Forum > Geluid

Voor welk setje moet ik kiezen?

(11 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
JanboStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-8-2004
Laatste: 8-6-2010
Berichten: 231
24-6-2008 12:29
De 8001 is een behoorlijke kast idd, zag er eerst wel tegenop voor aankoop. In de praktijk valt het me reuze mee en neem ik ze zelfs sneller mee dan de 705’s. Reden is heel simpel wink ;): onder de 8001 heb ik wielen gemonteerd en aan die voor de 705 kom ik maar niet toe.

Zeker in deze periode gaan de 8001’s meerdere keren per week de weg op, maar ik til ze vrijwel nooit. Vanuit de opslag gaan ze via de rijplank de bus in. Doordat aan 1 kant bokwielen zitten en door slim pakken, blijven de subs ook in de bus op wielen staan zonder te schuiven. Op locatie is het de rijplank af, naar binnen rijden, even tippen (in je eentje goed te doen) en klaar… Het is dan zwaarder om de 322’s op hun plaats te zetten. Deze week krijg ik overigens een paar 522’s binnen, ruim 5 kilo minder dus ik ben benieuwd.

Bij het stapelen van 8001’s ontkom je natuurlijk niet aan tillen, maar op gelegenheden waar er meerdere nodig zijn ben ik sowiezo met meerdere personen.

Aan OP: mocht je voor de T5 gaan: monteer er fatsoenlijke wielen onder want de meegeleverde wieltjes zijn van playmobiel kwaliteit en gaan snel stuk. En zorg voor een paar hoezen. Zeker de randen aan de boven- en onderzijde van de voorkant beschadigen sneller dan bij andere kasten omdat ze een beetje uitsteken.
Philip_JanssenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-10-2003
Laatste: 9-3-2013
Berichten: 532
24-6-2008 12:59
Ik ben overigens erg benieuwd naar je mening over de 522's, maar dat even tussendoor.
Nooit zo maar iets aannemen tenzij het een fooi is!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)