Forum > Geluid

Geluidset afregelen

(11 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
Break The SilenceStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 11-2-2005
Laatste: 31-7-2023
Berichten: 127
19-10-2010 16:24

knorrepot schreef:

Aan EQ heb ik eigenlijk weinig staan in de processor. Alleen het hoog wat opgekrikt. Mijn subs beginnen bij 80 hz daar eindigen de subs dan ook.
Ik vind net het hoog wat aan de scherpe kant, waar hier en daar wat uit moet gehaald worden.
Heb ik dan gewoon misschien een slechte versterker ?
KnorrepotStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-10-2009
Laatste: 25-6-2021
Berichten: 479
19-11-2010 15:29
@ Watt-Extra

Dat heb je wel goed. Maar het was tot heden nog onbekend hoeveel personen er zouden komen. Ook voor de organisatie.
Persoonlijk vind ik hem voor live ook iets minder. Maar zeker niet verkeerd. De band, mischien bij jou wel bekend (Laroque) met eigen geluidsman kon er goed op mixen. De eindmix die hij er van maakte was ook zeker niet verkeerd.

Tot nu toe vallen ze zeker nog niet tegen. Ook als je kijkt naar de huidige prijs.

Deze toppen worden aangestuurd met de rack's elders op dit forum te vinden.
Meestal een set met 4 tops en 4 subs en 2 rack's.
1 sub per kant op het podium, 2 toppen er op en de andere 2 subs in cluster midden voor het podium.

Of 1 top per kant op het podium, met een case er onder, en de 2 subs in cluster weer voor het podium.
Of als laatste, 2 tops en 4 sub, 1 sub en top per kant op podium met 2 subs in cluster er voor.
Dat hangt maar net af van de toepassing.

Als het nog groter moet, 3 tops en 2 subs per kant op het podium en 2 line-array subs van EV in cluster voor het podium.
Al met al, zeer multifunctioneel.

Voor vragen mag je altijd pb-en
AAA Showtechniek -> Freelance Geluidstechnicus

Terug naar forum Reageer (zonder quote)