Forum > Algemeen Forum

Verhuurbedrijven gezocht die last minute kunnen leveren

(62 reacties. Pagina 2 van 7)
Moderator(s): Dré
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
6-2-2009 16:48

YourLiVe schreef:

Lijkt me sowieso wel een handig topic voor iedereen toch?
Tot op heden heeft het topic nog geen enkele waarde.
Je zal ook moeten weten WAT ze eventueel direct kunnen leveren.

Martin.
kvm entertainment
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
6-2-2009 16:51

MG schreef:

GulpersPROrent in Limburg en Friesland heeft een 24 uur service voor storingen of uitval bij drive-inn shows.
(geen passieve geluidsystemen)
Dus jij bent 24 uur per dag bereikbaar op 1 vast nummer en kunt op elk moment binnen een X aantal minuten op locatie zijn met Y lijst aan apparatuur?
Light Image
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
6-2-2009 17:41

KVM schreef:

YourLiVe schreef:

Lijkt me sowieso wel een handig topic voor iedereen toch?
Tot op heden heeft het topic nog geen enkele waarde.
Je zal ook moeten weten WAT ze eventueel direct kunnen leveren.

Martin.
De spullen die ik nodig hebben kunnen de meeste wel leveren waarschijnlijk... het zou in mijn geval gaan om een geluidssetje tot maximaal 150 gasten, de klussen waar wij de HK Lucas sets voor inzetten. Ik heb tot nu toe nog nooit storingen gehad met mengtafels, cd-spelers en dat soort dingen, maar dat soort essentiele onderdelen dus.

Ik ga echt niemand bellen als een parretje of scannertje het niet doet, dan heeft de klant gewoon pech en kunnen ze eventueel wat korting krijgen voor het defecte onderdeel, maar als de geluidsset het niet meer doet is dat toch een wat urgenter probleem. En dan maakt het mij niet zo heel veel uit wat voor merk het is, dan neem ik maar genoegen met een iets mindere geluidskwaliteit, als er maar zo snel mogelijk een ander geluidssetje staat.

Het is natuurlijk wel belangrijk dat degene die hier reageren niet zelf elk weekend op een klus staan, want dan kunnen ze het nog niet leveren... dan krijg je zo'n reactie van ja ik heb nog wel een setje staan maar ik ben ook aan het draaien... dat is het probleem wat ik heb met mijn huidige contacten.

Ik hoop dus niet vaak aan de telefoon te hoeven hangen, maar het is toch erg fijn als dit soort noodgevallen snel opgelost kunnen worden.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
6-2-2009 17:54

YourLiVe schreef:

Ik heb tot nu toe nog nooit storingen gehad met mengtafels, cd-spelers en dat soort dingen, maar dat soort essentiele onderdelen dus.
Met de geluidsset wel? Lijkt mij enigsinds vreemd dat een geluidset totaal niet werkt.

Ik zit ook bij een dergelijke "op afroep service".
Veelal reparatie werk, het uitvallen van "iets" is vaak iets knulligs.
Als Back-up gebruik ik vaak kabels.

Ander praktijkvoorbeeld:
Tapesetje (MDspelers) met 4 draadloze microfoons, omdat hun "eigen" verhuurder in de file staat. (denk aan de snabbelaars met x optredens per dag)
En dan komt het er op neer wie het eerste er is sneaky :V
Mocht de eigen verhuurder op tijd binnen komen, dan word jij keurig betaald en mag je weer gaan.

Martin.
kvm entertainment
PartyfishStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-9-2002
Laatste: 6-1-2017
Berichten: 673
6-2-2009 18:00
Ik zit behoorlijk in de buurt (Best) en indien nodig kan ik je vaak wel uit de brand helpen.
Contact gegevens staan op mijn site.
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
Berichten: 627
6-2-2009 18:08

KVM schreef:

Tot op heden heeft het topic nog geen enkele waarde.
Je zal ook moeten weten WAT ze eventueel direct kunnen leveren.
Dat KAN toch niet?! als ik 4 T-4's heb, en iemand belt mij op of ik deze binnen een uur kan leveren.
Zeg ik nee, ze zijn al verhuurt...
Martin heeft 2 geluidssetjes, maar deze zijn ook niet ALTIJD te huur.. je kan wel proberen..

Het is natuurlijk wel handig om een beetje te weten wat iemand in huis heeft...

JeroenVDV schreef:

Dus jij bent 24 uur per dag bereikbaar op 1 vast nummer en kunt op elk moment binnen een X aantal minuten op locatie zijn met Y lijst aan apparatuur?
Lekker baantje heb je dan! laugh :D
Ik zou ook niet voor iedereen 24 uur per dag klaar staan trouwens...
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
6-2-2009 18:11

LJ DaAn schreef:

KVM schreef:

Tot op heden heeft het topic nog geen enkele waarde.
Je zal ook moeten weten WAT ze eventueel direct kunnen leveren.
Dat KAN toch niet?!
Natuurlijk wel, beetje onzin om een md rackje met draadloze microfoons te vragen als je het niet verhuurd.

Martin.
kvm entertainment
CyberDanceVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 1-7-2020
Berichten: 1212
6-2-2009 18:13
Voor Midden-Nederland kan je ons ook altijd proberen. Het zal niet de eerste keer zijn dat we grote en kleine collega's (midden in de nacht ) uit de brand kunnen helpen.

Gegevens zijn hier te vinden.
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
6-2-2009 18:45
Het topic kan inderdaad ontstaan in een ellelange lijst met iedereen die wel wat extra wil verdienen omdat een ander in de brand zit. Daarom dus maar zn naam neerplant.

Voor de peronen die in de brand zitten is het echter wel fijn te weten dat een telefoon daadwerkelijk ook wordt opgenomen: Ja mijn telefoon ligt naast het bed en wordt ook snachts opgenomen!

Het is ook fijn om te weten of er inderdaad nog wat spullen liggen in de opslag, of er iemand dan wel weg kan rijden met een bepakte bus of dat iemand de opslag even open kan doen om de spullen klaar te zetten.

Een dj met een of 2 setjes is leuk om in je lijst te hebben staan, maar op het moment dat je ze nodig hebt zijn ze inderdaad oppad. laugh :D
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
6-2-2009 18:55

KVM schreef:

Lijkt mij enigsinds vreemd dat een geluidset totaal niet werkt.
Dat is het nadeel van compacte actieve setjes. De HK Lucassen hebben 3 digitale versterkers ingebouwd in de sub, maar dat is niet meer dan drie printplaatjes. Als er iets met de stroom oid mis is werkt dus je hele systeem niet meer, en openschroeven heeft ook geen zin als je er geen verstand van hebt (zoals ik dus).
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com

Terug naar forum Reageer (zonder quote)