Forum > Geluid

Link kabel cdj 2000

(22 reacties. Pagina 2 van 3)
Moderator(s): Dré
BomdesStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 28-3-2011
Laatste: 5-7-2020
Berichten: 1331
13-12-2012 15:15

Jake schreef:

Toch niet jaloers omdat ik mijn cdj"s als duurdere controller gebruik?
Ik kom een vraag stellen op een forum en als iemand geen zin heeft om te antwoorden dan doet hij dat ook niet punt.
Op jaloerse commenaar zit ik heus niet te wachten, ik denk dat ik toch zelf kies met wat ik wil werken wink ;)

Als mijn gebuur een porche koopt en hij gebruikt die enkel om naar de bakker te gaan, wie ben ik dan om te zeggen tegen mijn gebuur dat hij beter een lada koopt inplaats van die dure porch.
Derde keer, goede keer...
JakeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 18-6-2012
Laatste: 6-1-2019
Berichten: 605
13-12-2012 15:23
1 x bewerkt. Laatst door Jake op 13-12-2012 15:28
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb nog 2 cdj 350 mee als back up shut up :X
Ik vind het een fijn setje om te draaien dus waarom niet.

Recordbox heb ik me al eens ingelezen maar het zal wel met mijn leeftijd te maken hebben, ik snap er niets van en het lijkt zo moeilijk, maar eens je het kent kan je er veel mee doen, je moet dan wel vanaf een usb stick draaien en daar kan niet al mijn muziek op, dus wat met verzoekjes op bruiloften, bedrijfsfeesten... want dan moet je veel muziek bij hebben, ze vragen je dan zelfs de onmogelijkste nummers.

Mijn speakers zijn ook overkill voor mijn doelgroep, maar ah ik vind het een leuke set met een warme klank en niet onbelangrijk het gewicht dus ja waarom niet, ik koop liefst meteen goed, dan achteraf spijt hebben en verlies doen op eerder aangekochte apparatuur.

bomdes schreef:

Jake schreef:

Toch niet jaloers omdat ik mijn cdj"s als duurdere controller gebruik?
Ik kom een vraag stellen op een forum en als iemand geen zin heeft om te antwoorden dan doet hij dat ook niet punt.
Op jaloerse commenaar zit ik heus niet te wachten, ik denk dat ik toch zelf kies met wat ik wil werken wink ;)

Als mijn gebuur een porche koopt en hij gebruikt die enkel om naar de bakker te gaan, wie ben ik dan om te zeggen tegen mijn gebuur dat hij beter een lada koopt inplaats van die dure porch.
Derde keer, goede keer...
Als het over mijn typfouten gaat, tja iedereen typt toch eens iets verkeerd en we zitten toch niet meer op school dat de meester meteen met zijn vingertje moet wijzen op een typfout, ik zl er de volgende keer op letten, dan is meester Bomdes ook weer tevreden. razz :p
HansStandaard Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 30-4-2002
Laatste: 13-11-2014
Berichten: 315
13-12-2012 15:26

Jake schreef:

Recordbox heb ik me al eens ingelezen maar het zal wel met mijn leeftijd te maken hebben, ik snap er niets van en het lijkt zo moeilijk, maar eens je het kent kan je er veel mee doen, je moet dan wel vanaf een usb stick draaien en daar kan niet al mijn muziek op, dus wat met verzoekjes op bruiloften, bedrijfsfeesten... want dan moet je veel muziek bij hebben, ze vragen je dan zelfs de onmogelijkste nummers.
idd nog maar eens goed lezen dan, je kan vanuit record box ieder nummer van je pc naar je CDJ2000 sturen over utp, soort traktor maar dan de CDJ als speler, recorbox als bibliotheek en mediasource.

En het hoeft geen USB stick te zijn, kan ook een externe USB disk zijn waar je vanaf draait ;-)
JakeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 18-6-2012
Laatste: 6-1-2019
Berichten: 605
13-12-2012 15:30
Ik zal me nog eens goed inlezen en wie weet wink ;)
Klinkt alvast niet slecht, geen pc mee en geen kans dat die pc het laat afweten.
HollenderVIP Lid
Uit: België
Sinds: 20-2-2006
Laatste: 1-10-2024
Berichten: 1235
13-12-2012 16:24
Mijn opmerking heeft niets met jaloezie te maken, enkel met verbazing. Dat de cdj2000 een fijne speler is kan ik niet ontkennen, maar voor enkel cd's is een cdj800 of 1000 minstens net zo goed en stukken goedkoper. Eenieder draait met wat hij/zij fijn vindt. Het is alleen een beetje spijtig dat er een hoop functies en mogelijkheden aanwezig zijn die dan niet worden gebruikt.
happy :)
Free beats!
JakeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 18-6-2012
Laatste: 6-1-2019
Berichten: 605
13-12-2012 16:42
De 2000 heeft toch functies die de 850 en 1000 niet heeft, en zoals ik al zei ik koop liever meteen goed en de functies die ik nue niet gebruik omwille van de kennis die ontbreekt (recordbox) gebruik ik later mischien nog wel wink ;)
BomdesStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 28-3-2011
Laatste: 5-7-2020
Berichten: 1331
14-12-2012 08:54

Jake schreef:

Als het over mijn typfouten gaat, tja iedereen typt toch eens iets verkeerd en we zitten toch niet meer op school dat de meester meteen met zijn vingertje moet wijzen op een typfout, ik zl er de volgende keer op letten, dan is meester Bomdes ook weer tevreden. razz :p
Het 2 maal compleet fout typen in een vergelijking op merkenbasis is nu niet bepaald een typfout meer, maar ik apprecieer het wel dat je mij als je meester beschouwt ;)
SgrovertStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-12-2002
Laatste: 12-3-2023
Berichten: 625
15-12-2012 01:48

Jake schreef:

je moet dan wel vanaf een usb stick draaien en daar kan niet al mijn muziek op, dus wat met verzoekjes op bruiloften, bedrijfsfeesten... want dan moet je veel muziek bij hebben, ze vragen je dan zelfs de onmogelijkste nummers.
Je hoeft als dj toch niet alle muziek bij te hebben? Ik draai met 2,5 Cd koffer, alle cd's in normale hoesjes en heb eigenlijk geen enkel feest problemen dat ik muziek niet heb. Verzoekjes zijn immers verzoekjes en geen verplichte nummertjes om te draaien. Een verzoek nummer draai ik alleen als deze naar mijn idee perfect in het feest past en anders is het jammer. Wel zorg ik voor elk feest dat de inhoud van de cd koffers aan de avond word aangepast. Verzoeknummers die van te voren door de opdrachtgever zijn aangegeven moeten in elk geval aanwezig zijn. Nu weet ik niet precies hoeveel muziek er op een usb stick van 64 gig past, maar het lijkt me sterk dat dat minder is dan de hoeveelheid muziek in mijn koffers.
Lost in Music
BomdesStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 28-3-2011
Laatste: 5-7-2020
Berichten: 1331
15-12-2012 12:33
laat ons stellen dat een goede MP3 10MB inneemt in 320kbps CBR. Dan passen er op een stick van 64GB ongeveer 6400 nummers.

aan gemiddeld 20 tracks per normale cd moet je dan al 320 cd's meesleuren om evenveel muziek mee te hebben.
Martin518Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 13-2-2009
Laatste: 26-4-2014
Berichten: 384
19-12-2012 16:47
Ja Bombes en als je dan Nexo of JBL gebruikt met je MP3's stel ik mij vragen......klinkt van geen meter.
En heel die hap van Itunes etc is ook geen oplossing. Kortom CD's of Vinyl rules en dan CDJ-2000 gebruiken????
Al heel wat CDJ en DJM2000 kunnen verhuren maar weinig weten waar ze mee bezig zijn, het oogt wel goed natuurlijk.
Daarom willen ze binnenkort enkel nog de nexus. Wat er voor meer op staat weten ze zelfs nog niet.
Joepie we hebben ook een Kremesa Krypton.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)