Enkele vraagjes over bridged mode
(11 reacties. Pagina 2 van 2)Moderator(s): Dré
Sntho0Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 14-5-2004 Laatste: 16-9-2023 Berichten: 199 | 6-7-2007 14:51 |
Ik had dit net ook ergens in een topic gevraagd maar er zal wel iets fout zijn gegaag. Kan het nergens weer vinden. De vraag is deze: Als de specs van een versterker aangeven dat die versterker stabiel is in 2 Ohm stereo en in 2 Ohm mono, kan ik er dan van uitgaan dat hij ook stabiel is in bridge 4 Ohm? Ik dacht altijd van wel maar begin nu tw twijfelen. Het is namelijk zo vreemd dat er alleen 8Ohm bridge bij staat. | |
Daniel-soundStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-11-2006 Laatste: 25-4-2014 Berichten: 638 | 9-7-2007 09:50 |
sntho0 schreef: Ik had dit net ook ergens in een topic gevraagd maar er zal wel iets fout zijn gegaag. Kan het nergens weer vinden.De vraag is deze: Als de specs van een versterker aangeven dat die versterker stabiel is in 2 Ohm stereo en in 2 Ohm mono, kan ik er dan van uitgaan dat hij ook stabiel is in bridge 4 Ohm? Ik dacht altijd van wel maar begin nu tw twijfelen. Het is namelijk zo vreemd dat er alleen 8Ohm bridge bij staat. Daniel | |
If it ain't Dutch it ain't much... |