Forum > Zelfbouw Speakers

Het ontwerp van een 12"/1" multipurpose kastje

(47 reacties. Pagina 2 van 5)
Moderator(s): Dré
FerdyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2003
Laatste: 23-12-2009
6-2-2004 12:34
De uiteindelijke gebruiker moet er niet meer dan 130 euro voor neer hoeven tellen, deze twee samen genomen brengt je tot een prijs van iets boven die 130 euro grens, niet erg. Tenminste niet erg als dit prijzen waren met BTW (Ik begrijp een beetje uit Dré's verhaal dat hij de driver dan ook meteen in de webshop wil zetten en hij biedt natuurlijk alles aan inclusief BTW), met BTW komen de prijzen namelijk bijna 25 euro hoger te liggen (155 euro), wat het kostenplaatje wel een beetje hoog maakt.

Misschien is er nog een kans dat Dré ze goedkoper in kan kopen waardoor de prijs onder de 130 euro terecht kan komen...

PS Dré: Is het al bekent of: de SMC-1020 beschadigd is; er een wijziging in de driver is geweest (waardoor filter niet meer optimaal is) of dat hij gewoon ECHT weg is 'gevaagd'?
Niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
LucStandaard Lid
Laatste: 14-1-2013
6-2-2004 13:11

Next schreef:

De uiteindelijke gebruiker moet er niet meer dan 130 euro voor neer hoeven tellen, deze twee samen genomen brengt je tot een prijs van iets boven die 130 euro grens, niet erg. Tenminste niet erg als dit prijzen waren met BTW (Ik begrijp een beetje uit Dré's verhaal dat hij de driver dan ook meteen in de webshop wil zetten en hij biedt natuurlijk alles aan inclusief BTW), met BTW komen de prijzen namelijk bijna 25 euro hoger te liggen (155 euro), wat het kostenplaatje wel een beetje hoog maakt.
Of dré verlaagt z´n marge (allen op dit drivertje)... razz :p
In het verleden behaalde posts bieden geen garantie voor de toekomst...
DréAdministrator
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 28-11-2024
6-2-2004 13:30
Marge verlagen??? shocked 8O

laugh :D

Dus EN een ontwerp maken, EN die gratis ter beschikking stellen EN daarna als beloning genoegen nemen met een lagere marge??? Lijkt wel op wat me is overkomen met Dateq... Ik repareer een XTC met een fabrieksfout en krijg als dank daarvoor een factuur van Dateq voor de onderdelen (is gelukkig wel gladgestreken MAAR was natuurlijk wel HEEL erg lullig).

Ik ben er nog niet aan toegekomen om in het SMC-1020 verhaal te duiken. Wellicht kan Hendrik nog een vergelijking tussen de SMC-1020 geven en de andere drivers waar over gesproken wordt (want volgens mij heeft hij er een aantal).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
FerdyStandaard Lid
6-2-2004 14:49

Dré schreef:

Marge verlagen??? shocked 8O

laugh :D

Dus EN een ontwerp maken, EN die gratis ter beschikking stellen EN daarna als beloning genoegen nemen met een lagere marge???
Hele foute opmerking Luc laugh :D Dré doet al zo z'n best (welliswaar met onze hulp ;-)) en dan wil je ook nog dat ie de prijs gaat verlagen. Beetje realistisch blijven mag wel!

Dré schreef:

Ik ben er nog niet aan toegekomen om in het SMC-1020 verhaal te duiken.
Ik zal niet meer zo aan je trekken en je rustig je werk laten doen..

Dré schreef:

Wellicht kan Hendrik nog een vergelijking tussen de SMC-1020 geven en de andere drivers waar over gesproken wordt (want volgens mij heeft hij er een aantal).
Nou Hendrik, bij deze: brand maar los! (als je de drivers tenminste daadwerkelijk hebt)

Is de B&C driver+hoorn het prijsverschil ECHT waard?
Duidelijke verschillen in definitie hoog?
Duidelijke verschillen in SPL?
Welke klinkt minder schel?
enz.. :x
LucStandaard Lid
Laatste: 14-1-2013
6-2-2004 20:08

Next schreef:

Hele foute opmerking Luc laugh :D Dré doet al zo z'n best (welliswaar met onze hulp ;-)) en dan wil je ook nog dat ie de prijs gaat verlagen. Beetje realistisch blijven mag wel!
I´m just joking a bit. Relaxed dude...

[edit]En nu weer terug naar het onderwerp van dit topic graag...[/edit]
In het verleden behaalde posts bieden geen garantie voor de toekomst...
HendrikStandaard Lid
Sinds: 15-2-2002
Laatste: 12-8-2013
7-2-2004 20:42
Forummensen, ik zou graag een vergelijking willen maken tussen de 1020 en bijv een DE16. Is het niet dat ik GEEN 1020 heb. Of zat die 1020 ook al in die budget-top van dré. In dat geval moet ik nog 2 van die hoorntjes hebben van een jaar of 3, 4 oud. André, zou jij me kunnen vertellen of dat dus inderdaad de 1020 is die in die goedkope topjes zat?
FerdyStandaard Lid
7-2-2004 21:29
Om welke tops gaat het dan..
2W-250?
2W-500?
2W-600?
Of is het nog een top van voor 'mijn' tijd?

(Eerste twee zijn zoals je (misschien) wel weet, geladen met een SMC-1020: www.new-line.nl/v/64 , de laatste met een Beyma CP-350/ti + TD 245 horn)
HendrikStandaard Lid
7-2-2004 22:05
Ohw ja. Was de eerste natuurlijk (tegen die 600 zou ik in eerste instantie ook geen budget topje willen noemen trouwens.
Ik kan nu al vertellen dat die 1020 absoluut NIET kan tippen aan de DE16. Aangezien m"n topje met de ZESTIEN (SORRY< MAAR VERVANG DIRECT EERST M"N TOETSENBORD OF STAMP EFFE EEN PC INmekaar) sad :( .
nog een BEETje (wel veRDOMD) IN DE AFWERKFASE ZIT. BEN TERUG MET !) MINUTEN. angry angry
FerdyStandaard Lid
7-2-2004 22:13

Hendrik schreef:

(tegen die 600 zou ik in eerste instantie ook geen budget topje willen noemen trouwens.)
Mee eens, was even het woord 'budget' vergeten bij mijn opstelling ;-)

Hendrik schreef:

Ik kan nu al vertellen dat die 1020 absoluut NIET kan tippen aan de DE16. Aangezien m"n topje met de ZESTIEN (SORRY< MAAR VERVANG DIRECT EERST M"N TOETSENBORD OF STAMP EFFE EEN PC INmekaar) sad :( .
nog een BEETje (wel veRDOMD) IN DE AFWERKFASE ZIT. BEN TERUG MET !) MINUTEN. angry angry
Blijft je caps soms hangen? ;-)
Dateq XTC toetsenborden (die veel bier kunnen zuipen) moeten ze zeker nog uitvinden...
Maargoed: eventjes 10 minuten wachten!
HendrikStandaard Lid
7-2-2004 22:38

Next schreef:

Blijft je caps soms hangen? ;-)
Dateq XTC toetsenborden (die veel bier kunnen zuipen) moeten ze zeker nog uitvinden...
Maargoed: eventjes 10 minuten wachten!
Waarschijnlijk. Gelukkig heb ik altijd reserve toetsenbord op voorraad. happy :) Heeft meer redenen trouwens. Werk immers met windows en er worden ook wel eens spelletjes gespeeld op deze pc. Het een en ander wekt wel eens frustraties op (systeem bezet of uit de bocht vliegen) razz :p
Goed.
DE 1020 kan dus absoluut niet tippen aan de DE16. DE16 gaat harder maar wat vooral belangrijk is, hij klinkt echt geweldig. Zelfs op hoge volumes blijft hij een heerlijk neutraal en helder gedetaileerd hoog weergeven. Moet zeggen dat dit drivertje prijstechnisch toch wel de beste is die ik tot nu toe heb gehoord.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)