11-2024
2-4-2013 10:39
Als je dit hele topic doorleest, kom je allerlei handige tips tegen om dit soort horkjes even op een nette manier kwijt te raken,
want je bent echt niet de eerste wink ;)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 9-10-2024
2-4-2013 11:12
1 x bewerkt. Laatst door Malle Pietje op 2-4-2013 13:19

DjREsound schreef:

Dit weekend weer mijn ergernis nr. 1 meegemaakt. Een kneiterzatte jongen die bij elk onoplettend moment de platter een zwieper gaf. Ik kan er nog inkomen dat hij na één keer denkt dat dat grappig is (wat het dus niet is), maar na 10 keer snapte hij nog niet dat het niet leuk is (voor mij als Dj en zeker ook niet voor het publiek). Sta je met een hele menigte feestende mensen voor je neus, komt die rakker weer een geweldige scratch maken en kijkt iedereen op de dansvloer je aan van "wat doe jij nou"... Ach ja, ff die kerel in de zeik nemen dan maar, eigen schuld en hij kon het hebben.
Misschien bij de 1e keer al de tent uit (laten) brengen.
Even omroepen of de ouders van dit jochie hun kind 'uit de ballenbak' willen halen.
En anders de maglite even per ongeluk op zijn pols meppen. ( moet je niet de aa versie hebben natuurlijk wink ;) ).

NB; ik heb het eigenlijk nooit dat er iemand aan mijn spullen zit, maar dat komt omdat er ook altijd voor zorg dat het bijna onmogelijk is.
Zo is de toegang naar mijn spullen altijd maar via 1 kant bereikbaar, en laat ik daar nu toevallig altijd zelf staan wink ;)
Misschien heeft mijn uitstraling er ook wel mee te maken... laugh :D
Alles komt goed....
JakeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 18-6-2012
Laatste: 6-1-2019
2-4-2013 12:06
CDJ 2000 heeft daarvoor een handige functie, niet op vinyl zetten wink ;)
Ik heb dat 1x gehad op een feest, de eerste keer zei ik tegen de kerel dat hij dat best niet meer kon doen, toen ik hem na een poos terug zag komen zei ik dat hij er best af kan blijven maar dit soort gasten proberen je uit te dagen en stoppen dus niet na een waarschuwing, goed ik naar de inrichter van het feest met de melding dat die persoon de zaal uit moest of ik stopte per direct met draaien en de afbraak van de drive in kon beginnen, u kiest ofwel hij blijft of ik blij, de keuze was vlug gemaakt voor de inrichter.
Zelfde met drank op mijn subs plaatsen, 1 waarschuwing.
TomVIP Lid
2-4-2013 17:27

Jake schreef:

naar de inrichter van het feest met de melding dat die persoon de zaal uit moest of ik stopte per direct met draaien en de afbraak van de drive in kon beginnen,
En dan vervolgens krijg je de hele zaal half dronken en boos over je heen.......
Nee joh, dat zul je toch iets tactiescher moeten aanpakken
JakeStandaard Lid
2-4-2013 17:48
Ik heb nog maar 1 keer probleem gehad met een zatlap die de platter had gevonden en het leuk vond om te komen scratchen.
Toen ik zag dat waarschuwen niet zou helpen ben ik naar de inrichter gestapt, ik had geen goesting om die kerel voortduren weg te sturen en mijn avond te laten verkloten omdat hij het grappig vond om steeds achter de booth te komen en niet van de apparatuur kon afblijven, er zijn nu eenmaal gasten die je niet weg krijgt.
BSSStandaard Lid
Sinds: 30-10-2009
Laatste: 23-5-2023
3-4-2013 07:54

Tom schreef:

Jake schreef:

naar de inrichter van het feest met de melding dat die persoon de zaal uit moest of ik stopte per direct met draaien en de afbraak van de drive in kon beginnen,
En dan vervolgens krijg je de hele zaal half dronken en boos over je heen.......
Lijkt me dat net die dronkaard de zaal over zich heen zal krijgen.
www.bigsoundsystems.be
DréAdministrator
Sinds: 17-11-2001
3-4-2013 09:34

BSS schreef:

Tom schreef:

Jake schreef:

Lijkt me dat net die dronkaard de zaal over zich heen zal krijgen.
Vergeet het maar. Voor de aanwezigen ben jij degene die gestopt is met de muziek (en dus ben jij op dat moment het pispaaltje).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
SmitsaudiohoutenStandaard Lid
Sinds: 23-12-2012
Laatste: 16-9-2014
3-4-2013 10:32
Ach, dronken mensen....

Laatst een feestje gehad, podium kwam iedereen steeds op. Op een gegeven moment ingegrepen , iedereen
die er op stond er af gezet. Met drank spuiten, glazen gooien. Kunst is om netjes te blijven. Probeer de mensen aan
te spreken, wijs ze persoonlijk op een gedrag hoe dronken ze zijn. Dit hebben we verschillende keren gedaan. Gezegd
dat als ze niet op hielden wij alles stopte. Natuurlijk niet veel effect.. stap 2 is dan de beveiliging roepen en de drukte
makers er uit laten zetten. Als dat ook niet lukt schromen wij niet om publiekelijk om te roepen nog 1 keer met bier , glazen
gooien en het feest is klaar. Dit laatste moet je ook mee op passen het kan escaleren. Puur een kwestie van inschatten .
www.smitsaudiohouten.nl
JakeStandaard Lid
3-4-2013 11:08
Gelukkig hoeft het meestal niet zo ver te komen en kan de inrichter of eigenaar van de zaal meestal voor een oplossing zorgen.
Soms kan je vrienden of familie aanspreken om hem/haar in toom te houden en te vragen om hem niet te dicht in de buurt van de booth te laten komen. Ik heb het hier dan wel over trouwfeesten, jubileums enz... maar op feesten met een zaal vol jongeren zal dat al moeilijker zijn omdat jongeren niet veel nodig hebben om te ontploffen en snel een groepje gaan vormen. Gelukkig neem ik geen jongerenfeesten aan en heb ik ook weinig tot geen last van lastige personen.
TomVIP Lid
3-4-2013 15:48
punt is gewoon dat je ongewenst gedrag voor geen millimeter toe moet laten.
met een met zachte hand en stem ingrijpen.
Niet denken hij/zij gaat zo wel weg, want als het een beetje mag, gaat men al snel de grens oprekken en zoeken waar de max zit.

Tegen die tijd dat jij op je max zit, is de persoon al overmoedig geworden, en denkt deze dat hij alles kan maken, en zit jij met een probleem.

En dreigen werkt zelden of nooit:
als je zegt tegen een half dronken en uitgelaten gezelschap: nog één keer,
wat denk je dat er dan gebeurd........ sneaky :V

En houd ze dan alle 100 maar eens van je af. Je staat immers meestal maar met z'n tweeën.

Het maakt niets uit wat voor feest.
Bruiloft, jongeren, bedrijf, van mijn part dolle mina's......
Zelfs bij een kinderdisco heb je er altijd wel zo'n plaaggeest bij zitten wink ;)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)