Forum > Newbie Forum

Microfoon mixer aansluiten op Dateq LMP7.3

(14 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
KlunzVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2003
Laatste: 21-11-2024
23-9-2008 01:42

Dré schreef:

Met een slimme indeling zou je dat wellicht zo maar allemaal op de 7.3 kunnen doen.
Mijn idee dus, je zult je gain natuurlijk even aan moeten passen, en een knopje op je lpm in moeten drukken maar zo iets zou ik dus zonder problemen met alleen een dateq 7.3 durven en kunnen doen. Even na denken wat je op welk kanaal zet, eventueel je gain en eq standen merken en gaan! geen extra gedoe met externe mixers als het niet per se noodzakelijk is.

klunz.
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
2party4Standaard Lid
Sinds: 22-4-2005
Laatste: 30-3-2010
23-9-2008 21:29

klunz schreef:

Dré schreef:

Met een slimme indeling zou je dat wellicht zo maar allemaal op de 7.3 kunnen doen.
Mijn idee dus, je zult je gain natuurlijk even aan moeten passen, en een knopje op je lpm in moeten drukken maar zo iets zou ik dus zonder problemen met alleen een dateq 7.3 durven en kunnen doen. Even na denken wat je op welk kanaal zet, eventueel je gain en eq standen merken en gaan! geen extra gedoe met externe mixers als het niet per se noodzakelijk is.

klunz.
Het kan, dat klopt. Met 2 line's per kanaal moet dat wel lukken. Maar het is wel goed kijken, heel goed kijken!
En ik ben wel benieuwd naar hoe het gaat met een externe mixer. Daar ligt ook wel een stukje uitdaging.
Thats fun.....
DouweVIP Lid
Sinds: 7-2-2002
Laatste: 31-10-2024
23-9-2008 23:23
Waar is de uitdaging dan?

Je kunt op elke line-in van de 7,3 een mixer aansluiten.
Zoals je ook 7 microfoons op de 7,3 kunt aansluiten.

Als je ook nog een beetje gaat spelen kun je (zo uit mijn hoofd) 9 inputs verwerken.
Ik snap niet wat je niet begrijpt. Ja je kunt een andere mixer aan je 7,3 hangen (meerdere als je wilt).
Ja met slim nadenken red je het zonder een extra mixer.

(wat maakt het uit wat ik zeg. Ik heb meer verstand van lampjes. laugh :D)
Aap, noot Mies, van werken wordt je vies.
2party4Standaard Lid
Sinds: 22-4-2005
Laatste: 30-3-2010
24-9-2008 10:00

Douwe schreef:

Waar is de uitdaging dan?

Je kunt op elke line-in van de 7,3 een mixer aansluiten.
Zoals je ook 7 microfoons op de 7,3 kunt aansluiten.

Als je ook nog een beetje gaat spelen kun je (zo uit mijn hoofd) 9 inputs verwerken.
Ik snap niet wat je niet begrijpt. Ja je kunt een andere mixer aan je 7,3 hangen (meerdere als je wilt).
Ja met slim nadenken red je het zonder een extra mixer.

(wat maakt het uit wat ik zeg. Ik heb meer verstand van lampjes. laugh :D)
Tja, je kunt ook niet snappen wat ik niet begrijp, omdat ik het begrijp......
Thats fun.....
DréAdministrator
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 21-11-2024
24-9-2008 10:54
Nou, slotje dan maar want ik begrijp er werkelijk alles helemaal niets meer van wel/niet/soms.
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Afgesloten topic