Forum > Algemeen Forum

Uitbreiding van de pa beurs, mee eens of niet??

(23 reacties. Pagina 2 van 3)
Moderator(s): Dré
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
31-3-2003 22:17
1 x bewerkt. Laatst door Speakerfreak op 1-4-2003 10:31
Ik vond de PA-markt best leuk, alleen erg rommelig. Veel standjes waren zo opgestapeld en we zien wel wat er van komt. dat is wel jammer. Volgens jaar ga ik mee, maar dan met wat meer geld. Ga ik eens 2 martin Rainbow 2's komen. Dat vindt ik nou mooie effecten
ja het moet natuurlijk wel een beetje beurs blijven, waar je een beetje moet zoeken naar je spulletjes dat is juist het leuke natuurlijk
JochaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-3-2003
Laatste: 11-11-2005
Berichten: 137
31-3-2003 22:28
Zo slecht zijn sommige van je ideeën niet. Waarom mail je ze niet naar de organisator van de pa-beurs (Eureka-events: info@eureka-events.nl). Dan zien we vanzelf hun reactie wel.
Als ik binnenkort wat tijd heb wil ik daar een plan voor gaan schrijven, ik weet zeker dat er wel interesse voor is ( zolang er voor hun (beurs directie) winst mee te behalen is )

Hier daarom de vraag aan jullie allen!! Wat hebben jullie gemist of zouden jullie willen verbeteren aan de PA markt??

Jocha
"Jocha"
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
31-3-2003 23:37
Het was beslist een tweede hands beurs, en dat maakt het nou ook zo leuk. En dat moet ook zo blijven.
Dat het lelijk gestapelt is, zegt je wat hoe er mee om gegaan is naar de beurs toe. Je kunt echter wel bij die lelijke stapelaars de beste koopjes vandaan halen. Ze weten soms niet eens wat ze verkopen, dus prijzen zijn heel rekbaar.
Dingen is ook een absolute must op dit soort beursen.
Ze zijn aan het eind van de dag ook te lui om het weer allemaal mee te nemen. Vandaar dat je de raarste prijzen kunt maken aan het einde van zo'n dag. Ik zou me niets verbazen als alles wat niet verkocht is, zo in de vuilcontainer beland, want als het daar voor lage prijs niet verkoopt, dan verkoopt het nergens meer.

Misschien dat ze er in de toekomst wel in een zijhal een nieuw beurs naast kunnen zetten. Het probleem is alleen dat je importeurs hebt, en wederverkopers.
De importeurs hebben meestal de nette afspraak met hun wederverkopers : dat ze niet direct aan particulieren verkopen.
Dus wie moeten er dan op de beru gaan staan: De wederverkopers.
Maar voor hun is zo'n onderneming meestal te duur en te veel werk voor één dag.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
1-4-2003 10:33

Tom schreef:

Ik zou me niets verbazen als alles wat niet verkocht is, zo in de vuilcontainer beland, want als het daar voor lage prijs niet verkoopt, dan verkoopt het nergens meer.
Daar hoort een groot deel van die meuk wel thuis, maar sommige ouwe zooi zie je toch ieder jaar weer terugkomen (je gaat echt dingen herkennen!).
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
5-4-2003 22:48
zo'n forum echt wel nuttig!!!PA BEURS???ik begrijp 1 maal per jaar,maar waar dan?of ben ik nou zo'n sukkel die al ruim 15 jaar alles nieuw koopt bij/via bedrijven?
alhoewel,ik had ook nog nooit van new-line gehoord.
eerlijkheid gebiedt mij mede te delen dat ik pas een paar maanden met computer bezig ben.ja ja ik kom van andere wereld!dat heb je met die ouwe MAAR SFEERCREERENDE dj's.
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
6-4-2003 09:49

fredje schreef:

PA BEURS??? (...) ben ik nou zo'n sukkel die al ruim 15 jaar alles nieuw koopt bij/via bedrijven?
Ach Fred, het plezier dat je hebt van iets dat je nieuw uit de doos haalt is toch vééél groter dan dat van tweedehands meuk!
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
6-4-2003 10:27
ok Victor,goed verstaander heeft half woord nodig.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
6-4-2003 10:36
tja tis maar wat je vind...
als je ergens 2de hands ergens lekker goedkoop aan kan komen is dat toch weer veel leuker, maar goed dat vind ik
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 12-9-2024
Berichten: 1855
6-4-2003 12:02
van mij hoeft er geen uitbreiding te zijn, misschien wat meer kramen van verschillende bedrijven of meer particulieren !
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
6-4-2003 12:49
Idd, misschien nog groter dan dit jaar. Ik vond het wel heel geslaagd dit jaar. Zeker het moment dat je binnenkomt is heel leuk, al die spulletjes laugh :D Maarja, als je dan een uurtje hebt rond gelopen valt het wel weer wat tegen, want of het is echte zooi of het is te duur (dat is bij mij al snel). Je moet goed zoeken voor de leuke koopjes en er een hele dag zijn, in het begin voor de leuke spullen, aan het eind voor de goedkope spullen.
Volgende keer Peter!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)