Forum > Algemeen Forum

bouwmarkt vervanger voor lijmen hardschuim

(14 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
DjREsoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-4-2004
Laatste: 19-8-2023
Berichten: 479
24-3-2010 12:28
Ik gebruik die Bison Tix ook voor het bevestigen van schuim op spreakergaas. Werkt perfect. Omdat het iets elastisch is, blijven de schuimeigenschappen in tact. Voor hardschuim in flightcases lijkt het me ook zeer geschikt.
DjREsound
JeroenstapStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-11-2008
Laatste: 14-2-2022
Berichten: 130
24-3-2010 17:45

dj_mvandis schreef:

Een jaar later zal t kistje vast wel uitgelucht zijn! (geef je overigens wel gelijk hoor, is een rotlucht (blijft ook nog mooi hangen als je het kistje dicht doet wink ;))
Ja klopt, dat uitluchten is nu wel afgelopen, maar het plakken van het schuim is verschrikkelijk, vooral met een beetje stolp deksel waar je bijna in moet kruipen. Moet wel zeggen dat het allemaal nog net zo vast zit als toen het erop ging, een half jaar geleden, dus het is de lucht wel waard.
hebben jullie ook gelijkstroomkabels ?
PimmoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-7-2007
Laatste: 1-3-2022
Berichten: 424
24-3-2010 18:20

Jeroenstap schreef:

Ja klopt, dat uitluchten is nu wel afgelopen, maar het plakken van het schuim is verschrikkelijk, vooral met een beetje stolp deksel waar je bijna in moet kruipen. Moet wel zeggen dat het allemaal nog net zo vast zit als toen het erop ging, een half jaar geleden, dus het is de lucht wel waard.
Ach joh, de kisten die ik 2 jaar geleden gemaakt heb voor mijn winners stinken ook nog steeds.
Je raakte eraan gewend laugh :D
dus...
PimmoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-7-2007
Laatste: 1-3-2022
Berichten: 424
24-3-2010 18:23

DjREsound schreef:

Ik gebruik die Bison Tix ook voor het bevestigen van schuim op spreakergaas. Werkt perfect. Omdat het iets elastisch is, blijven de schuimeigenschappen in tact. Voor hardschuim in flightcases lijkt het me ook zeer geschikt.
Jij smeert je speakergaas dicht met Bison Tix?, weet niet of dat zo bevordelijk is voor je weergave..
dus...
DjREsoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-4-2004
Laatste: 19-8-2023
Berichten: 479
2-4-2010 15:48
Met Bison Tix smeer je het JUIST NIET dicht. Als je over gaas heen smeert trekken de gaten meteen open en centreert het spul zich alleen op de rooster ribben. Probeer het maar eens, dan weet je wat ik bedoel. Bovendien hoef je geen liters te gebruiken.
DjREsound

Terug naar forum Reageer (zonder quote)