Forum > Algemeen Forum

gear inbouwen - wat ideeen nodig

(115 reacties. Pagina 2 van 12)
Moderator(s): Dré
DJJDStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-7-2003
Laatste: 29-11-2012
Berichten: 515
4-1-2004 19:15
[offtopic]Hé!! Hier hebben ze ook die boxen van die Hi reclame!
[/offtopic]
SpongebobStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2003
Laatste: 17-8-2005
Berichten: 170
4-1-2004 19:26
die kan je ook bij de bijenkorf halen, maar genoeg oftopic ;)
blaat.
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
23-2-2004 19:49
Hoi,

Ik wou graag ook een soort tafel gaan maken voor mijn cdspelers maar ik weet nog helemaal niet wat voor soort en hoe of wat sad :( .
Wat zijn nou eiglijk de belangrijkste punten die je moet afgaan voordat je een soort tafel kan maken?

De spullen die ik op de tafel wil hebben zijn :
1. 2x cdj 20 2. Behringer dx 626 (voor deze 3 dingen ga ik deze koffer kopen omdat ik in een drive in zit : www.new-line.nl/v/7380 maar moet ik die dan ook in de tafel laten vallen?)
Waarschijnlijk 2x q30
1 á 2 cd koffers en mogelijk 1 platencase.(moet je die ook op je meubel zetten?)
En er moet natuurlijk ook ruimte overblijven voor mogelijk nieuwe aankopen razz :p
Ik zat eiglijk te denken aan zown soort tafel: www.ger-e.nl/djbooth.html#(en dan het plaatje links onder) of zouden er in mijn geval nog meer soorten tafels/meubels gemaakt kunnen worden?.
De afmetingen van de plaats waar het kan staan is 162 maximaal in de lengte en ongev. 35 in de breete maar dat mag ook iets meer zijn, zou dat kunnen met die afmetingen?

Ik ga binnenkort een ontwerp maken en zal proberen online te zetten, ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden.
*Quukske*
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
23-2-2004 20:27

Patrick van Vugt schreef:

(voor deze 3 dingen ga ik deze koffer kopen omdat ik in een drive in zit : www.new-line.nl/v/7380 maar moet ik die dan ook in de tafel laten vallen?)
Niks moet, alles mag. Maar ik zie de toegevoegde waarde van het verzinken van deze case niet, dus ik zou 'm gewoon met de spullen erin op het meubel neerzetten.

Patrick van Vugt schreef:

Ik zat eiglijk te denken aan zown soort tafel: www.ger-e.nl/djbooth.html#(en dan het plaatje links onder)
Euh, de alleronderste bedoel je? Dan haal je je gear dus thuis uit de flightcase?

Patrick van Vugt schreef:

De afmetingen van de plaats waar het kan staan is 162 maximaal in de lengte en ongev. 35 in de breete maar dat mag ook iets meer zijn, zou dat kunnen met die afmetingen?
Niet als je je spullen in de case zou laten zitten: Dimensions: 495.3 x 762 x 139.7 mm.

Patrick van Vugt schreef:

1 á 2 cd koffers en mogelijk 1 platencase.(moet je die ook op je meubel zetten?)
Niks moet, alles mag. Zorg gewoon dat je zelf goed bij je cd's en platen kan, zoiets als op de grond zetten kan ook, maar is nu eenmaal minder handig. De vraag is of je er voldoende ruimte voor overhoudt.

Ik zou als ik zou was eerst maar eens gaan tekenen, passen en meten, dat geeft je een beter inzicht in de mogelijkheden.
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
23-2-2004 20:48
Ok, ik zal de case dus niet kunnen verzinken, alleen de gear.
Maar hoe kan ik de gear het best indelen over de tafel bv. draaitafels aan de buitenkant spelers aan binnenkant mixer midden in??

Ik ben nu bezig met een tekening maken alleen ik denk niet dat ik die online krijg sad :( , kan ik hem anders naar u versturen?
*Quukske*
GupyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 17-9-2008
Berichten: 271
23-2-2004 21:27
Er is al vanalles geschreven over het platsen van gear in een meubel.

Makkelijkste is voor jezelf bepalen wat je het meest gebruikt, Cd of Vinyl. Zelf zet ik nooit platen op de werkhoogte, het wordt bij mij heel snel slordig en platen zijn best wel zwaar, dus je kan onstabiel worden.

Ik heb je een mailtje gestuurt met wat tekeningen van mijn "meubel" in aanbouw.

Hoe is het trouwens met u (Silvia) meubel? wink ;)
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
23-2-2004 21:53

Gupy schreef:

Er is al vanalles geschreven over het platsen van gear in een meubel.

Makkelijkste is voor jezelf bepalen wat je het meest gebruikt, Cd of Vinyl. Zelf zet ik nooit platen op de werkhoogte, het wordt bij mij heel snel slordig en platen zijn best wel zwaar, dus je kan onstabiel worden.

Ik heb je een mailtje gestuurt met wat tekeningen van mijn "meubel" in aanbouw.

Hoe is het trouwens met u (Silvia) meubel? wink ;)
Ik heb de foto's ontvangen, voor mij is het meschien ook wel handig om het in die vorm te maken omdat ik ruimte tekort kom sad :( .
Met wel programma zijn die foto's eiglijk gemaakt, is meschien ook wel iets voor mij razz :p
p.s. Mijn meubel wil niet echt lukken angry ik kom een deel ruimte tekort.
*Quukske*
GupyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 17-9-2008
Berichten: 271
23-2-2004 22:03

Patrick van Vugt schreef:

Ik heb de foto's ontvangen, voor mij is het meschien ook wel handig om het in die vorm te maken omdat ik ruimte tekort kom sad :(
Een beetje werkbare diepte is toch wel 50 cm, probeer eerst een ruimte te vinden waar je alles kwijt kan.
De reden waarom ik in een "hoek" werk is omdat er een te grote afstand is tussen de apparatuur. Ik wil minimaal met één hand op de mixer en met de andere de TT kunnen bedienen.
Met wel programma zijn die foto's eiglijk gemaakt, is meschien ook wel iets voor mij razz :p
Het is Autocad 2004, best wel ingewikkeld om zomaar ff wat te tekenen. Zeker in 3D.
p.s. Mijn meubel wil niet echt lukken angry ik kom een deel ruimte tekort.
Zoals ik al zij, begin eerst met een goede plek, desnoods sloop je de keuken eruit. laugh :D

[EDIT]Voor de andere forumgebruikers: www.djgupy.com/prive/dj/DJ5.jpg [/EDIT]
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
23-2-2004 22:14
Ik heb maar 1 mogelijkheid voor mij tafel anders moet ik mij kast slopen en ik denk dat mij ouders dat niet erg grappig gaan vinden laugh :D . Als ik het in zow'n hoek zet hou ik een redelijke aftand tussen de apparatuur, dus het kan wel.
p.s. als de tekening af is zal ik hem dan ook naar u toesturen Gupy?
*Quukske*
GupyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 17-9-2008
Berichten: 271
23-2-2004 22:22

Patrick van Vugt] schreef:

p.s. als de tekening af is zal ik hem dan ook naar u toesturen Gupy?
Is goed, als je vanaf nu wel ophoudt met u te zeggen, we zijn geen bejaarde. laugh :D

Terug naar forum Reageer (zonder quote)