Forum > Geluid

CDJ-800MK2 Leest geen cd's meer

(12 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
BSmeetsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2008
Laatste: 10-3-2013
Berichten: 56
16-10-2010 09:30
Gisterochtend deden ze helmaal niets (alleen uitspugen vd cd's), vanmorgen kreeg ik bij de eerste poging de 8202 en 8203 errors (Playback&Buffer writing error). En bij de tweede poging speelden ze gewoon... Beide errors staan voor een vervuilde cd, maar de cd's die ik er in duwde zijn echt niet vies razz :p
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
16-10-2010 12:57

BSmeets schreef:

Het zijn typische slaapkamer spelers,
Ter overdenking:

Bedroom spelers hebben vaak significant meer speeluren dan drive-in spelers!
Ze zien er wel mooi uit, maar vaak staan ze dag in dag uit te draaien als de eigenaar thuis is.

Drive-in spelers staan tussen de 4 en 12 uurtjes in een weekeind aan, en voor de rest zitten ze in een kissie...

Ik heb liever een speler met een klein krasje hier en daar, uit een drive-in, dan een speler van een slaapkamer.En dat geldt voor meer apparatuur.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
BSmeetsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2008
Laatste: 10-3-2013
Berichten: 56
17-10-2010 11:58
Daar heb je inderdaad een goed punt Tom! Zeker op staat van de laser; deze hangt natuurlijk voornamelijk af van het aantal draaiuren, en niet of er mee gesleept is.

Vanmorgen werkte de spelers nog steeds niet naar behoren, hier heb ik de verkopende partij dan ook al van op de hoogte gesteld. Hopelijk is er snel een oplossing.

(De spelers hebben me tijdens het klusje gisteravond trouwens niet in de steek gelaten, nadat ze 5min hebben opgewarmd draaiden ze heeeerlijk happy :) )

Terug naar forum Reageer (zonder quote)