Concurrentie...
(67 reacties. Pagina 2 van 7)Moderator(s): Dré
VictorVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 23-8-2002 Laatste: 19-11-2024 Berichten: 5308 | 18-3-2003 17:26 |
joopgoudvis schreef: Kunnen jullie hier geen sticky van maken? | |
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn! | |
DJ bBINKStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 4-9-2002 Laatste: 7-11-2006 Berichten: 43 | 18-3-2003 17:30 |
In het dorp waar wij gevestigd zijn mogen we niet klagen over het aantal boekingen ! Concurrentie hebben we wel, een stuk of 2/3 andere drive-ins ... Opzich valt dit wel mee. Aangezien we regelmatig boekingen door het hele land ism. een entertaintment-bedrijf krijgen we hier ook boekingen door. Bezoekers van een personeelsfeest of iets dergelijks die ons hebben horen/zien draaien .. Dorp en stad is natuurlijk een groot verschil qua drive-ins per vierkante meter | |
MaxStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-8-2002 Laatste: 20-11-2024 Berichten: 1855 | 18-3-2003 18:15 |
Eric schreef: Max schreef: Ik woon helaas in de grote stad (TILBURG) en heb ook veel last van concurentie...[offtopic] waar woon je ergens ? [offtopic] | |
PeterStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-8-2002 Laatste: 12-9-2012 Berichten: 1137 | 18-3-2003 18:27 |
Leef je vooral uit in de post hoor, als je wat dingen wilt veranderen/aanvullen, Victor. Het is niet echt geweldig, geef ik toe, maar dit zijn dingetjes waarvan ik vind dat je er rekening mee moet houden. | |
Volgende keer Peter! | |
EricStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-10-2002 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 455 | 19-3-2003 01:04 |
Max schreef: [offtopic] waar woon je ergens ? [offtopic] | |
Hoe meer kennis hoe meer twijfel | |
RiteshStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 29-5-2003 Laatste: 29-5-2024 Berichten: 77 | 20-6-2003 23:03 |
goedendag, ik ben nog maar beginner (dus geen Conrad Boy maar een New-line Boy !!) , maar veel klantenpikkers heb ik niet in mijn buurt, eerlijk gezegt g1(yess, yess, YESSSS) ! maar veel mensen van mijn doelgroep ook niet(noooooooo ) ik draai namelijk Surinaams/Hindustaans muziek, een beetje trans(toch wel leuk om het in elkaar te mixen op zo'n facet(daar worden de meiden wild en gek van!!! ) en R 'n B en ook nog ook een beetje Bubbling(niet zoals hoe bubbling beats inelkaar is gemixt want na een tydje wordt dat irritant)! kwa draaien ben ik op 28 mei ontmaagd , natuurlijk een paar blunders (cd speler skipt zomaar in eens en zit wel eens vast) maar 8eraf heb ik gehoord dat het toch een suc6 was!!! | |
Niet LEZEN wat hier staat aub... | |
Piet FrietStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 21-3-2003 Laatste: 20-5-2005 Berichten: 120 | 22-6-2003 00:58 |
Max schreef: Ik woon helaas in de grote stad (TILBURG) en heb ook veel last van concurentie...In de buurt zitten niet zo veel kleine Drive-Ins. Alleen een paar grote als UDC die ons typen feesten toch niet nemen omdat ze te klein zijn. Maar daar vergelijken wij ons dan ook niet mee. Zorg in ieder geval dat je vanaf het begin geen troep koopt want sommige Goede Hifi Boxen zijn beter dan sommige grote boxen. En zorg eerst voor geluid dat moet zowieso in orde zijn dus niet dat als bij onze "Conrad-Concurrent" de verterker gaat clippen. | |
Doodgaan is wel het laatste wat ik doe :D | |
SpeakerfreakStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-10-2002 Laatste: 1-12-2017 Berichten: 1913 | 22-6-2003 01:10 |
Wij zitten met veel betere apparatuur beneden hun prijs (onze prijs moet eigenlijk wel een beetje worden aangeschroeft) daar heb ik dus een hekel aan he, das nou ronduit MARKT VERZIEKEN, zoiezo, is het ook neit slim ik weet niet wat je nu vraagt? maar veel drive in slepen een heeleee set mee voor 50 euro per keer, vaan die je het met 2 man, 25 euro per persoon | |
PeterStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-8-2002 Laatste: 12-9-2012 Berichten: 1137 | 22-6-2003 11:56 |
nee, dat is heeeel duidelijk speaker... Maar het is wel vreemd. Je hebt betere spullen, maar je vraagt wel minder. Op die manier blijf je natuurlijk steken bij het kleine huiskamerfeesjes-segment. En als je de spullen niet hebt voor grotere feesten, overweeg dan eens om te huren. Dit moet je dan natuurlijk wel bij de prijs optellen. | |
Volgende keer Peter! | |
BoellieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 13-4-2003 Laatste: 14-7-2006 Berichten: 174 | 29-7-2003 01:08 |
In de buurt zitten niet zo veel kleine Drive-Ins. Alleen een paar grote als UDC die ons typen feesten toch niet nemen omdat ze te klein zijn. Maar daar vergelijken wij ons dan ook niet mee. Volgens mij worden hier een aantal dingen door elkaar gehaald (no offence, hoor)Dat jullie geen concurentie ondervinden van bedrijven als UDC is nog al logisch, Dat is een heel ander bedrijf. Die organiseren feesten over de hele wereld en vaak voor meer dan 50.000 personen per feest! Zou wel erg spectaculair zijn als je kan zeggen dat jullie met de drive-inn en UDC elkaar beconcureren! net als dat iemand in het newbie gedeelte zou posten "Ik ben erg goed in dj'en de hele familie zegt dat, de enige rede dat het niet wil lukken is dat elke keer als ik wil gaan draaien ID-T ook een klein feestje geeft in de a'dam arena ) Dit is geen beledeging, maar laten we geen appels en peren gaan vergelijken. | |
gear: A&H Xone:32, 2*Akiyama Acura, Redsound Soundbite, Stanton Finalscratch 2.0, Ableton Live 5.2, Sennheiser HD-25, Syrincs M3 |