Forum > Off-Zone

Slechtste ervaring

(792 reacties. Pagina 20 van 80)
Moderator(s): Dré
DJ JusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2004
Laatste: 30-12-2005
Berichten: 410
2-12-2004 18:18
sad :( frontpage.fok.nl/nieuws/48892?highlight=drinkwedstrijd
Laat mooi even zien wat drank kapot kan maken...
Geld is net schaamhaar... het groeit niet op me rug
PimWStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-4-2003
Laatste: 15-12-2010
Berichten: 207
2-12-2004 19:17

Niek Bolscher schreef:

Dat dacht ik vorige week dus ook. Gedachte: ik ga niet te streng zijn tegen die studenten op een studentenparty, vooral omdat het pas begin van de avond was. Totdat een trien met haar glas wijn morste in onze Denon....
Waarom verbaast me dit niet? Er stond me nog vaagjes iets bij van dit forum over jou en drankjes, en ik heb even gezocht. En jawel, bingo! home.wanadoo.nl/niek.tendam/summerdeluxe/33.JPG

Misschien wordt het een keertje tijd om een zero-tollerance beleid in te voeren met die drank, dan wordt de kans op dit soort vervelende aanvaringen ook veel kleiner.

He is natuurlijk ook nog een keertje zo dat als je eenmaal drinken toelaat bij je apparatuur, dat mensen steeds vaker terugkomen met hun zatte kop, en steeds linker worden met die drankjes. Door meteen duidelijk te zijn, voorkom je dat.

Natuurlijk wel zwaar kloten voor je dat die Denon nu aan reparatie toe is.
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
2-12-2004 19:38

PimW schreef:

En jawel, bingo! home.wanadoo.nl/niek.tendam/summerdeluxe/33.JPG
Sow Niek.. Dat is wel erg link ja, verwonderd me niets eigenlijk.. shut up :X
MassiveStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2003
Laatste: 28-8-2005
Berichten: 525
2-12-2004 19:51
Mensen die een verzoekje aanvragen met een drankje in de hand vind ik helemaal geen vreemd gezicht anders.

Zolang je maar oplet, en duidelijk aangeeft dat ze uit moet kijken met dat glas.

Heb er zelf nooit problemen mee, alleen 1 keer gehad dat voor de booth een klein opstapje was, vrijwel onzichtbaar. Iedereen die dus naar me toe liep dreigde keihard tegen de booth aan te knikkeren (en dan is zo'n glas wel een ramp). Opgelost met een stukje refrelcterend-veiligheidslint. Parretje erop, en klaar.
RonnieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
Berichten: 690
2-12-2004 19:53
daarom is het bij een meubel wel handig, om alleen maar schuine kanten te gebruiken, zodat ze niks op je meubel kwijt kunnen!
Music is what feelings sound like...
JelmerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2004
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 430
2-12-2004 20:14

dj mikkie schreef:

feit is gewoon dat de gemiddelde "medelander" meer problemen veroorzaakt dan de gemiddelde nederlander...
feit? feit? waar bazeer je die handel op? Sorry voor het off-topic geblaat maar ik wordt hier zo enorm moe van. Is het hip tegenwoordig om dit soort dingen met Wilders en andere enge mensen mee te bleren?

Kom eens gezellig bij mij langs: Den Haag hartje Laakkwartier en maak eens op andere manier kennis met onze multiculturele samenleving dan in het knusse Heerenveen met de doemverhalen uit de Telegraaf op schoot.
The return of the BoomBap
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
2-12-2004 21:21

Victor schreef:

Ik werd laatst gebeld door iemand van een school in Amsterdam-Noord voor een drive-in show. Volgens deze dame zaten er bijna alleen allochtonen op deze school, en wel vooral Antillianen, Turken en Marokkanen.

Is het heel erg dat ik daar totaal geen zin in heb?
Ik heb met m'n werk zelf een aantal keer een schoolfeest gedraaid voor een school met vrij veel allochtone personen. Het was beregezellig, maar die klussen heb ik nu liever niet zelf. Het zijn echt allemaal gezellige feestbeesten daar, daar niet van. Waarom dan niet? Omdat ik NIET kan tegen leerlingen die de HELE avond bij me komen zeuren "Jo DJ, heb je ook Bubbling of Hiphop?" Ik draai all-round, en natuurlijk wat het publiek wil, dus heb ik daar maar naar geluisterd. Maar als ik de hele avond bubbling of hiphop moet draaien, kom ik echt niet met een gezellig feesthoofd thuis wink ;)
Light Image
Infected SoundsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2004
Laatste: 18-3-2008
Berichten: 295
2-12-2004 21:46
Jelmer, uit je post leid ik af dat je net zo veel vooroordelen hebt als dj mikkie shut up :X . Dus kijk ook eens naar wat je zelf zegt.
Thanx Dré !
DJ SietseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
Berichten: 1218
2-12-2004 21:54

Tom schreef:

Edit Mod: en nu aub geen nieuwe dicriminatie discussie
Door internet beperkt
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 9489
3-12-2004 00:27
1 x bewerkt. Laatst door Victor op 3-12-2004 15:11

Niek Bolscher schreef:

Gedachte: ik ga niet te streng zijn tegen die studenten op een studentenparty, vooral omdat het pas begin van de avond was. Totdat een trien met haar glas wijn morste in onze Denon....
Ho ho, ik heb niet gezegd dat je niet streng mag zijn, bij ons hebben we hele duidelijke regels, en als men met een sigaret, of een glas drinken aankomt lopen, maken wij al automatisch een afwerend gebaar naar de drank of de sigaret en zeggen we: "NIET BOVEN HET MEUBEL AUB"
Ook mag men bij ons niet tegen het meubel leunen, want als er eentje leunt gaan er steeds meer tegen leunen, en voor je het weet verschuift de boel.....

Verder mag er ook nooit iemand zonder onze toestemming achter de show komen, en is het aanraken van statieven/lampen/enz ten strengste verboden.
Als je het op de juiste vriendelijk/dwingende toon doet, is dat vrij snel duidelijk, en hoef je het alleen aan het begin van de avond te zeggen.
We zeggen het ook niet door de mic, alleen tegen de mensen die het fout doen.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)