Forum > Algemeen Forum

Gestolen vinyl gezocht...

(39 reacties. Pagina 2 van 4)
Moderator(s): Dré
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
19-5-2004 23:40
ff wat quoten zodat jullie weer op de hoogte zijn

- ze zijn via de bestuurders kant naar binnen gekomen
- ik heb ze niet gemerkt (de vinyls dus), maar er zitten facturen van mij in en een paar promo cds met mijn nummer en email adres op
- ze hebben de deur opengebroken

Nu, voor diegene die er aan twijfelen: als je op de hoofdpagina van Dance4Mation.com terecht komt met deze boodschap, lijkt me dit niet zomaar een grapje meer te zijn... als het enkel was voor de verzekering op te lichten ging die gast dat wel wat stiller gedaan hebben!
Ter verduidelijking: ik ken die niet persoonlijk, maar mijn volledige steun gaat wel uit naar hem en wanneer ik ook maar één glimp zie op te vangen van de dader dan gaat het HARD TEGEN HARD! Dit is het ALLERlaatste wat je een DJ aandoet! Pak desnoods evenveel geld af als de waarde van die bakken maar blijf met je fikken van die platen af!! angry

Ow ja: de platen stonden inderdaad in het zicht , maar het het slachtoffer was gewoon ff snel binnengelopen in de Atmoz om te vragen of hij daar zijn vinyls mocht achterlaten zodat ze niet gestolen werden (over ironie gesproken)
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
20-5-2004 12:22
Ik heb het ook een keer gehad. Een baksteen dwars door de achteruit in een bewaakte parkeer garage -> Koffer met platen weg evenals een jas - koptelefoon - mobiele telefoon e.d

En ja ik weet het zulke dingen moet je niet in amsterdam in de auto laten liggen maar het was een bewaakte parkeer garage for god sake en dan mag je er wel van uit gaan dat zoiets je niet gebeurd.

En bij de verzekering claimen van zoiets gaat moeilijk worden want je moet aan kunnen tonen wat je bij je had die avond en aangezien ik niet eens weet wat hier precies staat in huis kon ik toen helemaal overal naar fluiten. Tsja das k*t.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
20-5-2004 12:57
Heb je je vinyl toch nog teruggevonden, Reind? Of heb je het (grotendeels) weer bij elkaar gesprokkeld? sad :(
Beauty hides in the deep
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
20-5-2004 14:28

Didier_S schreef:

ff wat quoten zodat jullie weer op de hoogte zijn

- ze zijn via de bestuurders kant naar binnen gekomen
- ik heb ze niet gemerkt (de vinyls dus), maar er zitten facturen van mij in en een paar promo cds met mijn nummer en email adres op
- ze hebben de deur opengebroken

Nu, voor diegene die er aan twijfelen: als je op de hoofdpagina van Dance4Mation.com terecht komt met deze boodschap, lijkt me dit niet zomaar een grapje meer te zijn... als het enkel was voor de verzekering op te lichten ging die gast dat wel wat stiller gedaan hebben!
Ter verduidelijking: ik ken die niet persoonlijk, maar mijn volledige steun gaat wel uit naar hem en wanneer ik ook maar één glimp zie op te vangen van de dader dan gaat het HARD TEGEN HARD! Dit is het ALLERlaatste wat je een DJ aandoet! Pak desnoods evenveel geld af als de waarde van die bakken maar blijf met je fikken van die platen af!! angry

Ow ja: de platen stonden inderdaad in het zicht , maar het het slachtoffer was gewoon ff snel binnengelopen in de Atmoz om te vragen of hij daar zijn vinyls mocht achterlaten zodat ze niet gestolen werden (over ironie gesproken)
Dat het op een site staat zegt in principe niets. Kan ook juist overtuigender overkomen dan. Maar daar hou ik verder over op. In dit geval staat er dat de deur is opengebroken. Er moet dus inbraakschade zijn. Dat verandert de zaak dus!!

In dit geval moeten het mensen zijn geweest die vaker op de luur staan voor dit soort dingen. Het is dus uitkijken geblazen voor andere DJ's!

Wens hem nogmaals veel sterkte toe! Hopelijk komen alle platen terecht!
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
20-5-2004 21:16
Ben ik ff blij dat dit me nog nooit overkomen is, als iemand dit bij mij zou proberen en ik zou erachter komen wie dit heeft gedaan ligt zijn hoofd denk ik ergens in China, en dat is niet overdreven wink ;) Gelukkig neem ik meer en meer cd's mee ergens naartoe en dat gaat gewoon in een mapje in mijn rugzak tezamen met mijn koptelefoon, hoef ik me niet meer druk te maken. Zelfs als mijn cd's gejat zouden worden kan ik ze weer opnieuw branden, heb altijd een kopie op mijn hd staan. Ik neem altijd mijn tas met platen mee en laat hem nooit ergens staan, mits ik 100% zeker weet dat het veilig is, better safe than sorry. Dit neemt niet weg dat ik er wel is van baal als ik na het draaien nog ff ergens doorga en mijn platentas altijd als een lastig kind mee gaat.

Ik leef in ieder geval erg mee met de desbetreffende dj en hoop dat alles op zijn pootjes terecht komt, niettemin heb ik daar weinig vertrouwen in.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
20-5-2004 21:27
Als didier nou alvast een paar titels van platen (2/3 ofzo) zegt die in die tas zaten zal ik ook helpen zoeken. In idergeval sterkte!
*Quukske*
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
20-5-2004 22:51

Patrick van Vugt schreef:

Als didier nou alvast een paar titels van platen (2/3 ofzo) zegt die in die tas zaten zal ik ook helpen zoeken. In idergeval sterkte!
snif, waarom leest men niet wink ;)
Patrick: ik heb NIKSKE te maken hiermee en de andere Didier ook niet, we moeten gewoon wachten tot het slachtoffer een lijst kenbaar maakt op Dance4mation of DJ2DJ en vanaf dat het zover is, stuur ik deze lijst direct door naar hier want het is inderdaad voor DJ's onder elkaar een enorm sterk aanknopingspunt!
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
SpongebobStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2003
Laatste: 17-8-2005
Berichten: 170
21-5-2004 13:39
ik zie weer een voordeel om met cd's te draaien laugh :D
blaat.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
21-5-2004 13:47
Hoezo dan? Bestolen is bestolen, of het nu cd's zijn of vinyl. (En beide kun je backuppen.)
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 6-9-2024
Berichten: 998
21-5-2004 13:56
Toevallig ken ik iemand die van elke plaat 2 exemplaren heeft. Hij heeft thuis een kast gemaakt waarin van elke plaat 1 exemplaar staat. Die gebruikt hij verder ook niet. Zelf neemt hij dan de andere exemplaren mee naar een optreden. Hij is vroeger eens bestolen van al zijn platen, daarom heeft hij nu vanalles twee, zodat hij nooit helemaal zonder zit.
Of dit nu een geweldige oplossing is weet ik zo net nog niet. Het is erg duur, en als je gewoon een beetje oplet hoeft er niks gestolen te worden. Natuurlijk heb je dat niet altijd 100% in de hand.
Dance the night away!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)