Forum > PC related Forum

lichtshow software

(53 reacties. Pagina 2 van 6)
Moderator(s): Dré
PatrickKStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2003
Laatste: 14-6-2011
Berichten: 351
28-6-2004 17:47
Demo van MSD staat op lighthouse.nl , dit zijn de makers van MSD
-- Let's do it my way and get it right the first time --
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
28-6-2004 19:36
bij mij deed die het gewoon
Dj thaanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-3-2003
Laatste: 25-9-2011
Berichten: 81
1-7-2004 08:47
1 x bewerkt. Laatst door Dj thaan op 1-7-2004 21:47
bij mij doet die het ook, maar ik krijg de lampen niet aan, of ligt dat aan mijn videokaart laugh :D

nog even een vraag, hoe kan je het laten afspelen(bedoel eigenlijk van van gobo wisselen)
tjah wat zal ik hier typen ;-)
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
1-7-2004 14:24
moet je naar design en dan op zo'n lamp klikken en dan full and focus of zoiets
Peron55Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2005
Laatste: 16-1-2005
Berichten: 7
9-1-2005 21:04

stekelvarke schreef:

welk programma zouwden jullie mij aanraden om een lichtshow te tekenen,het is de bedoeling dat ik gewoon uit een menutje een stuk truss kan nemen en ze op mn blad kan zetten,dus dat ik de MH's enzo niet zelf moet gaan ontwerpen.het zouw ook handig kunnen zijn om je show in 3d te kunnen bekijken,maar diet moet wel niet.
he ik wil effen reageren op het bericht van stekelvarke
want ben namelijk zelf ook op zoek naar zoon porogramma het zit namelijk zo ik werk in een pop podium genaamd perron 55 en daar doe ik het licht daar hebben aleen maar pars en geen movingheads en scans alleen pars en heb ff naar jullie programma's gekeken de meeste doen het niet bij mij en zijn allemaal veel en veel te in gewikeld ik wilde jullie vragen of er geen programmatje is te downloaden via internet gee 3d of zo ge woon plat want ik zit meestal op een a4 te tekenen zelf en dat ik best lastig en niet altijd even recht.....

groeten van jeffrey faassen (perron 55)
Perron55Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2005
Laatste: 9-1-2005
Berichten: 3
9-1-2005 21:18
Peron55 ik raad je aan bij WYSIWYG te kijken heb ik namelijk zelf ook wink ;)
het is onbegrijpelijk dat de ruimte begrijpelijk is
LarzzzieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-7-2003
Laatste: 30-10-2012
Berichten: 307
9-1-2005 21:19
1 x bewerkt. Laatst door Larzzzie op 9-1-2005 21:22
@ peron55: voor jou is wysiwyg nog niet eens zo gek: je kunt zelf het aanzicht bepalen (dus boven, voor, achter, onder, zij, 3d etc.) in de CAD mode... Je kan natuurlijk ook gaan tekenen met autocad, echter heb je hier niet de symbolen van lampen e.d. (overigens kan je met ieder tekenprogramma gewoon plat en netjes tekenen, als dat is wat je bedoelt)

@ de rest van dit topic: de wysiwyg demo die je via cast- software kunt downloaden is de gewoon de volledige wysiwyg, alleen kanj e niet printen en niet opslaan, soms lastig, maar een screenshotje doet wonderen, je hebt dan namelijk ook gewoon je tekening!. Zoals al vermeld is is er voor rond de 100 euro een dongle te koop (legaal) , daarmee heb je dan een " kleine" versie van wysiwyg.
er zijn mensen die hebben een crack ( is vast ook ergens te downloaden), en daarmee dus wysiwyg peform ,de uitgebreidste versie van wysiwyg (echter wel illegaal)...

@ perron55/ peron55: voor het gemak twee namen die lekker op elkaar lijken EN opdezelfde dag hier op het forum zijn gekomen... (welkom trouwens)... laugh :D shut up :X
Perron55Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2005
Laatste: 9-1-2005
Berichten: 3
9-1-2005 21:20
by the way ik ben een collega van peron55 wink ;)
het is onbegrijpelijk dat de ruimte begrijpelijk is
LarzzzieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-7-2003
Laatste: 30-10-2012
Berichten: 307
9-1-2005 21:23
waarom hadden jullie collega's dan niet eerst bij elkaar te raden gegaan...! sneaky :V
Perron55Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2005
Laatste: 9-1-2005
Berichten: 3
9-1-2005 21:24

larzzzie schreef:

@ peron55: voor jou is wysiwyg nog niet eens zo gek: je kunt zelf het aanzicht bepalen (dus boven, voor, achter, onder, zij, 3d etc.) in de CAD mode... Je kan natuurlijk ook gaan tekenen met autocad, echter heb je hier niet de symbolen van lampen e.d. (overigens kan je met ieder tekenprogramma gewoon plat en netjes tekenen, als dat is wat je bedoelt)

@ de rest van dit topic: de wysiwyg demo die je via cast- software kunt downloaden is de gewoon de volledige wysiwyg, alleen kanj e niet printen en niet opslaan, soms lastig, maar een screenshotje doet wonderen, je hebt dan namelijk ook gewoon je tekening!. Zoals al vermeld is is er voor rond de 100 euro een dongle te koop (legaal) , daarmee heb je dan een " kleine" versie van wysiwyg.
er zijn mensen die hebben een crack ( is vast ook ergens te downloaden), en daarmee dus wysiwyg peform ,de uitgebreidste versie van wysiwyg (echter wel illegaal)...

@ perron55/ peron55: voor het gemak twee namen die lekker op elkaar lijken EN opdezelfde dag hier op het forum zijn gekomen... (welkom trouwens)... laugh :D shut up :X
IK wil ff zeggen dat je het wel kan opslaan en printen die demo (ik in iedergeval wel) je moet gewoon een foto maken (je moet dan op PrtSc drukken) je zoekt die foto bij pictures op (het programma maakt daar als het goed is meteen een aparte map voor) en dan print je hem uit
het is onbegrijpelijk dat de ruimte begrijpelijk is

Terug naar forum Reageer (zonder quote)