Forum > Licht

Martin roboscan pro 218

(12 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
12-3-2008 23:33
eh hoezo een aparte lijn trekken? je bekabeld alles (parren, heads andere dimmers en weet ik veel wat) dan trek je hem door naar de converter, en sluit als laatste de martin scans aan. probleem? geen idee..
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
13-3-2008 01:04
slechts een beperkt probleem zolang je alles in één trussje hebt. Zodra het over meerdere trussjes verdeelt wordt is het verdomt lastig kan ik je vertellen (zonder dat ik ervaring mee heb, ik kijk wel uit sneaky :V)
It's time to play the music, It's time to light the lights..
Basement-clubStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 16-1-2005
Laatste: 26-2-2013
Berichten: 174
13-3-2008 08:57

mariodv schreef:

Martin roboscan word inderdaad al een tijdje niet meer gemaakt door martin maar er is wel een nagemaakte versie op de markt die niet te onderscheiden is van een martin met uitzondering van de beugel en roterende gobo, wat niet gaat bij martins.
De vervanger kan ook niet dimmen( enkel schutter) maar dus wel gobo rotation.
De lamp is een nsd 250 lamp, en die kost wel rond de 100 €.
Het toestel zelf gaat rond de 500 € zonder lamp en daarvoor kan je ook een echte occasie 218 kopen.
Je maakt best voor jezelf uit of je al dan niet naar de vervanger zoekt.
Hier verkopen ze hem wel degelijk want ik heb ze hier ook gekocht: https://www.audiomix.be
vraag naar Benny (verkoper disco equipment),Big robo (naam toestel).
µ

De big robo is ondertussen uit het assortiment van topm verdwenen en dus niet meer te koop. Je kan steeds gaan voor het kleine broetje de Dj Robo, vergelijkbaar met de mx1, mx4 wel met ELC lampje.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)