Forum > Licht

Cyclone

(168 reacties. Pagina 2 van 17)
Moderator(s): Dré
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
13-7-2003 19:47

dj roma schreef:

ke ik zal voortaan netjes schrijven wink ;)
Daar houden we je graag aan. Omdat je het in twee eerdere posts wel erg bont maakte heb ik die verwijderd.

dj roma schreef:

maar als je dat zou willen doen zou ik dat zeer op prijs stellen ik kan bijna niet wachten tot dinsdag dan laat ik ook meteen weten hoe deze scan me bevalt.
Als dit zo belangrijk voor je is had je het beter vóór de aankoop kunnen vragen.

Een scan die stand-alone draait laat meestal van alles wat zien: verschillende kleuren, gobo's en posities en daar zal best een strobe-effectje tussenzitten. Een stand-alone mode met continue strobe lijkt me minder handig, en ik heb dit dan ook nog nooit gezien. Met een controller erachter is het natuurlijk geen probleem.

Verder geldt (vind ik): één scan is geen scan. Eigenlijk is 4 het minimum, als het echt niet anders kan 2. Dus: snel doorsparen voor nummer 2 en een controllertje!
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
TkimaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-11-2001
Laatste: 22-6-2017
Berichten: 126
13-7-2003 22:35
Ik zou graag eens wat foto's of filmpjes van de cyclone zien, kan iemand die ff maken? laugh :D
Advanced Drive-in Shows
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
13-7-2003 23:31
foto's komen eraan. en er is geen progje dat alleen strobed. zoals Victor zei, hij laat van alles wat zien. prachtdingetje. ik heb net van alle gobo's en kleuren een foto gemaakt. die komen morgen op mijn site. voor vragen; kom maar op laugh :D
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
Dj romaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-3-2003
Laatste: 2-7-2010
Berichten: 206
14-7-2003 05:17
thx voor de reactie...

wat voor afstandsbediening raden jullie mij aan verkopen ze die ook bij new-line zijn die duur ??

en zoals je weet ga ik binnenkort heele grote subs kopen en een master dl-1800 dus het budget ligt niet heel erg groot om zon scan te kopen maar voor deze centen moest ik het toch wel proberen.

dus wat voor afstandsbediening raden jullie mij aan ?

b.v.d
D'n huisschilder
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 13471
14-7-2003 09:54

dj roma schreef:

thx voor de reactie...

wat voor afstandsbediening raden jullie mij aan verkopen ze die ook bij new-line zijn die duur ??
Als het budget het toelaat, de Scanmaster 2. Anders de Scanmaster 1.

www.new-line.nl/webshop/zoeken/?str=Scanmaster

Als je gebruik maakt van een controller dan kun je zelf precies bepalen wat de scan moet doen. Als je hem stand-alone gebruikt dan werkt de scan z'n ingebouwde programma af. Je hebt totaal GEEN invloed op dit interne programma! Via de controller dus WEL!
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DjmouseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 6-2-2008
Berichten: 892
14-7-2003 11:25
dj roma heb inderdaad even voor je gekeken en er is geen stand alone programma dat alleen maar strobed ik heb er zelf de dmx operater van adj aan hangen werkt erg lekker en is niet zo heel duur en dan kun je hem als je dat mooi/leuk/niet hinderend voor publiek zou vinden de hele tijd laten stroben wink ;)
hooop dat je iets met onze info kan

dj mouse
nog 10 berichten en ik word VIP!!
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
14-7-2003 15:19
tja, ik heb de knoop snel doorgehakt. ik KIJK niet eens meer naar de scanmaster 1. dre heeft et in een ander topic uitgelegd. de X/Y kanalen kunnen op fade-time en de rest op snap. de scanmaster 1 kan het niet dus gezamelijke fade-time voor alles. dus OOK je gobo en kleurenwiel. en alleen dat is al een rede voor mij om er nog een kleine 160 euro extra er tegenaan te gooien. t moet maar goed zijn, anders niet. ik ga trouwens zo foto's op het internet zetten van iedere kleur en gobo. ik zeg et wel als ze erop staan. wink ;)
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
Dj romaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-3-2003
Laatste: 2-7-2010
Berichten: 206
14-7-2003 17:28
dj roma heb inderdaad even voor je gekeken en er is geen stand alone programma dat alleen maar strobed ik heb er zelf de dmx operater van adj aan hangen werkt erg lekker en is niet zo heel duur en dan kun je hem als je dat mooi/leuk/niet hinderend voor publiek zou vinden de hele tijd laten stroben
en als je hem zo stand-alone laat draaien dat hij gewoon zijn programma afwerkt is dit dan mooi ?
D'n huisschilder
TkimaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-11-2001
Laatste: 22-6-2017
Berichten: 126
14-7-2003 17:46
De fototjes zijn mooi martijn! laugh :D

Maarrr...ik bedoelde eerderdat je ff een foto('s) of een filmpje maakt van de scanner in werking, dus met de scanner zelf erop, wat rook zodat je de straal(en) goed kan zien en hoe dit uitpakt happy :)

bvd he razz :p
Advanced Drive-in Shows
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
14-7-2003 17:57
thnx. tja ik wil het best. maar waar zet ik hem dan op internet? op mijn site mag maar 400 kb sad :( sad :( sad :( ik zal ook ff moeten kijken hoe dat zit. verwacht niet dat ie er morgen op staat. wellicht aan het einde van deze week?? happy :)
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers

Terug naar forum Reageer (zonder quote)