Forum > Newbie Forum

CD-speler wel echt nodig ?

(17 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
René EppinkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 5-8-2021
Berichten: 1114
18-6-2007 10:08
Helaas kost een HiFi cd-speler tegenwoordig wel dubbel zoveel als een dvd-speler.
VanniekerkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-6-2005
Laatste: 10-3-2016
Berichten: 210
18-6-2007 12:44
Ik heb in een slantcase die hier staat ook twee dvd spelers zitten. Deze ga ik alleen gebruiken voor karaoke werk. Hierboven zit zo'n jb systems mengpaneel op (mm10 dacht ik).
In deze slant case wil ik toch ook een dubbele cd speler gaan plaatsen omdat dit toch wat makkelijker mixt lijkt me. Ook kijk je dan bovenop de displays en hoef je hier niet voor te bukken/ moeilijk te kijken.

Dit kistje wordt dus gebruikt voor karaoke enz. Wil er ook een simpel draaikistje van maken voor hele makkelijke dingen (idd het nummertjes schuiven oid)

En wat kost een simpele dubbele cd speler nou?

zag de cdn 22 mk4 voor 260 euro in de shop staan, geen geld lijkt me! Dat is 60 euro meer dan dat ik voor de twee dvd spelers heb betaald..... Ik zou niet twijfelen hoor!
Het begint nu toch echt ergens op te lijken!
DJ BartjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-6-2006
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 569
18-6-2007 18:56
ALS je een dvd-speler koopt, koop er dan wel een waarbij je op de dvd-speler zelf, de track bepaald! Had er vroeger eentje met en eentje zonder (met eentje zonder moet je steeds de afstandsbediening meenemen) en geloof me, dat werkte niet fijn. Echter heb ik altijd de dvd-spelers hier in de buurt gebruikt (buurtfeestjes).
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 28-9-2024
Berichten: 5308
18-6-2007 22:13
Die dvd-dingen voor in de auto, walkmans e.d. zijn totaal niet road proof en niet bedoeld om vaak schijven te wisselen. Ik snap niet dat iemand daarmee op een feest durft te verschijnen. Een fatsoenlijke hifi cd-speler is natuurlijk een ander verhaal.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
DJ BartjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-6-2006
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 569
19-6-2007 19:47

Victor schreef:

Die dvd-dingen voor in de auto, walkmans e.d. zijn totaal niet road proof en niet bedoeld om vaak schijven te wisselen.
Daar ben ik ondertussen ook achter gekomen. Ik gebruikte die dvd-spelers omdat ik niet beter wist (toen) maar ben wel blij dat ik een dubbele heb gekocht! wink ;)
VanniekerkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-6-2005
Laatste: 10-3-2016
Berichten: 210
26-6-2007 12:42

DJ Bartje schreef:

ALS je een dvd-speler koopt, koop er dan wel een waarbij je op de dvd-speler zelf, de track bepaald! Had er vroeger eentje met en eentje zonder (met eentje zonder moet je steeds de afstandsbediening meenemen) en geloof me, dat werkte niet fijn. Echter heb ik altijd de dvd-spelers hier in de buurt gebruikt (buurtfeestjes).
Dat is wel grappig dat je dit zegt. Ik zag deze bui natuurlijk al hangen dus ik het twee pioneers gekocht waar ik de tracks kan skippen op de dvd speler zelf maar ook het menu "rondje" heb (met enter en back enz)>

Twee precies dezelfde dvd spelers natuurlijk, je raad het al als ik een ab pak en op power druk gaan ze allebei aan, op open/close... je raadt het al enz...

Die ab's kunnen dus een stoffige la in laugh :D
Het begint nu toch echt ergens op te lijken!
MikedjStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-10-2006
Laatste: 15-1-2010
Berichten: 53
28-6-2007 19:26
ik heb z'n dvd speler voor mp3's en karaoke maar ik heb er wel een dubbele cd speler er bij
Soundmaster MStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-8-2005
Laatste: 14-9-2013
Berichten: 18
29-6-2007 21:21
Je hebt opzich op deze manier geen cd-spelers nodig.
Elke DJ begin met gewone huis-tuin en keuken cd-spelers.

MAAR je wil straks verder. Hoewel mixen niet het belangrijkste is wat een DJ kan, want het is gewoon aapje doet een kunstje, je wil het toch gaan doen want zonder klinkt het niet. En dan kom je iets tekort: Pitch en Pitch-bend.

Beter spaar je dus door voor een eenvoudig dubbel cd-spelertje. Wil je echt Hifi-cd-spelers of dvd-spelers, koop dan wel fatsoenlijke..

Terug naar forum Reageer (zonder quote)